sali zäme
min mech hedmer jetzt gad gseit das die vollschwümmend brämsschiebe ned zueglah seg für in strasseverkehr
stemmt das? und wenn ja wieso?
cu charlie
sali zäme
min mech hedmer jetzt gad gseit das die vollschwümmend brämsschiebe ned zueglah seg für in strasseverkehr
stemmt das? und wenn ja wieso?
cu charlie
was esch öberhaupt en vollschwimmendi brämsschibe? oder was esch de onterschied zonere normale?
Das sind Bremsschiebe wo Schwimmer hend, au Floater gnennt. Die gsehnd us wie Niete aber nid gegenenand presst. Bewirkt, dass sich die Bremsschiebe geg alli richtige glichmässig usdehnt (bei Temperaturuswirkig) und nid unregelmässig verzoge wird. Aber die meischte Bulle hend eh kei Ahnig vo sowas, also eifach dermit ummefahre isch doch egal. Ich fahre au mit Rennpneu mit Profil umme, was au verbotte isch, obwohl's viel besser heben als en normale Pneu... aber da wär denn ebe die Logik..
Het jetzt aumal gseit, das das kenn normale Bull tscheggt!
Und nachem Sinn bime gsetz fröge isch doof !
Isch halt eifach blöd wenn musch goge vorfüere und keis Biiblat häsch... muschder irgendwo zueglani Uuftriibe und Brämsschiibe sind nöd grad billig.
Usserdem dänki häsch mit vollschwümende im Strassevercher kein Vorteil.
mol sie quietsched ned so extrem wie di originale ktm schiebe die send zum chotze. aso guge vorfüehre mueni sie ersch im september 07 und denn gheii rasch die original dra
cu charlie
Gege sQuitsche.... Beläg uuse.. und ade Kante wod Schibe uf de Belag zu lauft 45° aafile... keis Quitsche me und erschno 1000.- gsparrt...
ZitatOriginal von Spike
Gege sQuitsche.... Beläg uuse.. und ade Kante wod Schibe uf de Belag zu lauft 45° aafile... keis Quitsche me und erschno 1000.- gsparrt...
gewusst wie
jo das got mit em aschliffe fo de belleg das mache mir bide chundeouto teilwis ou wensi ganz fescht quitsche
auerdings packe de d beleg nüme eso agressiv zue wi forhäre
das heist mi brucht für di glichi brämsleischtigme chraft
was mängisch scho nütst isch wen me d drägerblatte fom Belag früsch duet schmiere( nume hitzebeschtändigs Fett bruche!!!) därt wiso ufligge eifach guet ufbasse das dr belag und d schibe nüt abbechunt
aso da chaufi lieber für 350.- die original ktm wave schiebe de mueni ned jedes mal weni neui beläg han weder mini brämse fette
cu charlie
wen nöi chlötz ine duesch sötisch d batte wo dr belag drufglimet isch eh echlei schmiere, dert wosi uflit schüsch chas si das dr e chlotz verhocket wen schwimmsätel hesch
bremsscheibe mit keramikpaste einschmieren :=)
wievill km hed denn die bräms druff? mini hed nämmli am aafang au quietscht. hinde und vore. aber das macht sie scho lang nümm, au mit nöie beläg ned.
ich hab die wave-bremsscheiben aus dem ktm-zubehör, die sind vollschwimmend und zugelassen. hab sie im fahrzeugausweis eingetragen...
gruss pyro
auf Nachfrage an die Spezialisten wurde mir folgende Antwort gegebe: "das (teilweise nervtötende) gequitsche liegt an den Bremsbelägen".
Neue Sinter-Beläge bringen es beinahe weg und kosten nicht viel. Aufgepasst mit ganz kuriosen Mischungen, die haben entweder schlechtere Bremsleistungen oder können der Bremsscheibe heftig zusetzten. KTM-Händler haben die passenden auf Lager. Original ist am schonendstens für die Bremsscheiben, leben auf der Strasse am längsten, haben die beste Bremsleistung - aber quitschen teilweise erbärmlich (vor allem bei etwas feuchten Bremsscheiben). Zubehör sind vor allem im Sand- und extremen Offroadeinsatz besser, leben dort meist länger - verbrauchen sich aber im Strasseneinsatz mit hohen Temperaturen auch schneller.
Das schwimmende Bremsscheiben illegal sein sollen ist mal wieder absoluter Quatsch. Viele Strassensport-Maschinen mit grossen Bremsscheiben haben solche Scheiben drin damit bei sehr hohen Geschwindigkeiten kein Bremsrubbeln auftreten kann. Interessanterweise hat sogar meine WR schwimmende Bremsscheiben - das ist bei Offroadmotorrädern nicht die Regel (Dreck kann in die Floater kommen und verklemmen).
Übrigens: irgend etwas muss "floaten"! Entweder eben die Bremsscheibe, oder aber die Bremszangen (bzw. Adapter). Zwei völlig starre Systeme könnte man gar nie passgenau einbauen, das würde immer irgendwo scheuern.
Ob nun mit den Originalbremszangen der lc4 floatende Scheiben möglich/sinnvoll bzw. legal sind, ist wieder eine andere Frage. Ausser ich hab's falsch im Kopf sind die Sumo-Rennbremsen bei KTM (Beringer Komplettanlage) auch schwimmend drin - und die sind auf jeden Fall legal. Das ein solcher Umbau etwas teuer ist als ein päärchen Bremsbeläge, ist dann leider auch wieder war.
Aufgepasst: Wenn Bremsscheiben verzogen, stark zerkratzt sind oder Untermass haben, dann nie selber was rumbasteln. Kann zwar durchaus mal gut gehen, aber mit Volldampf wegen einer zerbröselten Scheibe absteigen ist echt nicht empfehlenswert, tut höllisch weg - und die Schäden am Mopped sind meist in zig-facher Höhe als eine neue Bremsscheibe zu sehen.
A propos: die Braking-Bremsscheiben sind nicht nur günstiger als die Originalen - die sehen auch noch besser aus. Und immer schauen, dass man entsprechende Papiere mit bekommt, sonst gibt es Stress ohne Ende bei der nächsten MFK. Ganz so doof, dass sie gar nichts checken sind denn doch nicht alle Prüfer
Marc