mit dene tipps wo da gäh sind sötsch es eigentlich schaffe... chasch ja mal sälber es paar mal go üebe uf me lääre parkplatz. han ich au gmacht gha und han dän im 1.mal problemlos bestande uf minere R6....
Scheiss 8 und Slalom für die Prüfung wer kann mir helfen?=)
-
Simu73 -
19. Juni 2006 09:32 -
Erledigt
-
-
Zitat
Original von Linkin
mit dene tipps wo da gäh sind sötsch es eigentlich schaffe... chasch ja mal sälber es paar mal go üebe uf me lääre parkplatz. han ich au gmacht gha und han dän im 1.mal problemlos bestande uf minere R6....linkin zeigt wie's geht ;)!
-
juhuu!! danke fans!!!:D
nei, muesch würkli chli für dich go üebe üebe üebe und namal üebe. dän chunnt das scho guet da bin ich sicher
-
Chasch ufämä leere Parkplatz aifach mol üäbä linkä lenkahschlag rechte lenkahschlag usw. den passts wen das chasch ohni korrigiärä...
-
Oops, sorry: doublepost.
-
X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(
i närve mi z tod i schwöre i dräääääääääääie düre
ES GEIT EIFACH NID
mini r6 het e scheiss drosslig dine und
i cha eifach dä slalom und s achti nid fahre=(((((
schautet gäng ab wöu öbis mit em standgas nid guet isch... (und i chas nid höcher stelle geit nid isch scho uf em max)
was würdet dir für e töff miete für e priefig???
wie tür isch das öbe?
wo in solothurn?=)
-
Sehr einfach zu handhaben ist die BMW F 650 Scarver mit ABS. Da hast du die Vollbremsung auch schon im Griff. Als Alternative wäre da die F 650 GS oder die neue F 800 S/ST.
Ich kenne nur 2 Geschäfte, die BMWs vermieten:
Moto Mader in Unterentfelden:
http://www.moto-mader.ch/frameset_main.htm[/URL]Toeff-Center in Basel:
http://www.toeffcenter.ch/moag1.htm/Kostet ca. 140 Franken Miete plus Benzin und ca. 1500.- Depot.
-
aso prüefig esch ned so schwerig i ha sie au im erste aml gschafft und ben au met em eigne töff gange
wünsch der vell glück
cu charlie
-
merciiii=) go jetz no chlei go üebe mit mire drossel schwarte
-
wen dr e bmw wotsch miete de und scho usem solethurnische bisch gang soch zum
Moto Blaser + Sohn
BMW Yamaha
Brückenweg 12
4528 Zuchwil SO
Tel: 032/ 685 41 49 Fax: 032/ 685 47 39
si no zwägi lüt derte ha mini ischou ursprünglech fo derte -
Simu..
mach das züg ändli uf
-
hei fäbu hör uf die junge zverleite
cu charlie
-
hi charlie
verleite niemmer, könne üs..
und das isch würklech die grössti dräcks drosslig!
-