Eure Lieblingsfilme

  • Wie scho gseit, sehr schwer weg de viele Kategorie aber:


    - Saw 1+2
    - Final Destination 1+2+3
    - Hostle


    Ich liebe efacht Psycho film! chani au nüt mache, natürlich gebtis au komödie oder echt vom inhalt her gueti film, aber hanmi halt möse entscheide!


    PS: Lueged "Das Experiment" wenner en wahre echt guete und strube Film wend gseh, isch nöd spektakulär gmacht, aber er gat echt under d'Huut vom Inhalt her!

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • do be dem thread chönti au fasch en eeeeendlooosi liste schriiibe......:D psycho-felme ghöre au zo minere favorite, aber i ben en vollblut Quentin Tarantino fan! (sennlosi gewalt:ugly:) sozäge alles wo de gmacht het, esch eifach absolut sehenswert (bes of kill bill, dert hani eifach zgrossi erwartige gha :face_with_rolling_eyes:)


    3 favorites vo Tarantino:
    1. Reservoir Dogs
    2. Pulp Fiction
    3. From Dusk Till Dawn


    other movies
    1. Fear and Loathing in Las Vegas (haaaammer movie:D)
    2. Trainspotting
    3. Bube, Dame, König Gras


    ond no veles mehr.................................

    Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

  • 1. anal troopers
    2. wilde phantasien 3
    3. Lesbenpower 2


    *lach*


    ne:


    1. phone booth
    2. ben hur
    3. le pacte des loupe
    4. training day

  • 1. tim und struppi 1-15
    2. winnie the poo
    3. pingu 1-36




    :face_with_tongue:



    vergisse doch die filmtittle immer...


    aber wa mer so spontan in sinn chunnt isch "die verurteilten" glaub emel das er so gheisse hett.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:


  • ououou do schloht mis härz au höcher ... SAW I ond SAW II send natürli de oberhammer .. die ghöre au zo mine top moviez .. die send wörkli geil gmacht! ond jo hostel het hoffentlich gli de liiieeb racer of DVD *ihnzumausleihenbitt* :P! well de felm esch ehh voll deftigschtens geil! ben scho huere gspannt of de


    ond @ spitzbueb ... din name trefft jo bestens of dini filme zue ... du spetze bueb du :grinning_squinting_face: haha! do falle mer au no es paar i die muesi jo jetzt do ned ombedengt erwähne send jo ehner anderi moviez gmeint :P!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

    Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- ()

  • Ja stimmt scho asohostle würi niemerdem mit schwache nerve un dmage empfehle...de isch echt derb! Vor allem wemmer im Hinderchopf het, das de film in Aalehnig a wahri gegebeheite gmacht worde sich, abugraib und die schlimme sache!

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • öbrigens han dänkt due das euch mol metteile .. soebe hani de hostel fertig gsuuget fasch DVD-qualität of dütsch! werdmer ne aber evtl. ersch am weekend ie zieh weli no rächt stress han die woche! also muess luege of jedefall werdi euch denn brechte wasi devo halt :D! eifach de hammer!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • 1. Stirb Langsam 1-3
    2. HdR
    3. Stargate + Serien
    4. TopGun
    5. MI 1-3
    6. Bill und Tedd 1- 2 ....Volle Kanne Hoschi :grinning_squinting_face:
    7. StarWars 1-6
    8. Armageddon
    9. Gladiator
    10. Torque ( öbbis mit töff dörf natürli nid fähle ;))

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • - Pulp Fiction
    -Braveheart
    -Lethal Weapon 1-4
    -James Bond (alles)
    -Final Destination 1-3
    -BLOW


    ...........etc, etc..........es git zviel geili film!
    :smiling_face:

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    öbrigens han dänkt due das euch mol metteile .. soebe hani de hostel fertig gsuuget fasch DVD-qualität of dütsch! werdmer ne aber evtl. ersch am weekend ie zieh weli no rächt stress han die woche! also muess luege of jedefall werdi euch denn brechte wasi devo halt :D! eifach de hammer!



    sig schiiins ganz derb dä film.......saw chindergarte, ...naja, ...chweisse halt au ned :smiling_face:

  • Zitat

    Original von sugibängel
    was isch den cothica für än film, handling etc.???


    guckst du hier

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Ahhh cothika han i au nit ganz verstande kha, meinsch Gothinka, alles klar :grinning_squinting_face:


    Ja hostel han i au gluegt, isch sogar für mi fascht z vil gse, bruchsch echt Nerve...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst