• hör doch uf! das jahr isch eh geil... lach und de steven wird wider mal en absurz ha... traditon...

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • Jaja, scho guet... zerscht mal luege wies usechunnt... chönd nacher immerno säge has ja gseit... :arsch:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • jö steven. ich muäs zerscht gar nid luäge, du stürzisch eh ab... lach, das mal ohni mich... :engel:

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • Zitat

    Original von Scooby
    Jaja, scho guet... zerscht mal luege wies usechunnt... chönd nacher immerno säge has ja gseit... :arsch:



    aber ich sägs ez scho das es passiere wird....:P

  • Feedback:


    Aso ich han mini OA Saison scho fast wieder verbi..und es isch dä Hammer gsi...


    Ich liebe die huerre OA's eifach...
    St.Galler isch mol wieder es rieeese gelage gsi..eifach geil...

    The World is yours...

  • Zitat

    Original von Neeri
    Mich treffeder am Tufertschwiler am Hauptigang, schwarzes Hemp und Pfefferspray am Gurt.....


    "Döfi bitte mal rasch i dini Handtäsche schile?"


    Hoffe mal uf chli weniger Jahrhundertunwetter das Jahr.... :smiling_face:


    Oh scho? Machsch Kontrolle? I stoh dänn bi dir ah ok :smiling_face_with_horns:

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • Nei eigentlich machi kei Kontrolle.


    Bin Bereichsleiter Sicherheit Hauptigang. Mit mir machsch höchschtens bekanntschaft wenn mi verlangsch oder es huere Theater ablahsch am Igang :smiling_face:

  • Hehe denn machi es Theater*loool* <--hani scho immer mol welle... *grinzzz*

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • hehe nei seich, i bi döt stammgast :grinning_squinting_face: do mueni mi chli benääääh, aber chöntisch bitte luege, dass d'Sunne schiint seb Weekend :smiling_face_with_horns:

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • Das fallt leider nöd i min Bereich, aber ich tues em Logistikchef wiiterleite.....

  • Jo da wär no nett..mol chli Sünneli und nöd immer Schlammschlachte :hmpf:

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • Tokio Hotel....*brrrüüülllll*


    De absoluti Horror....das sind Moment woni d'Arbet im Sicherhetsdienscht vo dem Openair verflueche.....