So.. da chönt ez aber au eusi Sumofahrer iipacke

  • Zitat

    Original von MikeRR


    @FlatlinerX: Das nennt sich es Bergrenne! Isch chli wie en Rally, wird uf Zit en chlini Strecki gfahre, meist en Bergstrass uffe. Gits es paar i der Schwiz. Gurnigel isch eis vo de berühmteste.


    Vity: Es git kes Rennverbot... I der CH gits glich Kartrenne, Supermotard, Bergrenne, Cross...
    Es git glaubs es Rundstreckeverbot, das isch aus.


    Oke, alles klar.
    Gits so Bärgrenne au für Töff? Chamer das au sälber organisiere? :grinning_squinting_face: (*imhinterchopfschoamplane*

  • grundsätzlich dörfsch scho, muesch ä bewilligung iholä.... han no gläse dass dä bundesrat än usnahm erlah chan für rundstreckene. da aber äs punkt zu punkt ränne ja kei rundi isch söttsch sicher ä bewilligung chönne ihole...


    guckscht du hier

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Boaah! Gset echt nach Fun us....das isch mal en guet usbalancierte Wage! aber wie die Reife hebed ischmer chli es Rätsel?

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Wiso meinsch? Mit Slicks + Allrad und eventuell au no en Diff. Sperre fliegsch um die Kurve :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Was meineder chönt mer sonen Wage bim MFK echt nöd durebringe, wemers guet versteckt? :engel::face_with_tongue::face_with_tongue::face_with_tongue::face_with_tongue::evil2::evil2:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Mir händen in Annau gsee... sinds am Teschte gsii.



    Wänn sind die Bergränne und vor allem wo? Me Weschtschwiiz oder?

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Das wetsch gar nöd wüsse :smiling_face_with_horns: !


    Aber ungefähr devo, dasmer so Sache chan zuelah!


    http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/IMG_3275(Original).jpg


    (Seen at Swissmoto 2006) :face_with_tongue:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Ich wird das nie begriffe! Was munich mache, demitmers direkt gset, oder wenigstens de ganz Link als link azeigt wird und nöd irgendwo ide mittio unterbroche wird??

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud