Farbigi Reife

• Hoi Zämme

Ha im Internet so farbigi Reife gsi

z.B:

Bild

Mi Frog isch wäär das legal ?

Bitte sachlich blibe :grinning_squinting_face:

Jage nicht, was du nicht töten kannst

3 Mal editiert, zuletzt von Ciko (26. Juni 2006 12:11)

• nei isches nöd die sind duregfärbt! klar wirds dräckig aber er blibt i derä farb... legal isch au ja...aber gseht scheisse us wennt mich frögsch..

• Ja ebe ich weiss no nit wie das usgsseht.. Wenn s farblich passt, find i scho dass es geil usgseht... Ich mein ich ha mini Felge welle rot sprütze loh abr das wäär natürlich au en Alternative do ich eh bald neui Reife bruch..

Mal gucke...

• sobergeile........mit emene blaue pneu chasch ufem zebrastreife en grüene ligge lah............oder umgekehrt???

sorry....muen ja sachlich bliibe.....

lasst es mal ruhig angehen............

• Zitat

Original von zric
    sobergeile........mit emene blaue pneu chasch ufem zebrastreife en grüene ligge lah............oder umgekehrt???

Das isch echt mal e geili Idee und vorallem es Argument :face_with_tongue:

• Hmm das weiss ich nit. Aber es unterscheidet sich nit vom schwarze Pneu anschinend..

• dä pneu wir idr schwiz nid zue glo wiu är nid het. micheline het einisch e farbige reife füre renault teingo woue mache (topspeed ca,130 bsi 140) das heisi nid gschaft es het ne d loufflächi abgliret.
    das isch bassiert wiu dr gummi zweni zäi isch eleini de duet me ruess dr zue und de bechunter d grundeigeschafte wo e pneu brucht drum isch jede reife amene outo odr töff schwarz bim velo chames das met de farbigi pneu mache wiu me nid schnäu fahrt

• Ich han mi Mech aglütte und er het mir versichert dass es nit illegal isch. Es isch genau wie schwarz, und hebt genau glich und und. Es isch anschinend alles glich. Er het gseit ka er het s scho bi paar Lüüt druff baut und die hätte keini Probleme kha..

Naja, ich ha eigentlich Angscht es könnt einem eventuell blende odr eso..

Abr isch scho zimli gwöhnigsbedürftig. Darum wird ich mir die normali Michelins hole :ugly:

• Zitat

Original von stifu
    dä pneu wir idr schwiz nid zue glo wiu är nid het. micheline het einisch e farbige reife füre renault teingo woue mache (topspeed ca,130 bsi 140) das heisi nid gschaft es het ne d loufflächi abgliret.
    das isch bassiert wiu dr gummi zweni zäi isch eleini de duet me ruess dr zue und de bechunter d grundeigeschafte wo e pneu brucht drum isch jede reife amene outo odr töff schwarz bim velo chames das met de farbigi pneu mache wiu me nid schnäu fahrt

Stimmt vo mir us gseh nöd! Es isch genau de glich pneu wie en andere, het eifach so vill farbstoff dine dass au de ruess überfärbt sozäge!

• Technisch gesehen gibt es keinen Unterschied zwischen einem schwarzen und einem Farbigen Reifen. Es ist jede nur denkbare Farbkombination möglich.

Das Grundmaterial zur Reifenherstellung ist cremeweiss und wird nur duch die beigabe von Russ schwarz.

Dass Reifen schwarz sind hat mehr traditionelle Gründe.

• Ich glaube die Reifehersteller wo farbigi Reife abühtet, sind idiote und drum wahrschinlich au d'Reife für nüht :]

Klar han ich das nöd so gmeint aber es gaht scho chli i die Richtig. Gits en Pilot Sport, farbig??? Oder en andere bewehrte Reife??? Und schlussändlich wie scho erwähnt, find ich au, dass es scheisse usgseht. Chunt mer inne wie i de alte BMX Vids....

• Git vo jede Reife Farbigi. Du hesch es immr no nit gschnallt. Es isch GENAU GLICH WIE SCHWARZ.... :wand:

Nimmt mi nur no Wunder ob die tüürer sind als normali.. Glaub ich nit...

Jetzt no e letzti Frog, sind die Michelin Pilot Power 2 CT eigentlich i de Mitti Hart und uff dr Sitte weich? Ka das si?

• Zitat

Original von Ciko
    Git vo jede Reife Farbigi. Du hesch es immr no nit gschnallt. Es isch GENAU GLICH WIE SCHWARZ.... :wand:

Dänn säg doch mal wo mer en farbige Pirelli Supercorsa SC2 bechunt?! Ansonschte würdi da nöd eifach so en bruch uselaa...

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher