Endlich fertig

  • Schöni Maschine, schöni Uspüff... die Japaner wüssen scho wo's münd luege damits optisch was hermacht :smiling_face:


    (Guckst du PN!)

  • was das füre nummere? esch das dini r1?
    ganz heisses bike für mich nume chli zschnäll met dere chönnti mi ned behersche
    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Charlie
    was das füre nummere? cu charlie



    Hami au scho gwundered :öm:
    @ Sandra R1 Han gmeind chunsch us st.galle, warum den Fürstetum nr?

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • :grinning_squinting_face: salüü!


    gseht ganz geil us din töff! ich wär glaub au immer z'schnell mit dem :smiling_face_with_horns:

  • ... wer zügled, kriegt e neui nummere, oder umgekehrt.... :hmpf::grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Hehe isch und bliibt ä geili maschinä...
    Bring sie doch mit in Schwarzwald am Do. oder Fritig.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • R1 isch scho schön, doch ich würd die neu R6 de R1 vorzieh, gfallt mer na besser...


    @ sandra.... chöntisch nöd na meh pics mache, mer gseht chli wenig... so chli is detail gah... :grinning_squinting_face:


    suscht würkli schön, R1 halt:D

  • Zitat

    Original von Linkin
    R1 isch scho schön, doch ich würd die neu R6 de R1 vorzieh, gfallt mer na besser...


    @ sandra.... chöntisch nöd na meh pics mache, mer gseht chli wenig... so chli is detail gah... :grinning_squinting_face:


    suscht würkli schön, R1 halt:D



    äh son chäs, seisch nur willt keini hesch :grinning_squinting_face:


    wennt mich frögsch isch d'R1 dä orgasmus nach all dem gerubble wo sich töff nennt :ugly5: *duckUndWegRenn* :face_with_tongue:


    spass beiseite, ich wott au sonä kewli schwarzi nummere!!! PROTESCHT!!! :böse:


    meh bilder gogo :ugly:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Uiuiui wirklich schön. Kolleg het en R1 kholt 2000 er Modell mit 173 PS bi 170 KG... Uiuiui sag ich do nur... Und denn schön mti Leo Uspuff.. Eifach genial.. Er het gseit uff Autobahn fahrt er immr mit em 5 te Gang odr so wil es sunscht eifach zu schnell goht... Das isch e Killer Maschine, öbbis schneller git s nit usser en 1000 Gixxer :grinning_squinting_face:


    Nei Spass, eifach schön uffpasse... :face_with_rolling_eyes:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst



  • ja guet, das seit gad öper wo na gar kein töff hät...:P


    ich find d`R1 de schönst 1000er und die neu R6 di schönst 600er under de sportler...


    R1 isch de hammer, aber ebe, d`R6 isch nach chli oberhalb vom hammer:D für min gschmack

  • Ich ka mi mit em neue R6 überhaupt nit afründe, weshalb ich eigentlich au mi Gixxer kholt ha. Ich denk alli neui 600 er wo use ko sind, sind guet, und do mir keini Rennfahrer sind, werde mir worschinlich eh nie das Töff richtig fahre (Limit). Daher isch es e Frog was dir Optisch gfallt odr. Und do het me eigentlich en sehr guete Uswahl... Mir gfallt de R1 z.B me.. Würd ich en 1000 er hole, denn worschinli de R1 :smiling_face_with_horns:


    Abr über Gschmack ka me eifach nit stritte, was au guet eso isch :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst



  • nä nähhhh, also ich han än R1 duuuu schlingl :smiling_face: es gaht ja nur um s'optische jez :). ich warte sowieso nur no ufs startzeiche vo dr rennleitig und das isch in 78 Täg 3 Stund 33 Minute und 10 Sekunde :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Richtig, chum usem Kanton SG. Wohn direkt am Bodesee, grad bi Arbon. Dä Töff isch halt im FL iglöst. Alles paletti...?! :face_with_tongue:



    Zitat

    Original von BlackDevil



    Hami au scho gwundered :öm:
    @ Sandra R1 Han gmeind chunsch us st.galle, warum den Fürstetum nr?

    Fahr nie schneller als dein Schutzengel fliegen kann!