mini neu usrüschtig

  • aso die stifeli chosted ca. 499.- aber sie sind supper geil... has scho sit ca me 3/4tel jahr... und das giired isch doch geil...


    und ja mer bechunts in uster...


    mfg Fipo

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • wenn die stifel so umegiired tönts amig wie wenn mer schiischue ah het! kenni vom charlie sine....


    mol mus säge geili sache hesch poschtet! au gnueg tüür!


    Andrea


    Am polo sini chleider sind billig aber es au sin grund! di allgemein qualität zum bispil. denn s leder bide kombis isch dünner als z.b eis vo ixs oder so. und d näht sind au nöd dopplet gnäit wie bi andere... uf de erscht blick super, ce-prüefti protektore usw aber wenn denn mal an ranze gheisch häsch s gschänk...

    Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

  • jööö, kört de rosarot wäschlumpe dir???

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • jep ächt hammer das kombi ... wörd mer au no gfalle aber han leider keni 1800 stotz förig för kombi ond stelfel :P! well d stefel gfalle mer au :grinning_squinting_face: haha! jäjo! natürli perfekt zom geilschte töff ==> blaui R6 ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    jep ächt hammer das kombi ... wörd mer au no gfalle aber han leider keni 1800 stotz förig för kombi ond stelfel :P! well d stefel gfalle mer au :grinning_squinting_face: haha! jäjo! natürli perfekt zom geilschte töff ==> blaui R6 ;)!



    arme schlucker du :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Isis
    jööö, kört de rosarot wäschlumpe dir???


    nei de ghört mim mami, ich benutz en nur...
    wettsch suscht na was wüsse? :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • hmm de müässt der glaubs e PN schicke... :grinning_squinting_face:

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • momoll netti usrüschtig hesch der da kauft, na easy günstig...


    guet pflege denn hebt die scho es paar jöhrli :winking_face:


    schöns weekend

    Europe-motocycles roxxx...!


    Duc 996 - Not just a Bike, a Legend

  • Zitat

    Original von Fastback
    guet pflege denn hebt die scho es paar jöhrli :winking_face:


    joah da muen ich mich den na informiere, wie mer sones leder den sell pflege... aber da hett jetzt na gad de ziit :grinning_squinting_face:





    ps: isis... de schriib mer doch e pn! hopp :evil2:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ja mues säge d stieflie gsänd ganz geil us i ha die schwarze sidi supermoto send au ganz edel aber ebe sie quieteschd halt es bitzeli aber jänu esch doch glich ufem töff ghöris eh ned und bequem sends alleweil.


    ja kombi dasch scho sone sach sötti eigentli scho mal zuetue aber zersch nochli spare.


    @ts was esch denn en blaui r6? *duckundschnellwegrenn*
    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Charlie
    ja mues säge d stieflie gsänd ganz geil us i ha die schwarze sidi supermoto send au ganz edel aber ebe sie quieteschd halt es bitzeli aber jänu esch doch glich ufem töff ghöris eh ned und bequem sends alleweil.


    ja kombi dasch scho sone sach sötti eigentli scho mal zuetue aber zersch nochli spare.


    @ts was esch denn en blaui r6? *duckundschnellwegrenn*
    cu charlie


    charlie charlie tssstsstsss :smiling_face_with_horns: ! hoffe besch gnue wiit weggrönnt .. wobi guet i hol di scho no ih ghörsch denn eifach plötzlich es pffffffffffffffffffffffffffffffffff ond en blaue strech i de landschaft .. das wär denn en blaui R6 gsi ;)! hehe *aufr6steigunddirnachfahr*

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

    Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- ()

  • Zitat

    Original von BlackDevil
    richtig sexy :grinning_squinting_face::face_with_tongue:


    Aber de strampler.....naja.....wers brucht:P


    also ich find das teil geil... jetzt rutsch ich den scho fascht ine :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • hey maini, häsch au na srosarote badtuäch zum wäschlumpe? :lol:

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost: