Fussball-WM

  • bööös bööös :smiling_face_with_horns: ! monkey, deepy ond die andere ladys .. ned z ernst ne kennet jo de BD :P!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • läck mer am arsch... het ich en fründ, müässe er bier schleppe...tja, besser hani kene, suscht würdets mi na wege skavehaltig drahneh... uiui :face_with_tongue:
    min favorit isch natüri FRANKRIICH... :rock:

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • ach ja, mini frankriichfahne hanget scho dusse und am tsiischtig bechönded dschwiider vo de franzoose uf de deckel...

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • Nei, jetzt verfolgt mich die huerä WM scho im Töff-Forum!!!! X(X(X(

  • he du schwarzes tüüfeli, ich muän mi gar nid ärgere über dis smilie... ich meine, mer gsends ja...

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • hehe... weisch wie geil wen d'schwiizer de franzose ufe deckel würded geh... de zahlsch den aber eine frau isis :evil2:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ich zahle gar nix... bi schliässlich na lehrling... muän jetzt zerscht mal diä scheiss puäs zahle

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • i sege d schwizer günnet überraschend :grinning_face_with_smiling_eyes: i glaube a das wunder mer send schlieslich ales nur menschen d franzose aso au :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • also ich glaube nid das frankrich (im moment) viel besser als dschwiiz isch, nur 3 zu 1 gege China :ugly:!!!


    NUR LEIDER VERPASS ICHS WIE DSCHWIIZ FRANKRICH USENANT NIMMT - DIE GANZ NÖCHSCHTI WUCHE NOTHELFERKURS (vom 20:00 bis 22:00) ;(

  • also frau isis ... tsstsstss ... frankriichfan! a de wm esch jo wohl gfälligscht jede schwizer för eusi chli schwiiz! mer haue alli kabott .. d franzose löhmer secher abe! hopp schwiz


    \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/


    hehe!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • D Schwiiz isch sicher en Geheimtip. Vorrunde uf jede Fall weiter und dann gen Spanien ins Viertelfinal.


    Brasilien isch dieses Jahr defensiv viel zu schwach für den Titel.


    Mis Traumfinal

    [SIZE=2]DEUTSCHLAND:SCHWEIZ[/SIZE] :engel:

    Auf jetzt! Vollgas!

  • Schweiz 0:0 Frankreich


    Naa, eine Glanzleistung war das ja nicht. Viel Gekicke, wenig schöner Fussball. Glück gehabt auf beiden Seiten.

    Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)