Ferien im Sommer?

• Ich bin ab äm 1. Juli für 3 Mönät in Vancouver Kanada, nix mit Töfflä :frowning_face:

Tjaja das wird huärrä hert ohni mini Sugi...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

Einmal editiert, zuletzt von Toretto ()

• Keine Ferien für TT das Joor. Ha no 71 Zivildienschttäg zum ableischte und das wärs denn gsi mit Absänze für das Johr.

Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)

• wie jedes jahr... 2 wuche wällleritte in frankriich... und ev. nachem militär (10.7.-1.12.) no 1-2 wuche in fuerte ventura... je nach gäld und zyt..... :grinning_squinting_face:

• @ TS grüess d coofe-shops :smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns:

Ferien in der wunderschönen schweiz :face_with_tongue: wänns nöd seicht nimi de töff mit in tessin vom 5.08.-12.08

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• Bi eus esch vermuetli Toscana agseid... August..Sept. .. aber wie emmer wänd mer nochli spontan si.. gäl Peak ;)...

in St.Tropez semmer schliessli da Wocheänd gsi :face_with_tongue: mega schön Wätter gsi ond eifach ei Korve am andere ah.. hehe..

• 14.8.-25.8 Wohin mich mein Bike trägt

9.9.-16.9. Endurofahren auf Ibiza :rock:

• Mini letzte Summerferie vor Lehrbeginng wird ich so guet wies got usnutze. Die erste beide Wuche schaffe damitimer die 3. & 4. Wuche schön was leiste chan..wird wohrschinlich es schöns Fährtli mitem Töff ins Nowhere sii :grinning_squinting_face: Bruche nur no ein wo da mitmacht...Irgendwer interessiert? :ugly:

• ich haus 2 wuche id toscana. chli umeligge und mer villicht en italiener ahlache... :grinning_squinting_face: hauptsach ich chan fuul imeligge. wobii wenns wätter so wiiter macht mini sboard mit und gang in schnee... *tüüfsüüfzg*
    ja simi, ich weiss das gasch go keite, riibs mer nachli under dnase. *niidischsii* :face_with_tongue:

"maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

• Zitat

Original von Isis
    ich haus 2 wuche id toscana. chli umeligge und mer villicht en italiener ahlache... :grinning_squinting_face: hauptsach ich chan fuul imeligge. wobii wenns wätter so wiiter macht mini sboard mit und gang in schnee... *tüüfsüüfzg*
    ja simi, ich weiss das gasch go keite, riibs mer nachli under dnase. *niidischsii* :face_with_tongue:

Hehe, häsch gwüsst.... gange go Kite!!! :arsch::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: :face_with_tongue:

• ja ich gange i drüü vo mine füüf wuche summerferiä nach kanada chle reise und so...
    und i de andere 2 weeks hoffi uf töff und so richtig zum neger-werd-wätter

und susch gani halt chle goge ski-fahre lehrne... nach 14jahr boarde... :smiling_face_with_horns: mer mues au mal was nois mache...
    schnee söts ja au gnueg ha bis denn... :böse::böse::böse::böse::böse::böse:

Mfg Bauer

----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

• simi, du weisch ja das di gern ha... aber jrgendwänn hört dfrünschaft uf... :arsch::arsch::arsch::böse::böse: :ugly2:

"maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

• I han afangs Juli zwei Woche ferie, endli mal wieder. Da mal staht Amsterdam mit Kollege uffem Plan :fick: Die restliche Täg in der Schwiz mal en grossi Tour mache, d.h. es paar Täg in de Schwiz anefahre woni na nie gsi bin mitem Töff, is Wälsche usw..

Ja, bald chan mer würgli s'Board wieder fürreneh und in Schnee :wand:

Einmal editiert, zuletzt von RedStripe ()

• 2 wuche im august, mal luege was mini geldbörse so meint.... :face_with_rolling_eyes:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"