Sat 1 Reportage Motorradraser (Video)

  • Wieder mal ne typisch reisserische Scheissreportage...


    Aber seht selbst: click



    KRASS, da gibts so kranke Motorradfahrer die drängeln sich an der Ampel vor!!
    :hmpf:

    Take a walk on da house side!

  • danke mike


    ich hans dato verpasst, debi hani doch mal widr lache wölle xD



    NEI ade AMPLE VORDRÄGNLE ??


    Säg bloss ich bi au uf dem Video ?? :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

  • WAS FÜR WICHSERS SIND DIE VO SAT 1 ÜBERHAUPT ?????


    Rücksichtslose Motorrad Rüpel etc.


    Man ich bi soooooo hässig uf die säck, bi gad am überlege ob ich dene es mail schriibe söll !!!!!!


    Man, alles was die zeiget sind Usschnitt usem Ghostrider Video, denn hends de Ghostirder gfaket, hend e alti GSXr anegstellt und en typ ganz schwarz igkleidet :wand:


    De het denn so öppis gseit wie "Ich bi de bescht, kein bull wird mi jemals finde" etc. Und denn nemets no e G4 :grinning_squinting_face:


    debi het er 2 K5 und e gelbi Haya, man was für idiote !!!!


    Ich chönnt die all dätsche

  • also dä rasendi rollerfahrer rockt ja alles weg :winking_face: vor allem dä wonem z'fuess hinnenahseckled :winking_face:


    ich bin jez übrigens stolz, dass ich wahnsinnig bin :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Das mit dem vo uf der MZ die ganz Zeit "Fuck" zeigt isch sicher au nachgstellt...


    Es isch eifach en hundsbilligi Reportage...


    Aber ds lustigsti find i eifach wo sie am Afang grad tüe vo wege vordrängle a der Ample... isch ja hure schlimm... :face_with_rolling_eyes:

    Take a walk on da house side!

  • sicher, es chönnti ja än autofahrer s'lenkrad verrisse im stillstand und somit d'räder bewege :winking_face::hmpf:


    da mitem stinkefinger isch gstellt ja... finds no luschtig, mir sind bösi töfffahrer :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi
    sicher, es chönnti ja än autofahrer s'lenkrad verrisse im stillstand und somit d'räder bewege :winking_face::hmpf:


    :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    Zitat

    Original von Hypida mitem stinkefinger isch gstellt ja... finds no luschtig, mir sind bösi töfffahrer :winking_face:


    und billig dezue denn au no... Genau wie die ganz reportage...


    Vorallem die Kommentar :


    De einti fahrt links anem auto verbi ca. 3m platz und de kommentar " Ganz knapp, fast berührt er das auto, rast der gestörte rennmaschinenfahrer an dem Fahrzeug vorbei" :face_with_rolling_eyes:

  • IDEE!!!!!!!
    ich gang mer es schwarzes kombi und helm go chaufe

    lasst es mal ruhig angehen............

  • Zitat

    Original von zric
    IDEE!!!!!!!
    ich gang mer es schwarzes kombi und helm go chaufe



    helm bruchsch keine, hesch ja schinbar sowieso kei ghirn :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • hmmmm....weis ja nöd was ihr hend:öm:


    Es isch fakt das SEHR viiil töff-fahrer sich veratwortigslos im verkehr benämed;)


    Und wen das eine abstrittet den söller im verkehr mal afange mit offene auge ume Kurfe :winking_face: :smiling_face_with_horns:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

    Einmal editiert, zuletzt von BlackDevil ()

  • Zitat

    Original von Hypi



    helm bruchsch keine, hesch ja schinbar sowieso kei ghirn :ugly5:


    stimmt hasch au wieder rächt....schääm

    lasst es mal ruhig angehen............

  • Zitat

    Original von BlackDevil
    hmmmm....weis ja nöd was ihr hend:öm:


    Es isch fakt das SEHR viiil töff-fahrer sich veratwortigslos im verkehr benämed;)


    Und wen das eine abstrittet den söller im verkehr mal afange mit offene auge ume Kurfe :winking_face: :smiling_face_with_horns:



    jo logisch aber sie schaffeds trotz alledem dass mr s'gfühl überchunnt alli sigged so ;). sie sägeds zwar no dass die meischte aständig fahred aber das erwähned sie nur so gschnäll gschnäll :winking_face:


    vor allem dä rollerfahrer sich jo rächt deplaziert i däm bricht :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Dä zieht eimal am Kabel und hät 300 sache druf :wand::grinning_squinting_face:


    Solang einä kei driti gfährdet söler fahre wiener wot.. Säg nöd meh dezuä :ugly5:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Ich finds Fazit vo dere sogennant ADAC-Expertin sehr guet:


    Eifach mache lah, diä sind schnäll wieder weg!


    Da chni nur säge: RICHTIG! :ugly:

  • hahahahahahahaahahahaha i bi fasch verreckt vor lache.....


    auso wär so öpis ärnscht nimmt cha o nid guät si im chopf!


    Der rasende Roller
    Todesraser


    auso strecket dir ou jedem outofahrer der mittelfinger entgägä we dir nä überhout heit? denn sägi wenn überhoupt öpis merci....