Honda FMX 650

  • Gseht scho geil us, aber was Honda mitäm Uspuff gmacht hät, chan ich nöd nohvollziä!!!

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    Gseht scho geil us, aber was Honda mitäm Uspuff gmacht hät, chan ich nöd nohvollziä!!!


    De isch grusig gell? I weiss, aber i mach denn ä neue ane, sobald i Prüefig han..bis döt loh en Original..*smile* Ha e voll geili gseh im Polo! :smiling_face_with_horns:

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • schwarz geil!!!!!....was löhnsch für sonen hobel???????

    lasst es mal ruhig angehen............

  • Zitat

    Original von zric
    schwarz geil!!!!!....was löhnsch für sonen hobel???????


    löhnsch? wa ich denn da für e geils wort*lach*
    i ha 8800.- zahlt für de...


    schöne gell :]

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • dänn mues es ja en occ. gsi si....nimi mal a.....irgend wännn wili au sones monodräckshobel........sabbbbber

    lasst es mal ruhig angehen............

  • Zitat

    Original von zric
    dänn mues es ja en occ. gsi si....nimi mal a.....irgend wännn wili au sones monodräckshobel........sabbbbber


    Nei isch en nigelnaggel neue..
    chostet 8900.- neu! I ha no chli rabatt gha*lol*

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • Andrea: Hesch aber kei gute Rabatt übercho... aber isch es nettes Bike vorallem zu dem Pris!


    zric: Die hät au numme 38PS, chasch nit würklecht met de grosse KTM und Husky vergliche.

    Take a walk on da house side!

  • Zitat

    Original von MikeRR


    zric: Die hät au numme 38PS, chasch nit würklecht met de grosse KTM und Husky vergliche.


    hani au grad gseh dases echli schwach uf de brust isch....aber für de priss???.....so als zweit möppi.....hmmmm.......und mini fründinn will ja au mal prüefig mache......so händ bedi epis devo....grins...und en tuningsatz wirds sicher geh

    lasst es mal ruhig angehen............

  • Ja, ich has mer au scho überleit cha, der Händler het sie mir scho schmackhaft wölle mache, die gits drum au no zum 0% Leasing im Moment. Er luegt mal ob er mir eini zur Probefahrt cha besorge.


    Tuningsatz gits, glaubs so uf ca. 60PS

    Take a walk on da house side!

    Einmal editiert, zuletzt von MikeRR ()

  • also i würd niä ine fmx 8900.- investiere, schliesslich chunsch für de glich priis e drz mit knapp 40 ps und weniger gwicht und besserem handling über. optisch au no kli schöner, wobi dass wieder gschmacksach isch…
    rabbat hesch au ned würkli chöne usehole, isch praktisch de "normal-priis"…


    aber si gseht schöön us :grinning_squinting_face:

  • schääns töffli hesch du da und für dä priis chamer glaubs nüt sägä...


    viel spass mit dinerä und bin gspannä uf pic's mit äm neuiä topf, wenns denn mal so wit isch...

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • @razor
    hmmmm ,chunsch aber au nume e 400er über mit weniger drehmoment bi höchere drehzahl.....hmmmm und dänn no gäl.....aber ebe geschmackssach....

    lasst es mal ruhig angehen............

  • I weiss, dass sie nit uh viel PS het, aber für mich langets, i bi jo e Neuiistiiegerin und denn goht die tip top, zuedem isch sie schön für's Aug, da isch au wichtig :face_with_rolling_eyes:

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face: