ach die liebi züri versicherig

  • Zitat

    Ich hoffe du beziehsch das jetze uf vericherige


    Nei. I will Verkäufer nid persönlich beleidige, da es sicher vili Verkäufer gibt wo als Person und Mensch absolut zwäg sind, aber als Verkäufer eifach en absoluti Niete.


    Es mag wohl Verkäufer in ganz spezielle Fachgschäft geh, spezialisiert uf irgendwas und die chömed au würkli drus, mer zahlt au dementsprechend für de Service. Aber in stinknormale Läde chani die Verkäufer nüme gseh! - Die schliched immer umme, fraged ob's chönd helfe und wenn en Uskunft wettisch chönd's der höchschtens mitem WC oder mitem Kaffirum witerhelfe und bi allem andere sind's überforderet. I han mi ca. scho 2x im Jumbo beschwert und scho unzählige Mal im MediaMarkt.. jedesmal en anderi kreativi Usred meh aber au nid. Im Jumbo isch denn na de Hammer, det hend's Weschte wo druffe staht "Fragen Sie mich"... ich glaub da isch en Verschwörig vo de Gschäftsleitig "So, mal luege wie dämlich üsseri Chunde sind"

  • Zitat

    Original von Robi


    Nei. I will Verkäufer nid persönlich beleidige, da es sicher vili Verkäufer gibt wo als Person und Mensch absolut zwäg sind, aber als Verkäufer eifach en absoluti Niete.


    Es mag wohl Verkäufer in ganz spezielle Fachgschäft geh, spezialisiert uf irgendwas und die chömed au würkli drus, mer zahlt au dementsprechend für de Service. Aber in stinknormale Läde chani die Verkäufer nüme gseh! - Die schliched immer umme, fraged ob's chönd helfe und wenn en Uskunft wettisch chönd's der höchschtens mitem WC oder mitem Kaffirum witerhelfe und bi allem andere sind's überforderet. I han mi ca. scho 2x im Jumbo beschwert und scho unzählige Mal im MediaMarkt.. jedesmal en anderi kreativi Usred meh aber au nid. Im Jumbo isch denn na de Hammer, det hend's Weschte wo druffe staht "Fragen Sie mich"... ich glaub da isch en Verschwörig vo de Gschäftsleitig "So, mal luege wie dämlich üsseri Chunde sind"



    Guet bim MediaMarkt chönnt dir nume 2 lüüt empfele , de Raul und de Halit ( Dietike ).


    Ich schaff halt inem Fachgschäft und was mich immer freut sind üsserige vo chunde wie " Bi ihne wird mer wenigschtens kompetent berate " xD Aber stimmt scho, inem Interdiscount oder Fuscht bechunnsch e drecks beratig

  • Kinder, bitte keini Stritterei, isch doch nit Vollmond. :grinning_squinting_face:


    Abr ka euch sco biz verstoh, wenn Wetter so BESCHISSE ISCH. FUUUUUUUCK :wand:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

    Einmal editiert, zuletzt von Ciko ()

  • Zitat

    Original von Robi

    Nei. I will Verkäufer nid persönlich beleidige, da es sicher vili Verkäufer gibt wo als Person und Mensch absolut zwäg sind, aber als Verkäufer eifach en absoluti Niete.Es mag wohl Verkäufer in ganz spezielle Fachgschäft geh, spezialisiert uf irgendwas und die chömed au würkli drus, mer zahlt au dementsprechend für de Service. Aber in stinknormale Läde chani die Verkäufer nüme gseh! - Die schliched immer umme, fraged ob's chönd helfe und wenn en Uskunft wettisch chönd's der höchschtens mitem WC oder mitem Kaffirum witerhelfe und bi allem andere sind's überforderet. I han mi ca. scho 2x im Jumbo beschwert und scho unzählige Mal im MediaMarkt.. jedesmal en anderi kreativi Usred meh aber au nid. Im Jumbo isch denn na de Hammer, det hend's Weschte wo druffe staht "Fragen Sie mich"... ich glaub da isch en Verschwörig vo de Gschäftsleitig "So, mal luege wie dämlich üsseri Chunde sind"



    aber hallo, ich bin au mängisch au nöd z'friedä mit dä beratig, aber was erwartisch du vom jumbo oder mediamarkt??? kompitänt, fründlich und no billig!!! also dä chamer ja scho an gsundä männschäverstand apellierä...

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • Zitat

    Original von semmelreiter
    i schaffe bir Winterthur.... ja bi üs wird das irgendwie när diräkt im system erfasst..... ja ds verrächne spart halt "ufwand" :confused_face::grinning_squinting_face: eh ja, isch halt scho nid di optimali lösig aber äbe....



    aber das chas jo ächt nid siii mitem ufwand spare. würkli nid grad s'bescht argument woni ghört han :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • naja i chamers nume so erkläre.... :öm: :klatsch:

    Einmal editiert, zuletzt von semmelreiter ()

  • Und denn semmelreiter verlange :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Also ich bin mit äm Auto und äm Töff bi dä Züritel und bi sehr zfriede!


    Ha ja mis Auto zäme gschosse gha afangs Mai und naja die händ das alles greglet.. Ohni wiiters. 13.5 dNummerä abghä 16.5 bi dä Züritel gmäldet gsi..

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von semmelreiter
    naja i chamers nume so erkläre.... und i wot ja schliesslech nid argumentiere... mir isch das scheissegal was da so ablouft mit allne andere wo mi nüt aagööh... schlussändlech luegi dass mini chunde wo i betreue z'fride sy.... chasch ja mal ar zürich aalüte wennd meh wotsch wüsse... :öm: :klatsch:



    das machi einewäg no :smiling_face: han mi nur chli welle ufrege :ugly:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Cedi
    @ $nail :


    Ich bi ja au absichtlich i das auto gfahre wo mir d'vorfahrt gno het :face_with_rolling_eyes:


    eh, de bisch jo eh säubr tschoud, de chasch schono chli wartes ;o)


    nei weisch, i vrstohdi jo scho.. abr wennd umefutterisch chömesi nid ender;)

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Zitat

    Original von $nail


    eh, de bisch jo eh säubr tschoud, de chasch schono chli wartes ;o)


    nei weisch, i vrstohdi jo scho.. abr wennd umefutterisch chömesi nid ender;)


    Ich han si hüt am telefopn derber zämegschisse und siehe da, si schicket am zischtig eine ferbi und werdet spöötischtens 2 täg nachem KV zale :face_with_tongue:

  • Hihi da isch no amüsant do mitzlese...
    i schaff jo selber di dä versicherig...*zwinker* :face_with_rolling_eyes:

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Andrea
    Hihi da isch no amüsant do mitzlese...
    i schaff jo selber di dä versicherig...*zwinker* :face_with_rolling_eyes:


    und bi wellere ?

  • Zitat

    Original von Cedi


    und bi wellere ?


    Nöd bi dä Züri*lach* bi dä Helvetia Patria, seit dir da öpis?

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face: