Farbenwahl...

  • Da ich jetzt definitiv e DT50X vo Yamaha chaufe wür d mich interessiere weli farbewahl ir troffe hättet
    (Ich han mich scho für gruen/schwarz entschiede!)?!


    (PS: Muend jetzt nid wieder mit rasemäher oder so afange :grinning_squinting_face: . Es goht nur um dfarb.)


    Do dBilder:


    Blau/Weiss


    Grün/Schwarz

    Einmal editiert, zuletzt von misc ()

  • Grien Schwarz gseht geil us. Isch irgendwie so andersch und ziimli geil :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Zitat

    Original von Cedi
    Ich finde dass das Grüen/Schwarz de Töff demit no schmöler usgseht als ers generell scho isch ...


    muesch mol d belder vergliche! die töff händ au chlini onterschied au zom bispell s heck vom grüene gseht ofem bild au chlinner ond spetziger us donkts mi! aber i fende grüen schwarz au sehr speziel ... ned so 0815 wies blau! ich mössts mol en ächt gseh .. esch so schwerig! i fende beidi öppe glich!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • @TS :


    Ich han beidi farbene schomal gseh, aber ebe , es isch gschmackssach und ich hans halt chli mit blau, deswege hani mini derbi au in blau :grinning_squinting_face:

  • i wör au definitiv wiss blau nee
    vorallem us dem grond das die 2 Farbene eifach perfekt zeme passe

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Also zum optisch tune: grün/schwarz, da cha mer scho no öppis guets drus mache!


    Seriemässig: blau/wiss

    Take a walk on da house side!

  • Grüen/Schwarz!


    Es isch nöd 08/15..! Ich find gseht viel geiler us als Bau/wiis :top2:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • also zerscht mal würdi nid uf d'meinig vo anderne lose wäg dr farbwahl :winking_face: schliessli mueses dir jo gfalle. wennt aber nid guet entscheidige träffe chasch nimmsch die grüen/schwarz :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • aso i unterstütze au s grüenschwarze gseht hammer geil us


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Hypi, ich han dWahl scho troffe (Gruen/Schwarz). Mich interessiert ebe eifacht eui Meinig. Ich finde au das Gruen/Schwarz ziemlich speziell usgseht.
    --> Guet sind so viel minere Meinig :grinning_squinting_face: !

    3 Mal editiert, zuletzt von misc ()

  • Zitat

    Original von misc
    Hypi, ich han dWahl scho troffe (Gruen/Schwarz). Mich interessiert ebe eifacht eui Meinig. Ich finde au das Gruen/Schwarz ziemlich speziell usgseht.
    --> Guet sind so viel minere Meinig :grinning_squinting_face: !


    gueti wahl ;)! :top:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • grüän schwarz. sandere gseht so harmloos us...

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost: