Ninja kaputt

  • da laht mer di mal eleige und da machsch grad so en scheiss....




    hesch hoffentli vollkasko? denn chasch de sharkpott grad uf versicherigsrechnig näh und en originale verrechne. de choschtet meh als de shark.



    hoffe dass dis töffli bald wieder fit isch.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ja han vollkasko aber s prob isch, de chrümmer isch am arsch (de teil wo de kat no drinn isch) und de endtopf isch no ganz (sowit mer gseh hend)! Drum chani de wahrschinli nöd uf das neh!

  • hab heute noch mit der versicherung telefoniert. morgen geht ein versicherungsexperte oder was der auch immer ist zum mechaniker und schaut sich den kostenvoranschlag von ihm an, so quasai als kontrolle ob nicht etwas aufgeschrieben wird, das nicht kaput ist...
    und im gleichen hab ich mit mal noch mein möppi genauer angeschaut:
    Beim ersten bild sieht man im hintergrund noch den rest...
    beim zweiten sieh man den riss in der ölwanne
    und beim drissen sieht man den krümmer der vom stein zusammengedrückt wurde...


    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/DSC00459(800x600).jpg
    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/DSC00460(800x600).jpg
    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/DSC00461(800x600).jpg]

  • hehe, chasch jo au so ummefahre :smiling_face: chli ninja nakedbike :winking_face:


    mit dä bülä hani nur welle fröge öb sich das sturzpad verbogä het währends am bode entlang gschliffe het und dadurch ä bülä id verschalig druckt het, i dem fall wär ja s'sturzpad nüüt wert...

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • de sturzpad isch eifach no halb so dick wiener am afang gsi isch! de hets eifach abgschliffe! de wär denn suscht au am motorghüs (so wie ich das gseh han) agmacht und nöd ade verschalig!

  • scheisse, chum isch mini ninja wieder uf de strass, isch dini weg devo:(


    en schöne fuck! gseht ächt übel us für das es 30 kmh gsi sind! hesch en 500er oder 1000er sälbstbehalt??
    die müssted das eh übernä, und wend chli gäld wetsch use schla söll de mech chli me stunde ufschribe :winking_face:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

    Einmal editiert, zuletzt von Labyrator ()

  • ja, genau, hau richtig stunde druuf. ich hoffe, das macht jede. richtig schön d'rächnig uetriibe, je meh umso besser. so wärded d'versicherige sicher billiger :face_with_rolling_eyes:


    mis biileid zum crash. chauf der en richtige töff, denn chunnts au ned so tüür und du chasch der d'vollkasko spaare :winking_face:

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Zitat

    Original von Mercutio
    ja, genau, hau richtig stunde druuf. ich hoffe, das macht jede. richtig schön d'rächnig uetriibe, je meh umso besser. so wärded d'versicherige sicher billiger :face_with_rolling_eyes:


    mis biileid zum crash. chauf der en richtige töff, denn chunnts au ned so tüür und du chasch der d'vollkasko spaare :winking_face:


    dito


    :D:P

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Gschieht de Versicherige aube rächt so dumm wie sie tüe zum Teil. :face_with_rolling_eyes:
    Ich cha mi über mini nit beschwere aber was i so bi de Kollege mitübercho han...

    Take a walk on da house side!

  • Hypi das spiegelet doch nur so das du meinsch seg ä bülä?!

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von pseudOnat
    Hypi das spiegelet doch nur so das du meinsch seg ä bülä?!


    stimmt, jez wots seisch und wemmer gnauer anneluegt :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • @Laby


    Ja dini chunt und mini gat huere seich! Selbstbehalt isch en 1000er so vill ich weiss und gläse han... aber mer weiss ja nie so rächt bide versicherige! Wie gseit wenigstens musi jetzt min neue nr.schildhalter nöd säöber chaufe :smiling_face_with_horns::ugly:


    Au wenns mi nomal wür eso lege zu some gumpesel oder chläperi oder wie dene "dinger" (usgnoh d sybille) au immer wotsch säge, ich wür NIE uf so eine umstige! :hmpf::hmpf::face_with_tongue:


    Das sind no d hose (also dänked nie "ich ghei ja eh nie uf bei" Charlie)
    Wet ja nöd wüsse wie mis chnü wür usgseh weni jeans agha het! ALSO LÜT IMMER E USRÜSCHTIG ALEGGE!!!
    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/DSC00457(800x600).jpg
    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/DSC00458(800x600).jpg]

    Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

  • Hey Steve,


    zum glück ich dir nüt ernst passiert.


    Je nach dem wie tüür das es chunt gits en totalschade, heisst:


    1: es neus bike


    oder


    2: du lasch dr schade la uszahle und chausch z baby zrügg, und bausch se denn um wie du wosch.


    ufall fäll, nid ufrege, es chunt scho guet :winking_face:


    bye

  • nei das isches ja woni nöd wet! es isch mini samantha ich wet dä töff und kein andere und au kei anderi ninja!!!! ich han i de töff mis errsparte gsteckt und i de töff vill arbet und putzstunde investiert und de töff hät (mit mir) scho vill mitgmacht! und ich denke nöd das die lüt vode winterthur de töff zum totalschade erchläred wenner 10'000km und en jahrgang vo 05 hät! susch gani verbi und denn :böse:

  • hei stewi was söll jetzt die aspillig? i mach das andersch als du i gheie eifach ned um :grinning_squinting_face:


    nei ebe wie scho gseit mis herzleche bieleid und de samantha es heile heile säge


    aber so als nakedbike wör sie no geil usgseh :grinning_squinting_face:


    aso i würd verschalig in orangsch neh eshc ebe scho stylisch sones orangsches möpi :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...