chartetrick

  • uh de hani doch grad letschti gse :ugly:


    das isch en sehr usgfiilti technik, aber nüt neus.
    Halt en routine womer lerne chan, nur geduld ha.
    aber nid schwer.



    p.s es isch nid intressant wennd weish wiener gaht..verdirbsch der doch de ganz spass;)

    Listen to many, speak to few

  • Es isch doch Schnelligkeit gfrogt oder? Ich denk es sind alli 4 verschiedeni Karte, abr kei Ahnig wie er das macht...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • ned schlächt. ganz en gueti tüschig. wörd mi scho no enteressiere wermer das macht. esch of jedefall rächt imposant.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • hehe ,es isch schono luschtig wemer das so beobachtet.
    die meischte lüüt hend würkli s gfühl das das ganze uf schnelligkeit basiert.
    aber das isch eich ned..jedefalls nid bi allne.
    bi dem jedefalls nid=)
    Mengisch gitz eifach sache , womer schlecht chan gse, well eim s hirn was anders vorspielt.
    aber isch en ganz guet gmachte chartetrick=)

    Listen to many, speak to few

  • de treck a dem treck esch, dases gar kein treck esch sondern MAGIE :grinning_squinting_face: hahahaha! de verzauberet die charte eifach!


    of dütsch gseit i han kei ahnig wiener das macht ond ehm *liebguck* @ wheeler chasch eus ned en tipp geh wiener das fertig brengt? :face_with_tongue:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Es gset bös nach Kamera trick us! :hmpf:
    Wenn aber nöd ischer genialst und ich wetten lerne! :face_with_tongue:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

    Einmal editiert, zuletzt von Dark Spider ()

  • Ich denk ebe es sind alli 4 Karte, won er zeigt in sim Hand.. Abr irgendwie macht er das eso, dass er die gliche Karte jedesmol 4 mol zeigt.. Frog isch nur wie...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • uuuh;)


    oise ciko chunnt langsam uf die heiss spur:P


    nai also..ihr müend mal öberlegge, er zeigt die 4 glichi charte, und das öbbe 3 mal. aber er nimmt keini dezue, oder git eini weg.
    uf weli schlussfolgerig chunnt mer als erschts?
    es chönd nid all die gliche charte si.
    Aso er het verschiedeni i sinere hand, bringts aber fertig de andere wörkli z zeige daser z.b 4 ass hett.
    d.h er muen fasch jedi charte 4 mal zeige und demit bim publikum d meinig er"würke" das es 4 glichi charte sind, waser aber natürlich nid sind. halt nur en handtechnik.
    aber was das mit dene könige agoht, beni nochli rotlos.
    er het ja am schluss 4 verschiedeni könige ide hand.
    das düütet för mich schwer uf trickcharte

    Listen to many, speak to few

  • Jo denn sag doch e mol wie er bis zur König alli Karte zeigt? Ich ha das ganz genau agluegt und ha nit könne gse dass er bschisst...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • ebe i han au dänkt er het eifach vo dene verschiedene charte jewils eini ond denne duet er emmer die glich zeige dases usgseht als ober 4 glichi het ... aber ebe am schloss hetter jo 4 könige woner häre leit :confused_face: !

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Trickchartene würdet mer au iilüüchte.


    Gsend vo usse uus wie normali aber effenktiv chasch sie "klappe" denn hesch astell vonem 2 es 10ni , aber han die no nie mit 3fach effekt gseh o_O

  • aso trickcharte mit 3 fach effekt gitz sowit ich weiss ned.
    das wär mal was ganz neus.


    ne, aso das woner am afang macht isch möglich, brucht en usgfiiilti technik aber ishc möglich.
    aber das mit dene könig..s müend fascht trickcharte sii aber das lüchtet mir denn doch wiedr nid ih..mit klapptrickcharte chasch söttigs ned vorzeige..die wöred vell z früeh klappe

    Listen to many, speak to few