Dumme ex NR 2

• Ja abr das sött anschinend en Fake si...

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• dasch eh au en fake ... wie au do desi scheiss page ==> meine-dumme-ex

also vellecht esches wörkli kein fake aber i dänkes ned!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• An dere Stell quote ich de Simu73 vo do

Zitat

Original von Simu73
    sobald ich titte gseh glaub ich alles :face_with_tongue:

:grinning_squinting_face::ugly:

Ich persönlich fänds lustig, wenn eini nackt übers Spielfäld hüpft..das isch für mich aber immer no kei Grund WM z luege :winking_face: :arsch:

• Das sind au nur mal Idee si sölls bi dene Sicherheitsvorkehrige zersch mal ufs Spiilfeld schaffe!:) da wirsch vorher abknallt wills meined dini titte seged Sprengkörper :wand:

Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:

"Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"

Sigmund Freud

• das würsch sowieso ned gseh im fernseh.... d'kameras händ strikti awisige so eine z'ignoriere.

geschter isch au än croat ufs feld gloffe und alli händ ihn ignoriert :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von Ciko
    Usser die Spieler nit :grinning_squinting_face:

Doch, au die xD Nume de eine Croatie-Spiller het de (nöd nackti) Flitzer in Arm gno und an rand gbracht

• Zitat

Original von Ciko
    Und scho widr so öbbis ähnliches gfunde... Isch das de neue Trend odr wie?

http://www.svenswmwette.com/

voll öbbis vo fake übrigens, mues jo min sänf au no dezue gäh :winking_face:

dä itrag vo däm javascript isch scho nid ganz suber :winking_face:

Code
    http://layer-ads.de/la-16329.js

• aktualisieret die site mal und achtet uf de zähler... de gat über 100 ufe...aso bitte....

• da isch dänk will ers nöd idr session speichered, dass du die sitä scho bsuecht hesch, jede request uf dere sitä landet wird zählt, heisst jedesmal wennt refresh machsch :winking_face:

Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

• Zitat

Original von Hypi
    da isch dänk will ers nöd idr session speichered, dass du die sitä scho bsuecht hesch, jede request uf dere sitä landet wird zählt, heisst jedesmal wennt refresh machsch :winking_face:

und uf dütsch? bin nöd so en pc spez.