ach die liebi züri versicherig

  • i nimm glaubs alles gueti wasi über die versicherig gseit han zrugg....


    Im januar won ich mini gixxr verchauft gha han, hani d'versicherig sistiere lah und gseit ich chauf im summer denn än neue.... sodann, so akademisch isch die ufgab ja nöd grad das z'mache. han irgendanere funzle det aglüte und ihre gseit sie söll d'versicherig sistiere will ich dä töff verchauft han. sodann, han dänkt das sigs jez. 1 monät spöter lütet mir dä chef aa und frogt mi wasi mit mim töff gmacht heb ;). schön, säg ichs ihm halt nomal. jez dänki söttets es chegged ha.......denkste!


    geschter hani ä neui jahresrächnig becho für mini gixxxr über 600 stutz. kompetenz puuuur. ich liebs. ich mein ich telefonier ja gern idr weltgschicht ummenand aber so züg regt mi eifach uuuf.


    händ ihr söttig erfahrige au scho gmacht mit dr züri?

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • nei voll nööd


    nume bi de basler hani lang uf mis geld gwartet wos mer hend müese rückerstatte.


    da hani au einigi mails gschriebe bis das funktioniert het.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Klar, die Erfahrige hend warschinlich scho die Meischte in irgend anere Form gmacht.


    Ich bin scho länger bi de Züri, früher mitem 125er. Jetzt mit der Ducati. Als ich vor es paar Woche für mini Duc. d'Versicherig gmacht han, hani gseit ich well sie halbjährlich zahle, natürlich isch jetzt en Ganz-Jahresrechnig cho. Aber wa wetsch, ufrege lohnt sich nidmal meh... immer weniger Agente dene immer weniger Lohn zahlt wird und immer meh verlangt wird, die Rechnig chan nieneh meh ufgah. Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher.

  • ja aber das chas jo nid siiii. also chli kompetenz dörf mr doch für s'gäld erwarte oder öbbe nid? das cha doch nid so schwierig siii 2 informatione ufznäh und das gschnell uszfüehrä.


    susch isch züri eigentli guet vom zahle her aber schinbar dörf mr sie nid zu sehr überforderä. :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Darum muesch jetzt halt au chli dumm tueh und e schwierige Kund werde, isch s beschte imfall... Denn kenne sie dich langsam... Ich schaff au im Telekommunikationsbereich und do git s paar Kunde, die kennt me grad wenn me d Name khört. Jo abr so Fehler git s überall, villicht isch das eifach kei Einzelfall me bi de Züri Versicherig, kasch abr nit viel mache, ussr wechsle... Abr wer weiss wie die anderi sind..

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher.


    Ich hoffe du beziehsch das jetze uf vericherige :arsch:

  • also leute, da ich ja bei ner versicherung arbeite kenne ich das prozedere auch......


    es ist bei uns so: wenn das kontrollschild beim STVA abgegeben wird, kommt eine meldung an die versicherung, dass die nr. im depot ist... da ja die städtischen betriebe, wie allseits bekannt, immer etwas langsamer sind, kann es also vorkommen dass da verschiebungen auftreten, d.h es wird nicht sofort vom STVA kommuniziert..... ALLERDINGS erscheint mir die versch. von 4 monaten recht lange..... es ist auch möglich dass die prämie die du bezahlen sollst automatisch verrechnet wird (verlierst also gar nichts).. das allerdings müsste von einem guten Versicherungsberater(VB) mitgeteilt werden... am besten einfach zu uns wechseln :winking_face:

  • Mini Erfahrige mit de Züri sind bis jetzt durchwegs positiv. Mit em Töff wie au mitem Auto.


    Frühner isch Töffwechsle mis chline Hobby gsi und ich han immer innert Tagen di neue Papier gha und mit de Verrechnig hät au immer alles passt.


    Bim Auto na geiler..da hani nach de Schadefäll s'Geld amigs so schnell ufem Konto gha...isch scho fascht beängschtigend gsi...

  • Zitat

    Original von semmelreiter
    also leute, da ich ja bei ner versicherung arbeite kenne ich das prozedere auch......


    es ist bei uns so: wenn das kontrollschild beim STVA abgegeben wird, kommt eine meldung an die versicherung, dass die nr. im depot ist... da ja die städtischen betriebe, wie allseits bekannt, immer etwas langsamer sind, kann es also vorkommen dass da verschiebungen auftreten, d.h es wird nicht sofort vom STVA kommuniziert..... ALLERDINGS erscheint mir die versch. von 4 monaten recht lange..... es ist auch möglich dass die prämie die du bezahlen sollst automatisch verrechnet wird (verlierst also gar nichts).. das allerdings müsste von einem guten Versicherungsberater(VB) mitgeteilt werden... am besten einfach zu uns wechseln :winking_face:



    säb chönnt natürli au sii mitem automatisch verrächne. findi aber ehnder chli behindert als dass es öbbis bringt. aber ebbe, aglüte het mir nie öbber.
    wenns vom stva au nomal bestätigt wird händs jo 3 bestätigunge gha :öm:


    bi wellere versicherig schaffsch denn du? :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • i schaffe bir Winterthur.... ja bi üs wird das irgendwie när diräkt im system erfasst..... ja ds verrächne spart halt "ufwand" :confused_face::grinning_squinting_face: eh ja, isch halt scho nid di optimali lösig aber äbe....

  • Zitat

    Original von semmelreiter
    i schaffe bir Winterthur.... ja bi üs wird das irgendwie när diräkt im system erfasst..... ja ds verrächne spart halt "ufwand" :confused_face::grinning_squinting_face: eh ja, isch halt scho nid di optimali lösig aber äbe....



    mit de winterthur hani gad widr stress ! Ihr moschtchöpf sind immer nonig bi mim mech gsi :böse:

  • ja o du bisch leider nid dr einzig chund..... :wand::arsch:

    2 Mal editiert, zuletzt von semmelreiter ()

  • Zitat

    Original von semmelreiter
    ja o du bisch leider nid dr einzig chund..... :wand::arsch:



    selber :arsch: , de töff staht sit 2 wuche bim mech, luut de bulle bini nöd dra gschuld und de verursacher isch au bi eu versicheret -.-


    ich wechsle jetze denn, isch nöd zerschti mal das d'winterthur scheisse baut


  • schlussändli cha abr d wintertur nüt drfür dass du dr döff verschitisch..


    komischer wis si immr d versicherigsheinis tschoud wenn öpis nid funzt..


    =)

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

    Einmal editiert, zuletzt von $nail ()

  • o gott, wenns nume meh lüt wi di wür gäh snail :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: alli meine immer si sige di einzige wo e unfall heige und heige absoluti priorität etc..... aber äbe, gid ja immer söttig und selegi...