Sat 1 Reportage Motorradraser (Video)

  • Herzig wie immer.....


    Klar mer mues scho mal au dSite vode Autofahrer darstelle.. aber doch nöd soo *g*. Luschtig isch bi dene Reportage das immer di gliche 3 Videos gseesch.. obwohls ja so fill vo dene Raser git :). Wenigschtens händs ganz am Schluss no ganz liislig und so dases niemer ghört gseit das das ja Uusname seged :ugly::ugly:.


    Aber was wotsch.. Medie... Sensationsgeil genau wie dLüüt wo das lueged und glaubed... und das isch wohl nöd nume bi (Anti-)Töffreportage so...

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ds Problem isch das "das gemeine Volk" settigs Züg glaubt, siehe Blick, oder Amir Reportage vor Rundschau damals, etc.

    Take a walk on da house side!

  • lut em fernseh und dr öffentliche sensationspress-schnäbis müesst ich scho lang amok gloffe siii, sprich mit dr schrootflinte go schaffe :ugly:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • isch doch easy dä report.....ton aus, HiFi mit geilem sound ah, und das video isch perfekt......lol.....töfffahre isch wie wintersport......und da lats dr eint und ander au la chlepfä......wheelys mache spass....und tja...wie mir vome 56jährige bibracht worde isch:
    töfffahre het nüt mit chopf z tue, sondern mit abschalte und vorus luege....


    Grunz

  • Zitat

    Original von Kücken
    isch doch easy dä report.....ton aus, HiFi mit geilem sound ah, und das video isch perfekt......lol.....töfffahre isch wie wintersport......und da lats dr eint und ander au la chlepfä......wheelys mache spass....und tja...wie mir vome 56jährige bibracht worde isch:
    töfffahre het nüt mit chopf z tue, sondern mit abschalte und vorus luege....


    Grunz


    chönnti die ussag vom Urs oder vom FAZER si ?

  • Cedi,
    Nei, dr Urs isch 46gi, und dr Pädu um die 28gi.....

  • Zitat

    Original von Kücken
    Cedi,
    Nei, dr Urs isch 46gi, und dr Pädu um die 28gi.....


    Ich han au nöd de Pädu gmeint sundern de Kari.

  • hmm verstoh eui Ufregig ned ganz..


    ganz am Afang esch dütlech gseid worde.. das es om die härte Fäll goht... also ned om de grössti Teil vo de Töffler... sondern halt ebe om Usnahme.
    Ond am Schloss werds nomol gseid...


    Ond ech sälber weiss das mer eus jo ami au öber so töffler ufreged... die nämed schliessli au kei Rücksecht wenns e andere Töff vore dra händ.
    Ha scho gnue mängisch ab serig gfluecht wills weiss ned wie schnell vo hende chömid ond eifach innedröckid.


    Ond die meiste Autofahrer händ kei ahnig wie e Töff sech verhaltet.... verständlech.

  • noja, scho klar tüends nid verallgemeinere, aber s'allgemeine doofe autofahrervolch chunnts genau so übber wie wenn alli so werdet und nachher mues ich mir wieder so gejammere vo dene alose wie unverantwortigslos ich bin :winking_face: :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • tja.. das wär de theoretisch dis Prob... aso ech ha scho gwösst wo ech agfange ha, das es de einte ned passt.. het mech bes jetzt nonie kömmeret, also set mer sech au ned dröber ufrege. Oder zomendest ersch denn wenn dech eine persönlech agrifft..


    ond so Vorwörf müend sech au Autofahrer alose.. je nach dem sogar no Marke spezifisch.. äntwäder mer chond demet zrächt oder chaufts sech was wo kei Agriffsflächi bietet...


    Be zom Bispel au eini wo sech nie wör e BMW oder Golf chaufe.. vel wo so es Auto händ, händ eifach sGfühl sie siged de King of de Stross ond gföhrdid all demet..
    PS: das jetzt ebe ned persönlech uffasse :winking_face:

  • Zitat

    Original von DeepZone
    Be zom Bispel au eini wo sech nie wör e BMW oder Golf chaufe.. vel wo so es Auto händ, händ eifach sGfühl sie siged de King of de Stross ond gföhrdid all demet..


    Das nenn ich wieder Charakterschwächi...naja und Golf?? Da muesch scho GTI dezue. :grinning_squinting_face:

    Take a walk on da house side!

    Einmal editiert, zuletzt von MikeRR ()

  • hät öpper dä video no ???


    chanen nümä zieh !!!

  • cool


    postisch mer nochher dä link ??? geilä siech :face_with_tongue: