Eure Lieblingsfilme

  • Aso min momentane Top favorit isch ganz klar:


    1. L.A Crash


    den chömed:


    2. Night on Earth vom Jim Jarmusch hammergeile Film.
    3. Butterfly Effect
    4. Bube Dame König Gras
    5. Nine Queens

    The World is yours...

  • Motorrad: "Biker Boys"
    Liebeskomödie: "barfuss"
    Komödie ohne Liebesstory: "The Sting - der Clou"
    stop-motion: "Corpse Bride - Hochzeit mit einer Leiche"
    unblutige Action: "Apollo 13"
    blutige Action: Léon - der Profi"
    Klassiker: "Alexis Zorba - Zorbas der Grieche"
    Krieg: "Paths of Glory - Wege zum Ruhm"
    Drama: "Dead Poet's Society - der Club der toten Dichter"
    Science Fiction: "Alien"
    Western: "Dances with Wolves - Der mit dem Wolf tanzt"
    Musikfilm: "Die Kinder des Monsieur Mathieu"
    Musik-DVD: "Alison Krauss & Union Station - Live"

    Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)

  • Uuhhhhh


    Do het öbber Zit kha und het sich Müeh ge :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Zitat

    Original von slash79



    sig schiiins ganz derb dä film.......saw chindergarte, ...naja, ...chweisse halt au ned :smiling_face:


    genau das woni scho lang gsuecht han :P! wörkli mol en deftig grobe felm wo saw oder so direkt degäge chendergarte esch :grinning_squinting_face: hehe!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Auso dä Name Torque wetti auso bitte gar nüme ghöre da inne.... nei dä isch soooo öpis vo scheisse das het mir scho uhuäre weh ta! würkläch....


    scho der afang vo däm fium! 2 chäre zmiz ir wüäschti stöh vorä ample... ah ir wüäschti hets sicher amplä... guät überleit.. :wand:


    Saw 1+2 seeehr z empfäle!
    good fellas goil!


    Ehm öper het no nach Payback gfragt:


    I däm fium spilt der mel gibson ä bandit wo vo eim isch verarscht worde und denn sis gäut zrüghout! ha der fium öpis über 30 mau gseh! sooooo ändgeil! würkläch sehr z empfähle!

  • De Klassiker schlechthin:


    Renegade!!! Ja genau, de mit em Terence Hill


    De Hammer- und Immer-luege-chöne- Film


    G

  • eeeeehm


    1. hart am limit (en töf film^^)
    2.herr der ringe
    3.MIP 1-3

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • jo i fende eigentlich torque ond biker boys au rächt geil .. obwohls amu zu unlogisch esch ebe wie scho öpper gseit het wäge de ample i de wüesti oder z.b. wos dore urwald fätze met de rönnbikes .. jäjo aber wäge dem fenden glich geil (oder wos met de daytona ond rsv mille vom zog abejumpe :P)

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • also ich han mir vorgeschter dä biker boyz bstellt und hüt glueged und i mues säge, dä isch einiges besser als torque. viel weniger special effects. und nid so übertriebe wie bi torque. allerdings wird genau dur das bi däm film echli untertriebe. ich verstahs scho, dass sie dur meh ächti szene und realismus glänze wänd aber d'gschwindigkeit und d'beschlünigung vomene töff chasch du in echt schlecht darstelle ohni special effects. i mein die eint hayabusa beschlünigt jez so schnell wien ä aprilia rs, da isch ja lachhaft. trotz allem isch er doch viel realistischer und nid so trashig wie torque, d'stuntszenene sind 1A :rock: :top2:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • so ich han jetzt hostel fertig gluegt! i muess säge ich fenden rächt geil ... also för lüüt wo chli of ufschlitze ond qualvolli tod met schrei ond so stöhnd esch de velm geeignet! also eifach vo de handlig ond au es paar szene womer gseht send scho rächt heftig, aber glich ergendwie hätti mer ne vell heftiger vorgstellt of grond vo dem wasi devo ghört han ond weler i de dütsch-schwiiz i de kino ned laufft! ond es get sogar es meh oder weniger "happy end" eine vo de 3 hauptdarsteller öberläbt die ganz gschicht met 2 finger weniger ond esch ofem heiweg! hehe aber lueget sälber ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Wrong Turn hani au scho gseh...isch scho chrank, aber ich finde so film mit "monster" halt immer meh witzig als schuurig! :face_with_tongue:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Zitat

    Original von Hypi
    wennt uf so film stasch würdi mir mal wrong turn innezieh :winking_face: dä isch au zimmli chrank :winking_face:


    ok wrong turn merki mer vor ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: