Und scho widr so öbbis ähnliches gfunde... Isch das de neue Trend odr wie?
Dumme ex NR 2
-
-
Zitat
Original von Ciko
Und scho widr so öbbis ähnliches gfunde... Isch das de neue Trend odr wie?Hans au scho vor 2 Wuche inem andere Forum gseh
Nune glaubts mer niemert ... besser isches jetzte uf jede fall xD kei Pr0n-Links
-
Ja abr das sött anschinend en Fake si...
-
dasch eh au en fake ... wie au do desi scheiss page ==> meine-dumme-ex
also vellecht esches wörkli kein fake aber i dänkes ned!
-
-
Das sind au nur mal Idee si sölls bi dene Sicherheitsvorkehrige zersch mal ufs Spiilfeld schaffe!:) da wirsch vorher abknallt wills meined dini titte seged Sprengkörper
-
-
Zitat
Original von FlatlinerX
An dere Stell quote ich de Simu73 vo do
Ich persönlich fänds lustig, wenn eini nackt übers Spielfäld hüpft..das isch für mich aber immer no kei Grund WM z luege
das würsch sowieso ned gseh im fernseh.... d'kameras händ strikti awisige so eine z'ignoriere.
geschter isch au än croat ufs feld gloffe und alli händ ihn ignoriert
-
Usser die Spieler nit
-
Zitat
Original von Ciko
Usser die Spieler nitDoch, au die xD Nume de eine Croatie-Spiller het de (nöd nackti) Flitzer in Arm gno und an rand gbracht
-
Zitat
Original von Ciko
Und scho widr so öbbis ähnliches gfunde... Isch das de neue Trend odr wie?voll öbbis vo fake übrigens, mues jo min sänf au no dezue gäh
dä itrag vo däm javascript isch scho nid ganz suber
-
aktualisieret die site mal und achtet uf de zähler... de gat über 100 ufe...aso bitte....
-
da isch dänk will ers nöd idr session speichered, dass du die sitä scho bsuecht hesch, jede request uf dere sitä landet wird zählt, heisst jedesmal wennt refresh machsch
-
wenn Ihr wüsstet wivil schtuz die mached mit sonere fuzzi siite....
-
Zitat
Original von Hypi
da isch dänk will ers nöd idr session speichered, dass du die sitä scho bsuecht hesch, jede request uf dere sitä landet wird zählt, heisst jedesmal wennt refresh machschund uf dütsch? bin nöd so en pc spez.