hi leutz
auso ig auso grosse film fän und dvd sammler wür gärn mou wüsse was bi öich so die beliebteste filme si
um nid 100 m längi liste z mache wür i säge so euri 3 top filme
jo löd mau los
hi leutz
auso ig auso grosse film fän und dvd sammler wür gärn mou wüsse was bi öich so die beliebteste filme si
um nid 100 m längi liste z mache wür i säge so euri 3 top filme
jo löd mau los
Fang doch erstmal mit dine Top Filme a!
Also ich ha au en ziemlichi Sammlig und isch ziemlich schwer 3 uszläse.
I würd säge:
1.Kill Bill
2.Herr der Ringe
3.Scarface
1. Fight Club ( nit wil si gfightet hend sondern wil ich so Psycho Film gern ha )
2. Blair Witch Project
3.Ocean s Eleven & Twelve
Naja eigentlich sehr schwer sich z entschede, es git nämlig verschiedeni Kategorie, vo Psychothriller bis Komödie, naja, git eigentli no vili Film wo ich gern würd nomol luege, abr die 3 sind mir eifach mol spontan igfalle...
jo stimmt mini chönt i ou no dri due
auso mir fauts ebe ou bsunders schwär me söt fasch i jedere kategorie 3 chöne säge...
mau so us em buch
1. beautiful mind
2. i am sam
3. finding neverland
aber das si jetz alles rueigi filme... has au gärn wens mal chlöpft aber schauspilierisch findi die 3 filme top...
@ mike wievil dvds hesch=)?
1. Payback
2. Snatch
3. Crouching Tiger, hidden dragon
Ha rächt willkürläch entschide wüu ig ou sehr viu lieblingsfilme ha und eifach mau die ufgschribe!
die 3 lieblings felme use z'sueche esch no schwerig. aber hauptsach psycho.
- cothica
- blair witch project
- 8mm
- ond no veli me wo a d'substanz gönd (hannibal, schweigen der lämmer, usw...)
ich persöndlich luegg sehr gern dütschi film, daher tue ich mal dütschi sep. ufführä
1. das experiment
2. schlarafen land
3. was tun wenn's brennt
di anderä, weret:
1. netz der spinne
2. mercuri report
3. und natürlich pulp fiction (jedoch fascht jedä vom terentino isch guet)
aber ich chönt glaub nomal 20 filmä uflischtä wo guet sind uf ihri art, wenn nöd no besser wie diä wo ich jetzt ufglischtet han.
ZitatOriginal von Peakdie 3 lieblings felme use z'sueche esch no schwerig. aber hauptsach psycho.- cothica- blair witch project- 8mm- ond no veli me wo a d'substanz gönd (hannibal, schweigen der lämmer, usw...)
was isch den cothica für än film, handling etc.???
Porter11: und was isch payback für einä???
ZitatOriginal von Simu73
@ mike wievil dvds hesch=)?
Oeppe 80 Stück glaubs. Ich verkauf ebe das Züg oft wieder wenn mer der Film nit gfallt.
Also i ha itz mal nume die gno woni i de letschte drü monet ha im chino xeh und womer gfalle hei......
1.Inside Man
2.kiss kiss bang bang
3.V for Vendetta
hätt no e paar ander xeh (MI3 etc..), aber äbe, nume best of 3.....und am donschti gani the davinci code ga luege!! *freu*
Us minere Sammlig :
1. Der Pate
2. Goodfellas
3. 4 Brüder
---
Generell gfallt mer Mafiafilm ungeheur gut Vorallem die mit em Ray Liotta
mini lieblingsmoviez:
1. de hammergeilscht film ==> texas chainsaw
masacre
2. x-men 1-3 (guet s 3 luegi ersch no em kino aber de
esch eh au z geil :P)
3. lord of the ring (ond weed :P)
ich fend ebe 1. verdammti gmetzel ond psycho geil (z.b. ebe wie de chainsaw masacre) ond 2. ebe au so fantasy moviez!
Was i no geil find isch:
-Good will haunting
Hmm, schweri Entscheidig!
- Equilibrium (leider total unterbewerteter Film!)
- Natural Born Killers [Blockierte Grafik: http://www.clanforen.de/clanforen/images/smilies/eigene/smileyshot22.gif]
- So High [Blockierte Grafik: http://www.aightgenossen.ch/forum/images/smilies/439.gif]