Ninja kaputt

  • orangi verschalig und en blaue tank?! :face_with_rolling_eyes:


    Nöd bös nä mäc aber wenn mir so witer fahred wiemer au scho gfahre sind (z.B. in volg abe no churz im vallis) denn nimts dich au irgendwenn!


    Und genau das isch s trurige! Fahrsch wie es arschloch, passiert nie öpis, wotsch mal vorsichtig fahre und mal nöd mit 50 um de chreisel, gheisch an ranze....

    Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

  • Zitat

    Das sind no d hose (also dänked nie "ich ghei ja eh nie uf bei" Charlie)
    Wet ja nöd wüsse wie mis chnü wür usgseh weni jeans agha het! ALSO LÜT IMMER E USRÜSCHTIG ALEGGE!!!


    :top2:
    Meine Rede:D:D



    Für di wo meined si säged unzerstörbar müend den eifach nöd da im forum um jammere wens den doch geg de härti strasse asphalt 2te mached :winking_face:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Zitat

    Original von BlackDevil


    Wer lesen kan ist klar im vorteil ;):P


    Meine rede :grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • ja ich han bi dem unfall 30gha drum hani ja gseit "und wemer mal vorsichtig wot fahre gheit mer an ranze"! im vallis simer nöd grad vorsichtig gfahre aber e s isch trutz fasch scho provozierten rutsche vom reife nüt passiert!


  • die send geil wo heshc die her? mues nume luege öbs be mer id stifel passed.


    hei wie händer euche rang eso chönne ändere?


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Die hämer dur üsi crazy Hä aktion vom Mittag/Namittag/Abig becho :ugly:


    Moto-Mader.. Hose um die 110.- und chnüschützer 150.-


    Kännsch ja mini stiefel und die passet gnau. Ha öbis überleit bim chauf :winking_face:


    Edit:


    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/HPIM0381(Original).jpg]


    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/HPIM0382(Original).jpg]

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

    Einmal editiert, zuletzt von pseudOnat ()

  • shiiiiiiiiitttt!!! da isch mer 2 täg nöd im forum und dänn passiert so was 8o


    mis biileid ächt, so was schisst mega ah!! mis baby hät mal ähnlich usgseh..... :ugly5:

  • Zitat

    Original von Linkin
    shiiiiiiiiitttt!!! da isch mer 2 täg nöd im forum und dänn passiert so was 8o


    mis biileid ächt, so was schisst mega ah!! mis baby hät mal ähnlich usgseh..... :ugly5:


    Mit em Schiiwärfer etc? :ugly5:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • ich hami au noni gössert ... au vo mer beieleid ... scheisse esch eifach scho verrockt was met 30 km/h wägeme sone blöde schiss stei chan passiere! ond du besch jo wörkli vorsichtig gfahre :/!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Oh shit alte, gseht jo ächt übel us für die Gschwindigkeit! Das loht mer grad s Bluet in de Adere lo gfriere..ohni Vollkasko chöntsch jetzt bläche wie en Tubel..!
    Zum Glück ischs aber nit so und du bisch au heil blibe :smiling_face:


    Verpasse wirsch nüt bi däm Wätter... :face_with_rolling_eyes:

  • i dene daage muesch fasch froh si siches nur es chlises steindli gsi, hätsch ou e grössere mocke chöne verwütsche :winking_face:


    für dasses mit 30 söu gsi si gsehts no cheibe grob us..

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten