Eeeyyyy, geile Trick, abr wie?
-
-
david blaine in japanisch *lach*
ich bin ja au chli i dem ganze..ben au sochli nebebi am zaubere *g* es macht riese fun aber das wo die det mached sind eifach hammer tricks..zum teil so ei fach:)
-
Abr es regt einem scho uff wenn nit weisch wie es goht
-
meinsch wieso ben ich i das buisness igstege:P?
abr janu..wemers weiss isch s imfall au ned geil..denn macht mer velecht aha aber die ganz spannig isch weg;)
-
isch würkli geil!
in australie hani au mal sone show gseh im tv... de zauberer nännt sich mindfreak, dä ghöri anschinend zu de 3 beste wältwiit... hät au geniali tricks gmacht wod eifach nöd gwüsst häsch wie das gaht!! wirsch halbe wahnsinnig...:D
-
Nöd schlächt! *respect*
-
Zitat
Original von Wheeler
das wo die det mached sind eifach hammer tricks..zum teil so ei fach:)ond wie machter das :P?
-
lol ey junge die zauberer hend velech 1 jahr a somne trick umegwerklet uind verdaaaaaammt vell geld för da legge laaah wenn ich das nur wüsst wie da wörd gaaaah;)!
nei echt kei ahnig..git sovell möglichkeite..
-
Zitat
Original von Wheeler
lol ey junge die zauberer hend velech 1 jahr a somne trick umegwerklet uind verdaaaaaammt vell geld för da legge laaah wenn ich das nur wüsst wie da wörd gaaaah;)!nei echt kei ahnig..git sovell möglichkeite..
Zähl mal uf
-
Abr das kasch uns sichr sage wie es goht, isch en ganz eifache Trick
-
Odr so öbbis
Das muess doch e Fake si odr die lüt sich kenne, andersch kann ich mir das nit erkläre. Ich mein er tuet die Karte nit e mol alänge, das isch eifach unmöglich....
-
aaalso..
ich weiss wie die gönd..edefalls de letscht.
aber leidr leit mer als zauberer sones scheiss gelübde ab und schwört hoch und heilig dasmer das ganze züg nöd verratet;)
müend nur chli nahdenke und alles waner macht misstrauisch azwiifle;)denn funkionierts schoEdit: er muen si jo gar ned alänge..denked mal no;)
-
Zitat
Original von Ciko
Odr so öbbisDas muess doch e Fake si odr die lüt sich kenne, andersch kann ich mir das nit erkläre. Ich mein er tuet die Karte nit e mol alänge, das isch eifach unmöglich....
be dem treck send dänk alli charte genau die gliche! oder ned?
-
nei überhaupt nöööd
verrate nume öppis
und zwar weli 4 charte es sind. mal genau ufpasse denn finded mer chli öppis use.
er het insgesamt zwei könige nämli schufle oder peak und egge oder caro
und denn no s herz zwei und irgend e schwarzi peak (schufle)