öppis für die härte zum nahmache

• hammer schtreckene... :smiling_face:
    gitts bi ois zwar au aber hett nach allne paar meeter chuedräät gschpannt *g*

Einmal editiert, zuletzt von ravi (8. Juni 2006 09:10)

• Chunnts mer nur so vor oder hetti ich mit de Enduro die einzigi Maschine die für so e Strecki g'eignet isch ( natürli num chli lahmer )

• jep das wägli wos det gäge schloss no dore fahre esch ächt zu schmal ... esch scho no heavy det dröber fahre!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Ja mol...sind na feini Trails!

Scheisse! Ich würd mer d'Hose vollkacke schöner nützs nüt!

• Easy Video. Weiss aber nöd wieso das härte Jungs settet si..........Ich find dä Enduro Mänsch im Crusty, würklich en harte siech!!!!!

• aso so wie im erste teil hanich glernt töff fahre in australie im busch aber de 2ti teil esch ja nüm mänschlech

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Zitat

Original von Mercutio

wills kei grossi sprüch chlopfed, sondern würkli öppis leischted :winking_face:

Was leistäts dänn??? Isch doch bloss ä cooli Tour........Ich gseh da sust kei Leistig.
    Easy, han din Video-post nöd wellä dizzä. Hast gut gemacht MERCUTIO!!!:top:

• Zitat

Original von Mercutio

wills kei grossi sprüch chlopfed, sondern würkli öppis leischted :winking_face:

:top:

Hehe...genau :winking_face:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• Hä??!!!
    "Chume nöd mit bin zlangsam für ä schnälli Tour........"

Apropos

:top:

Hehe.....genau;)

• Zitat

Original von MikeRR
    Ehm ja, am Afang ha ni no denkt EASY, was isch da so schlimm... später ha ni denkt: Ouh nei, das wot i nit probiere! :ugly:

dito. Das goht jo schön durab..isch sicherlich nüt für schwachi Närve und söttige mit Höheangst... :ugly: