Richtig Kurfeluäge

  • Ok das Thema chunt eu jetzt filicht chli schreg ine... aber ich han mer min Unfall 1000 mal dur de kopf ga la, und ich bin zum schluss cho das ich die Kurve mit mim gfahrene Tempo hetti chöne packe ohni dases mich highaue het.
    Mis problem isch wohl gsi das ich verschrocke bin und denn nume na uf de Metalpfoschte gluäged han wo ich denn schlussendlich dri tonneret bin.


    Jetzt mini Frag: Wie chan ich mich selber druf trainiere das ich i so heisse situatione d`Strass, resp mini Linie, im Aug phalte und nid ufs Hinderniss luäge??


    Ich weiss selber das mer immer dete anefahrt wo mer aneluäged. Das hani scho im schlüderkurs mit em Auto zghöhre becho.... nume chan mer das zum teil sehr schlecht umsetzte wenn eim so e Situation unerwartet und plötzlich überascht.


    Bin für jede Tipp froh!!!!!

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Chrigi, trainiere, trainiere trainier....


    vor dr kurve scho i kurveusgang spienzle, :evil2: und ja nid i grabbe 8o
    im immer cool :smiling_face_with_horns: blibbe.
    und fahr nid schneller als dr :engel: cha flügge

  • jo, süsch chaschdr ou dr wäg sueche wo frei isch, bzw wo chasch dürefahre, anstatt die sache aaluegsch wodr dr wäg versperre..


    abr ebe, üebe, üebe, üebe

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Naja. Das fod scho med chliine sache a.


    Zom biispel, wennt öberne fuessgänger streiffe ie fahrsch, dass dete scho of die onbemolte flechene luegsch. Oder wennt zwösche toleteckel dore fahrsch, dass of de assphalt luegsch ond ned of'd Deckle...


    Met de Ziit werd das denn zom normale. Bruucht halt eifach es ziitli...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • han dir au no än chlinä tipp und zwar, gansch lieber äh chli langsam ih kurvä das am scheitelpunkt dä hahnä (gas) chasch ufriesä, als ab äm gas muesch well äh chli z'schnäll bisch. äh so bisch mit dä zit au bi unbekanntä steckänä (kurvä) relaiv flott unterwägs und erscht no sehr sicher. aber ebä wies so g'seit wordä isch übung macht den meister...

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • Zitat

    Original von Passani
    immer cool :smiling_face_with_horns: blibbe


    hehe da hei mir ja üäbig... de chasch o mau öpis rette wo nüme z rette isch :face_with_tongue:


    *insider*

  • Zitat

    Original von sugibängel
    han dir au no än chlinä tipp und zwar, gansch lieber äh chli langsam ih kurvä das am scheitelpunkt dä hahnä (gas) chasch ufriesä, als ab äm gas muesch well äh chli z'schnäll bisch.


    das machi au emmer eso .. so weisi genau wases mag liide ond ebe s onfallrisiko esch so au rächt gsänkt!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Ich ha der zwei Manöver wo de chasch üebe. Das goht nur miteme Kolleg zäme. So chönder au abwächsle.


    A C H T U N G : Was jetzt folgt machsch du uf aigeni Verantwortig. Fang langsam aa. Es bringt nüüt, die Manöver schnäll z'mache wänns langsam nöd beherrschisch.


    Du bruuchsch:


    - es geeignets Gländ (Parkplatz etc.)
    - es Stück dicki Chryyde (oder Absperrband oder Mooler-Chläbstreife)
    - es harmloses Hindernis (das chan z.Bsp. es paar leeri 20Liter Flüssigkeitskontainer us Kunschtstoff für destillierts Wasser sy)
    - und en guete Kolleg als Hälfer.


    Ca. 15 Meter vorem Hindernis mahlsch mit der Chryyde en Linie uf der Bode. Din Kolleg staht öbbe 5 Meter diräkt hinter's Hindernis, so dass är d'Chryyde-Linie no gseht und no wägseckle cha, falls en Notfall yytritt.


    Denn fahrsch mit 25 km/h ufs Hindernis zue.


    Wänn de über d'Linie fahrsch, ziehsch d'Kupplig und dy Kolleg git dir es Zeiche ob de noch links oder rächts söllsch uswiiche. Dört muesch denn au aaneluege und anefahre. Das Zeiche cha en plötzlich usgstreckte Arm syy, oder zwai Kartonschiibe, wo uf der einte Syyte wyss und uf der andere farbig sind. Dyn Kolleg hebt denn baidi Ärm waagrächt in d'Luft und cheert jewyls ai Schiibe um, sobald dys Vorderrad uf der Linie isch.


    Du wirsch folgendes feschtstelle:


    - Obwohl din Kolleg dir sofort Zeiche git wenn du über d'Linie fahrsch, wird's dir irgendwie verzögeret voorchoo. Dasch ebe dini Reaktionszyt. Das choschtet di locker 3-5 Meter.


    Mach die Üebig zerscht langsam und ohni brämse, nur Uswyyche. Am beschte bhaltisch alli Finger vo de rächte Hand am Gasgriff, nid das de uf dr Gedanke chunsch z'brämse und glyychzytig usz'wyyche. Das wäre der sicheri Sturz. Denn dasselbe schnäller. Nach mine Berechnige söttsch mit ca. 35 km/h no dürechoo.


    Dänn dasselbe mit Brämse und Uswyyche. Vorsicht mit der Hinterbräms - die würd i wäg laa für so Manöver. Wenn der s'Hinterrad quer chunnt cha das im Extremfall zum "highsider" füere. *Autsch*


    Merke 1: Erscht brämse, wänn du s'Zeiche vom Kolleg gsehsch, nid scho automatisch wänn du über d'Linie fahrsch. Das simuliert s'Verschrecke und schuelt dini Reaktion. Wänn bschyssisch, bschyssisch di nume sälber.


    Merke 2: Solang de brämsisch, luegsch graadus (d.h. uf di Kolleg wo hinter em Hindernis stooht). Denn Bräms lööse, Blick dörtane wo der Kolleg anezeigt und uswyyche. Du wirsch feschtstelle, dass de so bis über 50km/h schnäll chasch sy und es längt der immer na.


    Das muesch dänn halt regelmässig üebe, aber besser ainisch als nie. Du wirsch gseh, Bräms-Uswyyche isch hueregeil! :rock:

    Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)

    2 Mal editiert, zuletzt von TT ()

  • Han suscht au no was für dich, gang uf d'Rennstrecki!!! Aber in äs Sicherheitstraining nöd nur go rasä. Döt bisch öfters mol ä chli z'spoht uf dä Brems oder so und döt üäbsch den schnell aifach i Kurvä luägä und inä!!!

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Merci für die vile Tipps..... Ich wirde sicher mal mit em Kolleg inen Fahrsicherheitskurs ga.
    Es isch ja nid so das ich nid chan kurfe fahre. Chume eigentlich ganz guät so wiit aber das min schuä de Asphalt afangt streichle. Ich han nume denn müä wenn ich verschrschricke und innerlich zmeine weiss das ich zschnell bin für die Kurfe....
    Ja und Rennstrecki wer ja scho geil aber mit 25kW??? hmm Fraglich :wand::wand:

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Hehe jo mit 25kw isch nöd so luschtig, aber kollegä vo mir hend amel für Pistä au rasch d'Drosslig usägnoh... :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING