Ferien im Sommer?

• mich nimmt mal so wunder wär alles ferie hät im summer und wo ane das dreis gaht:D

ich gange im august 1 wuche uf Rhodos go Kitesurfe und s`forum ride 2 träffe wird dän de usklang vode ferie sie...:D

• 6 wochen
    endurofahren in portugal
    na gut, ich werde da auch arbeiten, sehe das ganze trotzalledem als ferien =)

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

• Also eigentlich wer ich jetzt in Spanie am cruse.... aber das angeblich kei einzigi Gable me git in europa wo uf min Töff passt hock ich voll deppri deheime und hoffe dases schnellschtens Juli wird und das Teil vo Japan schnell chunt!!!!! :böse:

Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

• 1.8. bis 8.8. 1 wuche entspanne in bulgarie am schwarze meer.

freude

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Min Kolleg hät ä Hütte in Südfrankrich...jetzt fahred mer über dRout Napoleon döt ane chli go Ferie mache...

The World is yours...

• die ersten beiden Septemberwochen auf dem Motorrad. Wo ist noch nicht ganz klar.
    Wieder Korsika, oder Toskana, oder Kroatien oder so. Noch keine Ahnung. Nächste Woche an der Cote d'Azur zwischen SanRemo und St.Tropez.

• aya napa am 10 juli

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt

• Naja da ich ja eh de einzig be wo do enne no gaanzi 5 woche ferie hett möchti etzt ned onbedengt demet ageh oder sooo.... :ugly: aaber ich han vom 4 Juli bes am 1 August Ferieen juhuuu :grinning_squinting_face::evil2: naja send deför au mini letschte lange Ferie muss nacher au afo schaffe hehe
    greez

Für Schreibfehler haften die Buchstaben

Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.

Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.

R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

• 5-11 Juni

+

17-30 Juli..

Kei ahnig wasi dän mache bzw woni ane fahre :grinning_squinting_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Zitat

Original von skali2
    Naja da ich ja eh de einzig be wo do enne no gaanzi 5 woche ferie hett möchti etzt ned onbedengt demet ageh oder sooo.... :ugly: aaber ich han vom 4 Juli bes am 1 August Ferieen juhuuu :grinning_squinting_face::evil2: naja send deför au mini letschte lange Ferie muss nacher au afo schaffe hehe
    greez

skali2 chom vord hustöör chasch eis ofd frässe ha :D!

i han leider nor no 1,2 woche ferie! hmm ond vo dene wotti no es paar tääg met em töff i de schwiiz omecruise sprech chlineri tuure i de schwiz mache (da ich jo no s L han ond gar ned is ossland döff :/) ond ehhm jo denn gangi no sehr wahrschindli of amsterdam min lehrabschloss go fiire .. egal öb bestande oder ned :P! muess eifach einisch deftig ofe potz ghaue wärde ond was wär do besser als amsterdam :D!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: