Eure Lieblingsfilme

  • Cedi


    Ich weiss jo nit was du agluegt hesch. Bi dem wird niemerts umbrocht, wie gseit eifach gfoltert wird die Frau... Isch abr au schlimm gnueg... Au wenn sie nit echt sind...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Öhm, also ich bin mer jetze nüm ganz sicher aber zitat :


    Zitat

    So, you have decided to find out why the Guinea Pig Films have never been released. Wonderful! I am glad you're here. Much has been written about the Guinea Pig films, some of it mistaken, some of it true, and the rest, well – let's just say, it's "embellished."

  • öhm jo ond das sell sovell heisse wie en teil esch ächt ond en teil ned oder wie? chome ned ganz drus :confused_face:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Ähm .. hallo do gohts om Felm!! Rechtigi Felm!


    Öb das jetzt ächt esch oder ned es göhrt ned do inne!! Gspröch öber so "Felm" chönd er öber pn mache wenn ers als nötig empfindet.. ech sälber fends denäbe..


    Also bitte weder met biz normalem Verstand a de Thread he go..

  • Wie definiersch denn richtigi Film? In dem Fall sött me au nit über so Film wie Fight Club odr Blair Witch Project rede odr wie?


    Sorry wo sind mir do ? Ich glaub eher dass du mit dini Moral Argument falsch am Platz bisch. Mir sind alli erwachseni lüüt. Und ich ha allne do abgrote, dass Film azluege..


    Ich ha die Film nit selber dreiht.... :wand:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

    Einmal editiert, zuletzt von Ciko ()

  • Haja echt nöd schwachi nerve! Im Gesesatz zu villne hanich au scho echti toti Lüüt gseh und mini meinig isch wer au nume über so Film ime Töffforum ine diskutiert und link veröffentlich isch chrank, sorry aber das isch mini Meinig!


    Lebed oii perverse Fantasie für oi us oder wen ihr "us versehe" so Szene gsend redet mit oiem Psychiater drüber! :böse:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Ich ha gar keini Link ge, sind ihr alli uff Droge odr wie?


    Ich ha nur gseit ich ha de Film gse, will es jo über so Psycho Films gange isch usw..


    Kömmet widr mol abe..

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Ciko... das wo ech ha welle säge... redet ned öber Felm wo mer ned mol weiss öbs Tatsach esch oder wörkli nor öbertrebni Felm"kunst"...

  • Jo han i jo selber gseit. Ich ha das jo nit vorhert kennt und ha nur welle froge ob das au scho öbber gse het..


    Für das miend ihr mi au nit agriffe, ich ha au keini Links odr eso veröffentlicht..

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Ich chan mich da dä andärä nur ahschlüssä.
    Film schön und guät. Aber das isch gwaltverherrlichung und das mun ned si. Das hät au nüt meh mit mä guätä film ztuä, wos ja eigentlich söt drum gah.


    Zu Fight Club und Blair Witch Project chani nur sägä, das isch ja eigentlich scho adä gränzä, aber das sind wenigstens film wo sich mit gwüssä psychischä tematikä usänand setzäd - wi schitzophrenie, dän bassiert dä chrankheitsghalt uf rä andärä ebebi, das spillt sich dän wenigstens nur na im chopf ab.
    Au wäns äs sehr reals thema isch!

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • esch scho enteressant was mer emen töff-forum alles för themene gfendet.


    Of jede fall fendi, dasss theme we snuff felme do definitiv am falsche ort send. öbs denn ächt send oder ned spelt au kei rogel.


    be blairwitch project weiss mer en zwöscheziit jo, dass es en felm esch wo met drähbuech gmacht worde esch. au wenns ned so uusgsehd ond der doch rächt krass esch. aber dete lauft alles of de psychologische äbeni.


    Ciko
    ech fendes schad, dass du dech grad agreffe fühlsch wenn öper sini meinig seid. es hed jo nie öper wörtlech gseid, dass du chrank besch :winking_face:
    ond zom thema link. so wiit ech gseh han, hesch du en link ine to ond eine vo öisne admins hed ne use glöscht...


    anyway. es ged en huufe gueti felme wo mer dröber chan diskutiere. aber es ged gränze womer halt ned eifach so jedem chan zuetroue wo ned eifach so ens öffentlechs forum göhred. do geds gnue dezue em internet.


    gueti felme fend ech:
    - gothica (psycho-thriller)
    - pulp fiction (sorry stubi)
    - rome und julia (aber secher ned wäg em leonardo di caprio sondern wäg de machart ond de dialog)

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Peak


    Naja denn miesst ich wohl zum Psychiater und du zum Augenarzt :grinning_squinting_face:


    Cedi het en Link veröffentlich, nit ich.


    Anyway, vergesse mir das Ganze...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

    Einmal editiert, zuletzt von Ciko ()

  • Ciko han eigentlich au de cedi gmeint gha :grinning_squinting_face:


    aber ebe vergesse mers efahct am beste! Jede söll finde waser wett!


    Fride mit allne woni Beleidigt han!

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Sodeli..


    De Peak ond ech händ jetzt grad Gothika glueget..


    Fends e guete Felm.. vorallem super gueti schauspelerische Leistig... nor mer set ned zvel dänke.. sösch chont mer eifach zfrühe (ond glich no spöter als bi de meiste anderne Felm) hender die ganz Gschecht wo det ablauft :hmpf::grinning_squinting_face: