Auspuff für R6

• jo stemmt scho vo de höchi här esches öppe glich aber es donkt mi mine esch ned so steil .. also hende sött mine nochli höcher ue! aber das liit äuä am modell du hesch ned genau s gliche modell wienich!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• nei die send ebe ned genau glich ich han z.b. onde ned die schwarz lackierig! ich weiss au ned öppis esch emu andersch ... äntweder het sech de scoprion topf chli veränderet oder es esch well eusi modäll ebe ned genau topf glich send! aber jo esch jo au egal! esch emu voll easy so wiener be mer esch .. ebe dine donkt mi eifach nochli wiiter obe .. vorallem ebe hende goht er meh am heck ue! jäjo

• also ich säg zu dim töpfli, gseht schön us...scorpion, gfallt mir so wieso sehr gut. s'einzigä wo isch, dass jetzt umbedingt dä sebering-chläber uf dä schwingä no sehtsch entfernerä. 8o8o8o
    aber glich no mal es ganztöff pic, den chan ich's besser beurteilä.

dä dummä g'hört d'welt.....

• Jep gseht schön us, villicht no de Kennzeichehalter mol wegne und en andere druffmontiere..

Sunsch kasch jo immr no di DB Killer usene.. Isch en riese Unterschied... Kolleg het s au eso gmacht bi sinere CBR... Hesch denn Racing Sound pur..

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• Zitat

Original von Ciko
    Jep gseht schön us, villicht no de Kennzeichehalter mol wegne und en andere druffmontiere..

Sunsch kasch jo immr no di DB Killer usene.. Isch en riese Unterschied... Kolleg het s au eso gmacht bi sinere CBR... Hesch denn Racing Sound pur..

jep ich weiss de kzh muess no weg bzw. ebe en andere dra gmacht wärde ... aber ben em mom. ned so flössig, han eh no es paar sache woni of secher wott mache ==> blaui racing schibe, mini-blinker (die werdi mer als nächschts poste :P), soziusabdeckig, kzh, klarglasröckliecht .... ebe get eifach huere vell züg woni gärn no wärd dra mache! YZF griff z.b. au no :P! jäjo! kommt zeit kommt optisches tuning :P!
    @ sugibängel .. wägem sebring muesi no luege :face_with_tongue: ond ehhm ganzpic vom töff muesi no mache ... han ebe noni ziit gha ...

• Zitat

Original von Linkin
    ähm, es klarglasrüeckliecht hetti na eis umeligge bi mir für dini R6...:D

ha geil0 :D! wie tüür? ond ehhm du hesch au es klarglasliecht a dim oder? oder hesches du weder abgno?

• Zitat

Original von -=TS=-

ha geil0 :D! wie tüür? ond ehhm du hesch au es klarglasliecht a dim oder? oder hesches du weder abgno?

has mal dra gha und dän wider weg gno wil ich mis heck sälber umbaut han und dän es led rückliecht gna han... aber bald hani wider es ganz neus heck drane, dasmal lah ichs professionell mache... :grinning_squinting_face:

wäg em liecht... han 90.- zahlt und has knapp 1 jahr dra gha... gseht na us wie neu! was sölli säge?!?:P 45.- ok?
    da häsch na pics dezue...
    [Blockierte Grafik: http://img65.exs.cx/img65/5140/foto1123ik.jpg] [Blockierte Grafik: http://img235.exs.cx/img235/3649/foto1145an.jpg]

• EIn tipp zu dem Licht

nimm gleich LED birnchen weil die anderen roten werden sehr schnell weiss anstatt rot kannst du Herren Don Bosco fragen der mir mal nachgefahren ist als ich noch die R6 hatte :winking_face:

sowas mein ich

[Blockierte Grafik: http://i2.ebayimg.com/03/i/07/ab/6f/03_1_b.JPG]

apropo braucht jemand noch einen soziusabdeckungssitz? in blau?

[Blockierte Grafik: http://i12.ebayimg.com/03/i/07/a6/f2/8c_1.JPG]

• @ linkin ond server .. hätt be beidne evtl. intresse! also eigentlich wotti mer die beide sache ebe scho no zue tue aber muess no luege wenn! wär jo eigentlich ned sonen türi sach aber ergendwie wotti ebe no es paar ned so tüüri sache wosech denn ebe glich zomene rächte sömmli ufezöchte ... @ server wie vell wotsch denn no för dini soziusabdeckig ond was het sie neu kostet?

• Zitat

Original von -=TS=-
    @ linkin ond server .. hätt be beidne evtl. intresse! also eigentlich wotti mer die beide sache ebe scho no zue tue aber muess no luege wenn! wär jo eigentlich ned sonen türi sach aber ergendwie wotti ebe no es paar ned so tüüri sache wosech denn ebe glich zomene rächte sömmli ufezöchte ... @ server wie vell wotsch denn no för dini soziusabdeckig ond was het sie neu kostet?

kei ahnig me was diä neu koschtet het 50fr und es isch dini

• Zitat

Original von -=TS=-
    @ linkin ond server .. hätt be beidne evtl. intresse! also eigentlich wotti mer die beide sache ebe scho no zue tue aber muess no luege wenn! wär jo eigentlich ned sonen türi sach aber ergendwie wotti ebe no es paar ned so tüüri sache wosech denn ebe glich zomene rächte sömmli ufezöchte ... @ server wie vell wotsch denn no för dini soziusabdeckig ond was het sie neu kostet?

dän wärs ez glägeheit zum die beide sache zchaufe...:P