En guete Mech finde und luege wo er das kann bstelle. Wenn willsch kann i jo für di afroge, wenn di Mech z fuul isch...

Farbigi Reife
-
-
Findsch wahrschinlich au uf dä Pirelli site falls es eine git.....
Ich glaub nöd drah, dass es vo jedem Pneu au en Farbige git. Lohnt sich doch gar nöd für d'Pneu Hersteller. Oder wieviel farbigi Pneu häsch du scho uf dä Strass gseh.....
Was dä Michelin abelangt, soviel ich weiss, isch das so. Viel Pneus händ verschiedeni gmisch, inne bzw. ussä. Aber au das, cha mer amigs am bestä uf dä Homepage vo de Hersteller nah läse. Sind amigs ziemlich umfangriech, beschriebä.
-
Jo abr wenn es genau glich wie Schwarz isch, ka me sichr bi de Reifehersteller mol afroge ob me anstatt schwarz roti bstelle kann. Ich denk möglich isch das sichr.. Allerdings weiss i nit ob das denn tüürer isch odr nit...
Die meischti Lüüt wüsse gar nit, dass es farbigi Pneus git, wege dem worschinli.. Ich ha mi Kolleg au usglache won er gseit het, es git au anstatt schwarzi au roti odr wissi Pneus usw... Erscht nach dem ich s selber gse han, han ich s au glaubt...
-
Farbigi Reife verhebed als Nischeprodukt sicher tiptop.
Aber di grosse Hersteller mached doch sovil Kohle mit normale, die bruuched das bitzeli zuesätzliche Umsatz nöd würklich.
Glaube aber nöd, obs der so es paar einzelni farbigi für privat mached au wenns vom Herstelligsprozess keis Problem wär.
Da lohnt ja denn definitiv de Ufwand nöd.
-
Meinsch es isch soviel me Ufwand? Kund isch doch König, und hützutag isch es au selbstverständlich dass me jo öbbis Individuelles wott ha. Abr ebe, ich denke wer wirklich suecht, wird au öbbis finde. Abr wie gseit, ob sich dr ganze Uffwand lohnt so öbbis z sueche...
-
Der Kunde ist nur solange König wie der Profit stimmt.
Nehmen wir als Beispiel Michelin. Tausende oder eher zehntausende Reifen vollautomatisch ab Band.
Dann kommt einer, der will was farbiges...also muss sich einer um die Beschaffung der Farbe kümmern, die Produktion muss unterbrochen werden um die speziellen Reifen zu vulkanisieren. Nur schon der Produktionsunterbruch wird abertausende Euro kosten.
Der Kunde, der die farbigen Reifen will ist aber nicht bereit mehr dafür zu bezahlen...ist ja schliesslich technisch gesehen kein Unterschied.
Heisst, am Kundenwunsch bleibt kein Profit sonder ein Defizit haften.
Wie gross ist wohl die Chance, dass man mit so einem Wunsch König ist????
-
Zitat
Original von Neeri
Wie gross ist wohl die Chance, dass man mit so einem Wunsch König ist????Verdammt chli.
Es esch doch so, dass die das nor mached, wenns en gwössni aazahl chönd produziere. Do müesst scho es grosses Pneu-Huus cho ond säge, mer wend so ond sovell (wohrschindlech) tuusig stöck vo dem ond dem reiffe e dere ond dere farb. Denn glaubi, chönt d chance bestoh, dass es gmacht werd. aber wäge eim einzige reiffe? das glaub ech au ned.
de beckk macht jo au ned nor wäge eim chond es anders brot
amel of jede fall ned die grössere beckereie.
-
Das chasch aso nöd säge. Ich han mal bide JOWA 5 Gipfeli bstellt wo anderschume boge sind und has prompt übercho....
-
Zitat
Original von Neeri
PeakDas chasch aso nöd säge. Ich han mal bide JOWA 5 Gipfeli bstellt wo anderschume boge sind und has prompt übercho....
hä? gipfäli chasch ja au eifach umdrei…
-
@Neeri
:ugly3: :uaa:
-