• ech wet em früelig en grossi chaufe. werdes aber wohrschindlech ned schaffe, bes de alles gäld zäme z ha. was haltet er vo azahlige? ech hät dänkt, dass ech so ca. 60 - 70% a zahle ond de räst monatlech ab zahle. was halted er vo dere idee?

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Isch sicher besser als lease :grinning_squinting_face:
    Muesch halt mit em Händler luege was für Konditione das überchunsch, aber wenn de Rescht innerhalb vo eme halbe Johr oder so zahlsch wirsch nöd vil Zinse zahle. Vilicht chasch de Händler au überschnore, so dass gar kei Zinse muesch zahle...

Zu wa für eme Töffli dörf mer überhaupt gratuliere?

• Wenn dänn würi so öppis nume bimene chline Teil mache. Will wenn de Töff würsch schrotte (chamer ja nie 100% uusschlüsse) zahlsch 1 Jahr für öppis wo gar nüm häsch.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• mer darf mer zonere mv agusta f4 s 1000 gratuliere.

Spike: ech weiss. das han ech mer au öber leid. nor wenn ech de hobel e einisch zahle wet, de chani de s nöchscht johr noni chaufe. ond falls ne verschrotte wörd, de hätte eh kei gäld me för en nöie.

• jo gäll. hed aber äbe au en geile pris. ond dorom ben ech mer am öberlege, wäge a zahle.

• Zitat

Original von Spike
    Wenn dänn würi so öppis nume bimene chline Teil mache. Will wenn de Töff würsch schrotte (chamer ja nie 100% uusschlüsse) zahlsch 1 Jahr für öppis wo gar nüm häsch.

Also wenn sie vo Afang a ganz zahlt hesch und sie denn schrottisch hesch genau glich vil Geld zahlt für 200kg Altmetall. Chunt irgendwie zimli uf's gliche use.

Zitat

Original von Peak
    mer darf mer zonere mv agusta f4 s 1000 gratuliere.

:boaa:

Ok, ich chum nöchst Wuchenend mol zu dir :grinning_squinting_face:

Mann 30k, für da chauf ich es Auto :grinning_squinting_face:
    Aber jetzt hesch mit Sicherheit eine vo de schönste Töff wo's je gä het (näbed de 916er Familie).

Wehe schmeissisch das Teil um, das wär jo Blasphemie!

Übrigens isch da Bild vo de 750er, d'1000er gseht so us (eigentli zimli glich, nur d'Lackierige sind anders):
    [Blockierte Grafik: http://www.mvagusta.ch/content_db/models/f4_s_051.jpg]

• leider han ech die maschen gar noni. chond erst nöchst früelig. sniff. aber de met zemli grosser secherheit. :grinning_squinting_face:

• Jo wenn du dir das überleit häsch isch das easy.
    Zum Töff gits nöd fill z'säge usser :boaa:. Isch sicher eine vode schönschte und halt eifach edel.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Zitat

Zum Töff gits nöd fill z'säge usser . Isch sicher eine vode schönschte und halt eifach edel.

jo ond sau tüür :winking_face:

• ok. öber gschmack lod sech jo bekanntlech ned striite. ond jommere tueni ned. ech wot die maschene. auf wenn si 40k choschte wörd. ech werde alli hebel e bewegig setze, das ech a mini 1000er MV chome.

• Boys with their toys :grinning_squinting_face:
    Jo eh luegsch das d'Chole zäme bringsch, denn chömed mir eu Zentralschwizer sicher wieder mol go bsueche :smiling_face_with_sunglasses:

• ech werde of jede fall üch do of em laufende halte. :winking_face: