Eure Lieblingsfilme

  • Sodeli säge au no was dezue *g*


    The Crow
    Constantine
    blaire witch project


    sgäbt no einiges meh ...aber stohne of jedefall ned so of liebesfelm :ugly:

  • jo voll wrong turn isch nid schlächt...


    hmn hostel... naja sinloses gemetzel?


    find ne ehrlech gseit nid so hammer...


    eifach huere brutal... und ir hütige gsellschaft sicher falsch am platz... aber naja luege muesch ne glich fasch :grinning_squinting_face:


    was isch 5. Nine Queens für e film???


    sehr underschidlichi gschmäck do=)


    bin ich der einzig wo gärn drama und so luegt?


    :ugly5:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt


  • wennd grad so frogsch ... jo :D! haha! nenei i dänke es get secher no anderi leude vom forum wo au ab ond zue drama lueged :grinning_squinting_face: hehe! mäldet euch schösch esch de simu73 ganz eleige met sine dramas :D!


    ond wägem hostel ... ich verstoh ned ganz werom dass de i de höttige gsellschaft falsch am platz esch! also i meine mer send jetzt halt do aglangt wo jede 2. jugendlich liebend gärn ego-shooter games zockt ond söttigi filme wie z.b. hostel wänd luege! das wäge söttige filme ond games lüt of sehr schlechti gedanke chömed (zo psychos ond killers wärde) esch ned usgschlosse! aber jo was wotsch mache! so esches halt! d game- ond felmwält boomt halt!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • jo wot nid elei si :face_with_rolling_eyes:


    du bringschs eigentlich ufe punkt


    aber me set jo "eigentlich" öbis dergäge ungernä


    i meine es wird jo immer wie krasser... das serigi WO D FILME NID MÖGE VERLIDE när voll duregheiet


    nur es chlises bsp. z dütschland isch eine grad vor es paar wuche vor gricht gsi...


    wäge öhm glaub mord


    är het sis opfer ufgässe.... mmh lecker...


    weisch i darf glaub behaupte serigi filme mache mer nid alzuvill... auso si döi mi nid "gross" beifluse hani s gfieu... i dänke zwar das filme jede beeiflusse... naja i dänke s problem isch eidütig das wo du seisch


    s filmbusiness boomt... und mir läbe im kapitalismus...


    do stoht s finanziele vor em soziale


    do druss cha me e interesanti diskusion füehre...

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt

  • Jo und will's natürlich alli brennend interessiert, was mini Lieblingsfilm sind, wili euch ALLI erlöse, nüm länger uf'd Folter spanne... :grinning_squinting_face:



    1) Fight Club (David Fincher / Prad Bitt / Edward Norton in Perfektion)


    2) Einer flog übers Kuckucksnest (Jack Nicholson in Perfektion)


    3) K-Pax (sensationelli Idee)

    Einmal editiert, zuletzt von RedStripe ()


  • jep genau so esches! ond ich ben au eine vo dene wo so felme chalt löhnd! also ich hamer de ebe wörkli heftiger vorgstellt .. i mein er esch scho brutal ond so .. aber glich ich han scho X-söttigi felme gseh ond ben abghärtet! aber ebe well s finanzielle vorem soziale stoht chöne mer ehh nix mache ... ond ehrlechgseit wördis au ned ombedengt begrüesse wenns ke heftigi felme oder ego-shooter games me wörd geh! well ebe es macht halt scho spass :ugly: ! also fertig offtopic es goht jo do schliesslich om d lieblingsfelme also finito :)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • ts die diskussion hani scho 100 000mal gseh ;). und es sind nid die film wo mensche ufe psycho bringed sondern veralagig oder ereignis wo sich früeh i dä chindheit abgspielt händ. ich denke bi teilne sind so games sogar no besser zum sich usläbe als die wos denn nachher au würkli im reallife mached. stell dr mal vor was passiert wenns so zügs nümme gäbt... uiuiui.
    so.... min seich hani au no dezue gäh :winking_face: und sägged jez nüüt ich bin mitere psychologin als schwöschter ufgwachse :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • torque oder ou hart am limit gnennt! :arsch: da chunt mir nume no z chaute chotze!


    Wär ä geile Töfffilm wot gseh söu säch mau Faster inäzieh! Dä isch geil! Isch zwar ä Doku aber isch sehr empfählenswärt!


    Gruäss

  • Zitat

    Original von Hypi
    ts die diskussion hani scho 100 000mal gseh ;). und es sind nid die film wo mensche ufe psycho bringed sondern veralagig oder ereignis wo sich früeh i dä chindheit abgspielt händ. ich denke bi teilne sind so games sogar no besser zum sich usläbe als die wos denn nachher au würkli im reallife mached. stell dr mal vor was passiert wenns so zügs nümme gäbt... uiuiui.
    so.... min seich hani au no dezue gäh :winking_face: und sägged jez nüüt ich bin mitere psychologin als schwöschter ufgwachse :winking_face:


    jep hypi du hesch ebe scho rächt .. jetzt wots seisch .. esch ebe genau ehh wäge so chendheitserfahrige oder so ond ned s eigentlich zocke oder söttigi filme luege aber ebe!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • A propos Motorrad Film: Easy Rider Näb all däm Gschnurr isch es doch e wunderbari Gsellschaftsstudie vom Amerika Mitte des letzten JHs. Mängisch gohts dört usse hüt no so zue und här wie domols, das isch jo's Peinliche derbii. E Klassiker halt.


    Het öbber Diarios de Motocicleta gseh über's Läbe vom junge Che Guevara, won är mitem Töff durch Südamerika gfahre isch und derbii ufs Leid vo de arme Bevölkerig ufmerksam worde isch?


    Und denn natürlich der ultimativi Bier- und Bikerfilm: Werner - Beinhart! :muaha:

    Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)

    Einmal editiert, zuletzt von TT ()

  • also easy rider isch jez än totale müll. zur siner ziiit villicht no guet wills neu gsi isch aber ich bin bi däm film igschlaffe. die grotteschlächte dialög ziehnd dä film jez is bodelose...

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Mein Favorit in sachen Motorradfilm ist Biker Boyz. Der rockt. Und sämtliche Stunts wurden original gefahren (keine Computeranimationen wie bei Torque).


    Und die Braut ist einfach auch geil! :face_with_rolling_eyes:

    Burn rubber not your soul!

    Einmal editiert, zuletzt von Pleftska ()

  • jup bikerboyz isch echt s'geilschte was so ummeliiit.
    aber ganz ohni special effects bi dä stunts sinds nid uscho, gsehsch es eigentlich bi dä geilschte szene wos d'stahlsohlene montiered und uf dr autobahn abstöhn während dä fahrt. det isch dä eint stunt won er vom einte uf die ander sitä springt computeranimiert :smiling_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Ach ja? das wusste ich nicht. Aber im gros ist alles "echt" und das auf die andere Seite springen könnte doch auch machbar sein oder nicht?


    Aber die Stunts sind halt nicht so übertrieben. Ich habe dort blöd zur wäsche rausgeschaut als die vier neuenerkorenen "Biker Boyz" auf der Brücke auf in Formation auf dem Vorderrad heranbrausten. Und das Girl hinten bei Kid drauf sass und am winken war! So geil


    Pic

    Burn rubber not your soul!

  • jup dä isch würkli ganz geil gsi :smiling_face:



    ja ämmm, i weiss nid öbs möglich isch aber wennts dr physikalisch mol aluegsch isch scho nid ganz realistischs unterfange, zum abspringe mues er ja druck ufe bode gäh.das heist aber au dass d'gleitriiibig grad zunere haftriibig übergat und es schlezt sin körper nach hinde und denn müester dä körper uf die ander sitä würge und det grad nomal abspringe und ufe töff. binere niedrige gschwindigkeit chönnts klappe aber susch veräbleds dii. han dä stund jez no nie eso neumeds susch gseh wo das klapped hätti ohni special effect aber ich lohn mich gern belehre :smiling_face: geil gsehts allemal uus mit däm funkesturm :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()