• ich glaub mir hets hüt bim heifahre uf de autobahn de mokke glupft, uf einisch hets afange chrose vom motor us und het gstunke, au d ölazeig isch cho?!?!? er het aber no öl gha, sehrwarschindli het d ölpumpi gno oder so ich gang abe :loudly_crying_face:

-=[CARPE NOCTEM]=-

• wars die öldruck oder die alternatorlampe????
    hätte so einen leichten verdacht.......................

lasst es mal ruhig angehen............

• Zitat

Original von Labyrator
    ich glaub mir hets hüt bim heifahre uf de autobahn de mokke glupft, uf einisch hets afange chrose vom motor us und het gstunke, au d ölazeig isch cho?!?!? er het aber no öl gha, sehrwarschindli het d ölpumpi gno oder so ich gang abe :loudly_crying_face:

ou shiiiiaaat mis herzliche beileid ... arme töff :/!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Zitat

Original von zric
    wars die öldruck oder die alternatorlampe????
    hätte so einen leichten verdacht.......................

zweiti vo une, unte isch F also sicherig und eis obe isch öl..

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Zitat

Original von Labyrator

zweiti vo une, unte isch F also sicherig und eis obe isch öl..

man bi ich en hole klar isch döt d'öllampe........ :hmpf:
    isch dänn de mokke no gloffe oder nümme?????

lasst es mal ruhig angehen............

• mol er isch scho no gloffe, aber het kei schöni grüsch me gamcht.. und wommers dän wieder probiert ala händ, het er ke standgas me gha und grad wieder abgstellt..
    de mech cha mer sehrwarschindlich erst am mo me säge :wand:

-=[CARPE NOCTEM]=-

• fräg doch mal d sandra-r1

die fahrt doch so e kawa im rennisatz und het au immer mal wieder problemli. vielicht weiss sie ja oder ihre mech meh was das chönti sii.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• au mis herzliche bieleid. ja d ie einzylinder send scho afällig uf cholbefrässe :grinning_squinting_face:

niw i hoffe für dich dases ned zu grob werd, wär nämlich schad um dis schöne töff

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• oh scheisse das isch nöd guet.... gang mal uf's Ninja-forum und frög det mal nah. die chömed zum teil no drus! schad um dis baby! hoffe es chunt nöd z'tüür!!! :frowning_face: