Darf ich vorstellen....

  • schöns ding :top: nor öber s heck loht sech strite *duckundwegrenn* :P! hoffe die macht jetzt chli länger ke bekanntschaft meteme stei oder so :ugly:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • hanem au scho gseit gha am beschte mached mer en kehrbese vorne ane :grinning_squinting_face:


    aber gseht guet us:)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • jo gseht würkli schön us



    aber mini schwarzi isch no schöner nänänäää



    und wie die alt weggschmisse heshc hani bis jetzte nonig verstande


    ich bin scho in so vielne kurve über steinli gfahre bi höchere gschwindigkeite als mer imene chreisel het und da isch nix grutscht oder so....

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • momol d phoebe esch scho e herzigi aber ergendwie vo de figur her kenni sie glaub ergendwie hed sie de glich arsch wie dini ex :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Hesch ihn neu kauft odr hesch mit em alte en Totalschade ka und hesch s Geld beko?

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Boooo sooo fiiis! Du chaufsch mis Traumbike! Genau so eine binich am spaare druf! (Und chaschder vorstelle wases für en Gymischüäler heisst spaare, Wuchennendarbet und ide kostbare Ferie innere fabrik umehänge)
    8o Falls irgendwenn mal nüme wetsch chaschs mer schänke? *umherguck* :engel: ?? :face_with_tongue:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Zitat

    Original von Dark Spider
    Boooo sooo fiiis! Du chaufsch mis Traumbike! Genau so eine binich am spaare druf! (Und chaschder vorstelle wases für en Gymischüäler heisst spaare, Wuchennendarbet und ide kostbare Ferie innere fabrik umehänge)


    Rächt soo :face_with_tongue: :smiling_face_with_horns:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • nei de schänk der sicher nie :winking_face:


    merci a alli für'd kompliment.... :grinning_squinting_face:

  • geili machine, aber di blau hani irgendwie chli edler gfunde...


    passisch eifach uf i de chreissel :winking_face:

    Europe-motocycles roxxx...!


    Duc 996 - Not just a Bike, a Legend

  • Zitat

    Original von Dark Spider
    (Und chaschder vorstelle wases für en Gymischüäler heisst spaare, Wuchennendarbet und ide kostbare Ferie innere fabrik umehänge)



    gymischüeler hend schliesslich au gnueg ferie zum ga schaffe z'gah... :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: