So.. da chönt ez aber au eusi Sumofahrer iipacke

  • jez hani s'ganze video lang ufen töff gwartet aber dä isch leider usblibä....wie langwilig.


    het eifach 2 räder zviel das gäle ding da :hmpf:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • da find ich doch mal e guete geburri gag vom poschtauto... nur schaad das niemert d'chance wahrgnah hett und a dere haltistell gwartet hett :wand:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Yeah EVO VI rulz!!


    Ist zwar nicht unbedingt alltagstauglich aber auf nem Pass macht ein gemachter EVO VI genauso viel Spass wie ein Bike!

    Take a walk on da house side!

  • Ähem, sit wenn gits das uf Schwizer Strosse? :confused_face:
    Cha mich do mol ein drüber uffchläre, han bis jetzt dänkt, das sig komplett verbote, Usnahme gits au nit.. :ugly5:

  • isch ja keis renne, sondern en filmdreh :D:D:D

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Zitat

    Original von MikeRR
    .... genauso viel Spass wie ein Bike!



    rauchsch jez gras? oder nimmsch süschtigi droge? :haha:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Ich glaub en uffgmotzte Evo VI mit öbbe 700 PS mit eme Fahrwerk vom Video, do würd i nit nei sage.... Würd sichr Spass mache :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • ich han eifach langsam s'gfühl das am hypi es auto eifach zu unübersichtlich isch, drumm hett er sone antipathie gegenüber 4redlige fahrzüg.


    bi sim bike (woner ja nanig hett :arsch: ) weiss er wie lang und wie breit sis gfährt isch.



    da isch nur sone these wo mer gad dur de chopf gschosse isch, villicht liits ja au a de nasetröpfe :smiling_face_with_horns:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • zum Thema Ränne sind verbote:


    es git i de schwiz Vereine wo rännlizänze händ wo no us de zit vor em Verbot stammed, drum gits au no Crossränne und Supermotard. Neui Lizänze werdet natürli ned use geh und die wo so ne lizänz händ wend si natürli au für ihri eigeneRänne bruche.

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

    Einmal editiert, zuletzt von Vity ()

  • Zitat

    Original von Hypi



    rauchsch jez gras? oder nimmsch süschtigi droge? :haha:


    Nei ich bin eine gfahre... das isch au so guet wie droge. Fahr mal es gschits Auto, wirsch gseh wie viel spass das cha mache.


    @FlatlinerX: Das nennt sich es Bergrenne! Isch chli wie en Rally, wird uf Zit en chlini Strecki gfahre, meist en Bergstrass uffe. Gits es paar i der Schwiz. Gurnigel isch eis vo de berühmteste.


    Vity: Es git kes Rennverbot... I der CH gits glich Kartrenne, Supermotard, Bergrenne, Cross...
    Es git glaubs es Rundstreckeverbot, das isch aus.

    Take a walk on da house side!

    2 Mal editiert, zuletzt von MikeRR ()

  • ne, alles was 4 räder het egal wieviel ps zaubered bi mir nur es gähne is gsicht susch nüt. aber ich freu mich für dich wenns dir gfallt :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2: