• tschau zäme

ha über e homepage vomene kolleg uf die siite gfunde, und mun sege, endli mal gliichdenkendi :winking_face:

churz ich chume us thalwil und mache e lehr als polymech. en töff hani zur ziit nanig, aber im früelig wirds denn öppis gää... :smiling_face_with_horns:

Europe-motocycles roxxx...!

Duc 996 - Not just a Bike, a Legend

• demfall au da...

herzlichs willkomme im club :grinning_squinting_face:

(es wott eifach nimme hörre hütt aabig)

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• :grinning_squinting_face: Hihihi het öpper Flugbletter verteilt??? Au vu mir es hörzlichs Welköm da und vill Spass :face_with_tongue:

Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:

"Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"

Sigmund Freud

• au vo mer herzlich wilkomme .. ond wie au scho öfters erwähnt ... töff-forum :rockt:! eifach s geilschte forum :top:! ond wie de maini scho gseit het .. höt haglets nor so vo user-vorstellige :P! söli mi au nomol vorstelle :grinning_squinting_face: haha!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• au es welcome vo mer. jippi weder en polymech meh

wo machsch dennd u d stifti? und gahsch du au in dietike id schuel?

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Zitat

Original von Charlie
    au es welcome vo mer. jippi weder en polymech meh

wo machsch dennd u d stifti? und gahsch du au in dietike id schuel?

cu charlie

bim pfiffner in thalwil

ja leider mni i das drecks schuelhuus

wo schaffsch dnen du?

• hahah salüüüüü

ja kennsch du evt. en renato wo au in thalwil wohnt und bide pfiffner d lehr macht? hehe! wenn häsch du den schuel a welem tag? morn? wie heissisch richtig? verzell mal! ich und de chalie sind au i dem schuelhuus :ugly:

• ja scho klar kenn ich de, isch min oberstift :grinning_squinting_face:

nei nei, han mäntig zischtig

dario d'ercole, 2. lehrjahr, im rau gsi :face_with_tongue:

jojo, und wer sind ihr so?

• mir gönd mitem reni id schuel! kennsch eus demfal nöd wenn nöd am fritig schuel hesch... du häsch d'teilprüefig demfall scho gha!? guet gange? tja zuefäll gits :grinning_squinting_face:

• jo ha sie scho gange, endliii

er het mer scho vo eu verzellt, aso vo sine "kollege vom forum" :winking_face:

ja denkes scho das i dure cho bin, jetz mal luege na wie, mitti juli hends gseit, hegemer s'resultat...

was hesch du gha

• mir (charlie und ich ) hend bed en 5.1 gha...... Ja sini kollege im forum...hehe meh sini kollege us de schuel wil im forum ischer HÖCHSCHT SÄLTE! :ugly5:

• wenn chle en liebe lehrmeister hesch bechunsch d'pruefigs resultat no vor de ferie...

ich cha die beruige... ich ha hüt teilprüefige vo mine understift gseh... sie hend sie am mentig und ziistig und die isch um einiges liechter als die vo letsch jahr... und ich ha dete en 5.6 gha...

mfg BAUER

----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!