Guter Pneu?!

  • Mhh i fahr jo ä Monobike, wa isch en guete Pneu für Vornä? Ha bis jetzt Pirelli gha, aber mue sege, die sind huere schnell dune (und so unaständig fahri au nöd :face_with_rolling_eyes: )..


    Näbert es Tippli?:D

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • ich schwöre uf pilot power. hebt geil, gueti eigedämpfig, isch au abegfahre no einigermasse fahrbar. hinde super agnäme gränzberich (rütscht schön und ned so es geholper wie bim contiforce sm) geils feedback.. isch bis jetzt mit abstand de bescht finke, woni druff gha ha

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • ja ben au absolut zfriede


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Hi
    Pilot Power ist wirklich einer der Top-Reifen - leider mit den üblichen Michelin Preisen. Ist inzwischen echt heftig was die Jungs für einen Satz haben wollen - wer in der Schweiz kaufen muss, ist dazu gleich doppelt bestraft. Ob der neue PP mit zwei Gummimischungen Sinn macht müsste man testen - wüsste allerdings nicht ob es den auch in Sumo-Dimensionen gibt.


    Metzeler wäre vermutlich eine günstigere Variante vom Pirelli (selber Konzern, d.h. selbe Mischung - nur das Profil ist anders). Hatte selbe 3 Sätze M1 drauf, mittlerweile gibt es ja noch neuere Reifen.


    Wer nicht wirklich am Limit fährt, der kann mit keinem der neuen Top-Reifen wirklich was falsch machen (auch Bridgestone hat paar nette Reifen auf Lager). Die einen sind halt auf Nässe bisschen besser, die anderen haben bisschen mehr Laufleistung - aber so richtig lang ist das leider sowieso nicht. Schade, denn bei den Preisen wird jeder neue Satz zur Grossinvestition. Was soll's - dafür machen die Dinger ja auch extrem Spass :grinning_squinting_face:


    Marc
    der nach langem Überlegen den Pilot Power auf der SP aufgezogen hat und damit absolut zufrieden ist (ich hab's schon oft gesagt: ich fahre auf allen Maschinen am liebsten Michelin - bin aber auf der Suche nach Pirelli weil die Dinger doch bisschen günstiger sind)

  • aber die preise sind bös gesunken da sie ein neues rabatt system eingeführt haben. habe jetzt für den hinteren pp 160/60 zr17 300fr bezahlt von ehemals 429.-


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • ja montiert und usgwuchtet escher 330fr


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von SERVER


    wo lahsch ne la ufziä?


    weisch hützutags wird nüme so ufe mech gluegt anschinend..
    wenn müglech aues säubr poschte, dass joh dr mech nüt drvo bechunt..
    wennme abr de mou säubr nüme nochechunt isch de plötzlech dr mech widr dr bescht kolleg



    :face_with_rolling_eyes::face_with_tongue:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Zitat

    Original von SERVER
    wo lahsch ne la ufziä?


    Sälber.... aber uf de Page bide Reifeuuswahl häts ide rächte Spalte en Link zunere Lischte vo Meche woders uufziend.. chasch sogar grad döte here lifere laa. Im Momänt hanget dPage aber grad irgendwie.. han mal glueget.. hät es paar bi mir ide Umgäbig gha.. sött also keis Problem sii.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Also sälber.. de V|rus hät en Abdrucker und da machemer amig Reifewächselsession :P. Aber weiss nöd öber inträsse amene Forumreifewächselservice hät ;). Wobii 100.-... wür sich glaub no lohne *g*.


    Aber bime richtige Mech choschtet sowas nöd fill.. de Dark_Force hät eine gfunde wos Uufziet und das glaubs irgendwie so um 40 bis 50.- ume. Ich mein Rad chasch ja scho dehei uusboue.. dänn muner nuno drufmache und wuchte.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • reifedirekt isch top...


    ja dr pipo isch geil, dr neu ct2 scheisse, de risst bim übergang vo de gummimischigä...tia....


    gruss

  • Also ich hol mini Reifä bim Edelmann und han für än 190 mit Radusbauä, wechslä, ihbau grad mol 255.- zallt und äs isch än Pilot Power, wär also bi reifendirekt nöd billiger cho, aber jo villicht 20.- oder so. aber mit vill Sträss. Also alli vo dä glichä umgäbig wiä ich... Edelmann isch würklich sensationell, au für Autopneus.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING