Eure Lieblingsfilme

  • Naja, Bikerboyz isch nit geil, er isch aber ganz ok. Isch halt bitz Fast & Furious Style, sprich Posing, Posing, Posing und es bitz fahre.

  • Zitat

    Original von Hypi
    jup dä isch würkli ganz geil gsi :smiling_face:



    ja ämmm, i weiss nid öbs möglich isch aber wennts dr physikalisch mol aluegsch isch scho nid ganz realistischs unterfange, zum abspringe mues er ja druck ufe bode gäh.das heist aber au dass d'gleitriiibig grad zunere haftriibig übergat und es schlezt sin körper nach hinde und denn müester dä körper uf die ander sitä würge und det grad nomal abspringe und ufe töff. binere niedrige gschwindigkeit chönnts klappe aber susch veräbleds dii. han dä stund jez no nie eso neumeds susch gseh wo das klapped hätti ohni special effect aber ich lohn mich gern belehre :smiling_face: geil gsehts allemal uus mit däm funkesturm :grinning_squinting_face:


    Ich habe gedacht, dass das Chris Pfeiffer manchmal auch macht. Leider kann ich im Geschäft im Moment keine Videos von ihm öffen aber schau dir hier mal das Video "1. WM-Lauf Bechyone CZ" an. Ich denke es war in diesem wo er mal drüber hüpft (natürlich nicht so schnell wie die Jungs in Biker Boyz, allerdings hat er auch keine Eisenplatten an den Füssen).

    Burn rubber not your soul!

  • jup er machts. allerdings nid i dere gschwindigkeit wies dr ander im film macht. villicht händs eifach chli müesse digital usbessere :smiling_face: zum drehziiit spare :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • jo ond de pfeiffer liit au fasch ofem töff wells ebe schösch genau so wär wie de hypi seit, dass denn jo en rächti haftriibig wörd geh ond de körper wörds em hendere haue! aber de cris pfeiffer esch eifach scho göttlich :top:!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

    Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- ()

  • Also hen hüt mol en DVD Obe kha und hend folgendi Film gluegt:


    -Nabor Next Door (Psycho Film a la Fight Cluv)
    -Saw 2 (au en Psycho Film)


    Also die 2 sind mol ganz geil gsi. Saw 2 han i sogar bessr gfunde als Teil 1.


    Und jetzt kunnt s lüütlis, kennet ihr das scho? Isch zwar uff Japanisch, abr lueget das NIE, abr NIE ah. Es heisst:


    -Guinea pig (Devils Experiment)


    Nach dem han i miesse kotze, echt, isch so schlimm, ich ha biz googlet und ha usegfunde, dass die Uffnahme sogar echt sind. Frau wird entführt und gfoltert hey, abr wie. Gschlage, Gstoche in Auge dri, oh Gott.... Nei, so öbbis will i nie me gse.. Das Film isch vo 1980 und uff Japanisch, git irgendwie 7 Teil davo... Bääääääääääääääh


    EDIT: Ich ha no nie so öbbis schlimmeres gluegt wie Guinea Pig, Saw 2, Hostel und so, das isch nix, odr so sitte wie rotten odr so, das isch Kindergarte im Gegesatz zu dem.. Also nur empfehle für Hardcore Fans..... Me findet s abr sau schwer... Kolleg het s mir ebe brennt kha. Es het kei Story, gar nüt.. Eifach so Uffnahme... Ahh... Gnueg

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

    2 Mal editiert, zuletzt von Ciko ()

  • da hender die offiziell HP, hans mer chli aglueget, Lüüt wo sich d'pulsadere ufschniidet, in hals a d'schlagandere schniidet ( bluete denn us de fressi etc ) Sich gegesiitig Äxt in grind rammed etc.



    http://www......html (Link von Admin entfernt)



    EDIT: Chasch mer e Kopie vo dere DVD mache ?


    EDIT2 : Achja, wirkli numme für starki nerve, het bilder wo total zerstückleti liichene gsehsch, enthaupteti , lüüt wos bi vollem bewusstsi d'ohre abschniidet, vil vil bluet und alles REAL, aber :kotz: mueni komischerwiis nöd o_O

    2 Mal editiert, zuletzt von Cedi ()

  • hmmm, so zügs git mer chli zdänke.... :face_with_rolling_eyes:


    ich meine, ich luege au so zügs wie saw etc, aber das isch wenigstens na film und völlig übertribe....


    aber wän das zügs ächt sött sie.......... :wand: oder isch es pr-gäg ala blair witch wo au all gmeint händ er segi real ufgna worde... :confused_face:

  • Ich weiss es ebe nit. Weisch ich ha vom Kolleg 2 CD s beko und ich ha eigentlich welle Saw 2 ha, abr er het mir no anderi druff gmacht ka. Ich ha das Film gar nit kennt vorhert.. Die Uffnahme sind schlecht uffgno worde, ich weiss au nit, wie me so öbbis ka fälsche, ich glaub s ebe nit. Ich hoff für die Frau, dass es nit echt gsi isch hey.... Sterbe wäär mir nämlig in dem Fall echt lieber..


    Sind jo nur 43 Minute, isch abr wie gseit kei Film, es het kei Story nüt, die Frau wird eifach gfoltert... Mir kunnt s immr no uffe, wenn i nur dra denk...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Zitat

    Original von BlackDevil
    Ich find absulut chrank, abartig und chli deplatziert i dem forum[Blockierte Grafik: http://cpanel04.rubas-s04.net/~pschmid/falschf.gif] ......voralem isch so züg ilegal :face_with_rolling_eyes:.


    Dito... Chöner jo per PN mache aber doch nöd ime öffendliche Forum :face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Was isch illegal? Das me si Meinig über e Film seit?


    Odr goht s um Kopiere? Nei ich wird keinem öbbis kopiere, falls das gmeint isch.


    EDIT: Ha die CD sowiso zrück ge.. Ha keini Nerve für so öbbis.. Abr hüt isch zum Glück schöns Wetter gsi und ha könne fahre.. Ha das also scho vergesse.. Isch au guet eso

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

    Einmal editiert, zuletzt von Ciko ()

  • Also es sind FAKES !


    Wenn mer sich de Text uf de Homepage durelist, merkt mer, dass es au derte staht. Qualitativ 1A, aber nöd vom normale Lebä z'unterscheide.


    Was ich leider mal gseh han isch en sogenannte SNUFF-Film.
    Die sind uf de Welt STRENGSCHTENS verbote, will derte werdet Lüüt effektiv umbracht.


    Chönnt ja mal im wikipedia SNUFF igeh...


  • dss pic vo dem wo s bieli em grend het gseht au zo noll ächt us!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: