Fussball-WM

  • Zitat

    Original von TT
    Schweiz 0:0 Frankreich


    Naa, eine Glanzleistung war das ja nicht. Viel Gekicke, wenig schöner Fussball. Glück gehabt auf beiden Seiten.


    Viele Chanchen und keine Tore.. Egal Punkt ist Punkt :winking_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • jep ben au z frede met em resultat ... emmerhen en ponkt .. aber jo esch scho scheisse dass de frey no probiert het de ball met de hand ine z haue :wand: schösch häts äuä en chöpfler vo desem geh .... aber ebe!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • naja d schwizer hettes chönne klarmache hends aber versaut trozdem en punkt isch besser weder keine


    zu de brasilianer chani nur sege KATASTROPHE i hoffe das sowas nömme vorchonnt also das esch ja under aller sau gsie was die gege kroatie gmacht hend tstststs


    greez

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • dä alex frei isch jez än riese dubel, wenn die behindert hand nid gsi wär , wärs 1:0 gsi. aber ebbe.....hobbyfuessballer :winking_face::ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • OLE OLE OLE OLEEEEEEEE!!! mer wärdet wältmeister:D:P!! spannende match gsi....... ond met bezeli glöck (bänaltichance:face_with_rolling_eyes:) hämer die sach gregelt:D!!


    greez

    Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

  • jawohl geil gmacht hey ... jetzt no eifach min. es onentschiede gäge südkorea ond denn esches haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeeeer! guet esch jetzt scho z geil gsi .. hami of min töff gschonge grad nachem match .. en öberdimensionali fahne ofe rögge bonde ond denn ab id stadt :D! esch ächt geil gsi ... verdammt vell fans gha ond öppe jedes 2. auto het fändli ond gha odre ghupet ond so :D! hop schwiiz wiiter so


    \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Ueee, geil!! zwar nöd so überzügend gspillt aber Nervekitzel PUR..!:prost: :prost: :prost:


    Jetzt isch alles möglich... 8-)

  • alles isch mögli, du seisches


    nach sonere leischtig liit sogar de erschti gruppeplatz dine, das wär scho de hammer!!


    und frankriich duse :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: haaammmer


    denn achtelsfinal gege tunesie oder so, denn luegemer wiiter



    min tipp: CH 2:1 Südkorea

    Europe-motocycles roxxx...!


    Duc 996 - Not just a Bike, a Legend

  • Jo eschtä wär scho schönner, suscht müänd mir nocher geg d'Spanier .-(

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • ch denke mal dass argntinie und spanie im final sind


    brasilie spielt bes jetzte pott hässlech als öbsis verlernt hend oder so
    frankrich genau s gliche spele au voll scheisse
    italie zeigt au ned wörkli das wosi chönnd


    wers vo mir us gseh verdient hett esch australie die spele es hammer spiel bes jetzt und d schwizer natürli au !!
    also mis traumfinal Australie gege d Schwiizer


    greez

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • favourite


    argentinie und spanie


    lieblinge schwiz und italie=)


    d schwiz schafts bis i 1/8 fnal und gheit det 2:1 gäge ukraine use

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt

  • :rock: berlin, berlin wir fahren nach berlin.... :rock:


    so ich gib jetzt au no min senf dä zu:


    also für mich isch eigentlich klar das d'schwiiz gägä süd korea günnt, den so äh chance für dä viertelfinal chömet mir so schnäll nümä über. den das d'ukrainä im achtelfinal isch, das staht no ganz gwaltig ih dä sternä. aber wemer würklich gägä d'spanier chömet, heisst ziehli sicher ciao, ciao schwiiz. denn d'statistik sprächt für sich 36spiel, 1 unentschiedä und 35 x abglost (nöd 100%sicher) gägä stierlikämpfer.


    min favorit isch scho vor dä wm argentinä gsi...dä pot im gschäft vo 200.- wartet scho uf mich.


    aber equador het mich bis jetzt am meischtä überrascht. sensationell wie diä spielet!!! ich gseh diä rächt wit vornä (halbfinal, final).


    den holland wie au england, händ bis jetzt nonig das zeiget wos chönd, bzw. münd chönä.


    italia, isch immer s'glichä... wenns knapp gruppäspiel überstönd, sinds immer sehr wit cho. aber ebä tschechä han ich absolut nonig abgschriebä. mir wird's morn geseh. uf allfäll eini vo dänä mannschaftä chunt ganz wit und viellicht ja im viertelfinal gägä d'schwiiz


    dütsch, wie bi dä letschtä wm, sicher nöd diä zweitbescht mannschaft vom turnier, jedoch glich wieder is final cho.


    jaja und frankrich, glaub diä sind jetzt rächt schwiizerfan für s'nächschtä spiel.


    wie au immer, immer weis es nöd....



    ih dem sinnn :prost: HOPP SCHWIIZ :prost:

    dä dummä g'hört d'welt.....