Ninja kaputt

  • Soo ich han hüt ursprünglich mal welä mini ninja go hole usem service... chum bini abgfahre, knappe kilometer, hets mi ime chreisel an ranze gleit wäg some verschissne chline stei isch s heck abghaue...hann öppe 30 gha... de töff isch grutscht, und voll i sonen grosse 4-eggige absperrigsstei ine tonneret..
    d bilder spräched für sich.... Man achte auf:
    -d felge
    -d nummerä
    -d verschalig
    -d fuessraschte mitem schalthebel
    -s öl wo uselauft will d ölwanne en schlag übercho het
    -s rückliecht wo abehanget


    de chrümmer vom topf gseht us als het eine mitem vorschlaghammer dri ghaue...
    Min mech het nume gseit: "wenigstens chunsch jetzt e schöns heck über" und "zum glück hesch vollkasko das ganze chöntsch nie meh zale" und "was für e farb wetsch am töff"














    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/DSC00456(800x600).jpg
    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/DSC00455(800x600).jpg
    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/DSC00454(800x600).jpg
    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/DSC00453(800x600).jpg
    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/DSC00452(800x600).jpg]

  • ooppsss....scheisse..Hoffe dir isch nüt passiert?!


    Frög mich grad für was die sturzpads sind :confused_face: Nüzed ofensichtlich nöd viil :grinning_squinting_face:


    Mich hets letscht woche au gno, aber sicher doppelt so schnell, schade: NICHTS :P:D


    Ussert min chnöchel im linke fuss wo licht agrisse isch :frowning_face:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • ja mir hets überhaupt nüt gmacht. e chlini platzwunde am linge underarm aber das isch egal.... wen die ling verschalig aluegsch det wo de sturzpad isch, denn isch si no raltiv guet zwäg für das das si inen stei grutscht isch...find ich...

  • Hesch no Glück gha, dasde Fuess nöd det gha hesch woner hiighört weredem fahre! So wies de Schalthebel abknellt het.....*g* :hmpf:


    Hoffentlich isch dis Baby bald wieder fit! Wenigstens verpassisch nüt bi dem ******* Wetter!

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Immer wider erstundlich was bi eigendlich so gringe Gschwindigkeit bi gwüsse Töff alles kabut gaht.. Da chasch echt nume vo Glück rede das Vollkasko häsch.. wenigschtens hät sichs glont :ugly:.


    Wenigschtens bisch du (einigermasse) heil blibe.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • de mitte felge und de fiiise schtei kenni au no sälber *g*
    aber isch scho grad wüescht... mis beileid :winking_face:


    söll mir nomal eine widerschpräche weni seg yogurbächer segi nüüt zum lerne faahre *g*


    jajajaja vollkasko..... :grinning_squinting_face:

  • heitere fahne, au vo mir mis beileid.


    d'sturzpads händs schinbar scho bracht aber was isch das füre büle überem sturzpad? hets sich dete id verschalig iebogä oder wa??

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • weiss zwar nöd wasd mit derä büle meinsch aber d verschalig (aso nur de blau teil) isch bis uf e idruckti schrube no guet, aber dennoch unbruchbar-->wäg de schrube!


    D felge isch voll in stei ine grutscht drumm gseht si so us!
    Und JA ich bin verdammt froh dasi vollkasko han susch heten jetzt chöne verchaufe wili d rep nie chönt selber zahle! ussert de töff wür es jahr bim mech stah!


    Und ich bin ganz heil mir hets nüt gmacht....

  • wür ev no d sigantur erwiitere *g*
    -Tuningfelge
    -Niderdruckhinderreife
    -Designer Verschalig
    -Vervolger abhänkigs modul mit verschtellbare Öl mängi...


    nei echt hammer.... =)

  • Shit krass... Jo mis Beileid häsch also au...
    Und jep Vollkasko isch i dem Moment öppis schöns...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Mist, so schnell chas ga, find i no erschreckend was bi 30 alles kaputt isch gange...:(


    Beileid, hoffe si isch bald wieder repariert!

    Take a walk on da house side!

  • ja du au es beileid vo mir...
    jaja das isch halt würklich än scheiss mit dänn stümelibiks zum ahfangä... denn wenn so einä ableisch wirds eifach sautürr. drum würd ich ah nä neuilenker nie so es bike empfellä. aber ebä, ich weis wis isch und lehrgeld muess jedä mal zahlä.
    ich han immer das glück, dass wenn ich än neuiä töff han. er mir ih dä erschtä zwei wuchä sicher uf äm ranzä liegt, well ich eifach unfähig bin, dä hobel richtig uf dä sitäständer stellä!!!
    jaja, aber ebä vollkasko isch sicher guet ih sonänä fall, aber ebä dä selbschtbehalt hesch ja sicher uf änä 1000ger. und daher isch es nöd grad än billigä
    usflug gsi...
    aber ich hoffä au das gli wieder chasch krusä...

    dä dummä g'hört d'welt.....


  • Chli schadefrüid:D :smiling_face_with_horns:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]



  • :lol::lol::lol::lol:



    Herzlichs bileid Ste :winking_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup: