• Hallo erstmal :smiling_face:


    Ich bin neu hier im Forum, und dachte ich stell mich erstmal vor^^


    Mein Name ist Reto, ich bin in Saanen aufgewachsen, aber dann aufgrund meiner Ausbildung als Informatiker mit 17 Jahren nach Thun gezogen.
    Ich bin 19 Jahre alt und ich habe mich schon immer für Motorräder interessiert.


    Seit genau einem Monat hab ich meine Gixxer (600 k6) :face_with_tongue:


    [Blockierte Grafik: http://www.crush-designz.org/gsx-r600/bild4.jpg
    [Blockierte Grafik: http://www.crush-designz.org/gsx-r600/bild3.jpg]


    [EDIT] Ein Bild von mir folgt bald, muss zuerst eines machen :smiling_face: [/EDIT]


    Haltet die Ohren steif :grinning_squinting_face:


    Greetz Reto

    Keine Bilder Erlaubt :face_with_tongue:

    3 Mal editiert, zuletzt von Breaker ()

  • hallo reto... härzlech willkomme... endlich eis no e bärner oberländer da..... geili maschine hesch da....


    gruess

  • Ja dän sägemer doch mal brav salü und herzlich willkommä! *wink*

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Höi Reto! Tip Top das der Weg do inne gfunde hesch, sind nur zwägi User unterwegs :evil2: Gueti Fahrt!


    P.S. din Uspuff isch abkeit!! :confused_face: Ahnei.. da muen ja bi dene Japse so sie :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Robi
    P.S. din Uspuff isch abkeit!!


    hehe, gseht fasch so us gäll :face_with_tongue:


    Isch gwöhnigs bedürftig, gfallt mer aber sehr guet, und dr Sound isch dr absolut Hammer :smiling_face:

    Keine Bilder Erlaubt :face_with_tongue:

  • Ciaooo Reto...


    Willkomme im Forum...
    Hammer Bike häsch...
    Bin mer am überlege ob ich söll uf GSX-R 750 wechsle wenni endlich chan ufmache... :smiling_face:
    Isch ebe scho es hammer Bike...

    The World is yours...

  • salüü reto und vill spass da! Geili maschine mus säge! jetzt hämmer scho 2 K6 im forum! Eimal schwarz und eimal blau-wiis! grüessli

  • Salut Reto


    Au äs wilkommä vo mir, vorallem für än Sugi kolleg. :winking_face:
    Isch äs monster geils Bike die neu Gixxe... Ich hoffä schwer das min Brüäder (Bl4ck_Sh33p) die neu 750ccm kauft, den chan ich nämlich au hin und wieder chli go usfahrä. hehe...
    Vill Spass im Forum und vorallem vill Spass mit dim Bike und guäti Fahrt.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • au vo mer es salü is oberland


    vell spass uf de strasse und hoffe dasi pics au no gsehne im momänt send nume chrüzli :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Au us de 50er Fraktion es herzlichs Willkömmen da im Forum! Wünsch der vill Spass und interessanti Theme :face_with_tongue: !


    Leider gsehni im Moment au nur Chrüzli und keis Töff! Kei Anig öb das a mir liit?

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • *grossiumarmig* salutti und vill spass... :face_with_tongue::grinning_squinting_face:

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • no es sali vo mer...


    gsehne momentan dbilder au ned.. au wenn ech ned chrüzli drof ha..


    vel spass do enne

  • so denn au no vo mer welcome in da house ... vell spass do ond jo schöns töffli hesch ;)! aber ich blibe be minere r6 :P!


    Grz


    edit: ben letzti enere k6 nochegfahre ... wörkli wohle sound :top:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

    Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- ()