hey leute hab jetzt meine Kleber am Töff abgenommen das problem ist das zum teil noch leimreste kleben geblieben sind
meine frage ist wie soll ich die am besten entfernen ohne dases mir die farbe auch mitnimmt? ist reinbenzin da geeignet??
gruss skali2
Leimreste entfernen
-
skali2 -
15. Mai 2006 12:05 -
Erledigt
-
-
Ja benzin hilft schon ganz gut, aber ob das gut ist für den Lack weiss ich nicht... Ich hab meinem Mechaniker 20.- gegeben und der hat sie mir alle Kleber sauber rausgenommen. Die haben anscheinend so ein Mittel, das ging nicht mal 5 Minuten, wird aber öffentlich nicht verkauft...
-
für dä chläber furts bring nimi ir anigs ganz normals schibeputzmitel z.B ajax
-
mit putzbenzin würdi vorsichtig si, chan de kunstoff ahgrife.
fu M3 gits e chläberentferner, gasch am gschitste mal in en baumärtaber probiers zerst mal mit em ajax oder so was
-
has jetzt doch mit reinbenzin gmacht und s isch super gange!!
-
jetzt hätti grad no en anderi frag wie tür send siiteschütz für d aprilia rs 50 ca??
-
Zitat
Original von skali2
jetzt hätti grad no en anderi frag wie tür send siiteschütz für d aprilia rs 50 ca??was meinsch mit siiteschütz?!? rahmeschoner oder sturzpads....?
-
äähm i ben eh grüenschnabel was das abelangt aber i meine glaubs d rahmeschoner
-
variante 1: Rahmenschoner aus Carbon
[Blockierte Grafik: http://www.yzf-r6.de/tim/1067543083_rahmenschonerr1gutkurz.png]variante 2: Sturzpads
[Blockierte Grafik: http://www.psm-parts.ch/images/SturzpadsEvotechYamahaR6-2006.jpg]welles meinsch ez?
de rahmeschoner chostet 200 euro für ä R6 und sturzpads sind glaubs 70.-
für dini aprilia frögsch am beste din händler...
-
hmm das wonn ich meine esch d verkleidig s blaue mit de wisgraue chleber druffe man ben ich en noob^^
-
Also eifach e neui Vershalig für d'siitene ? Frögsch am beschte mal bi dim Mech nah ( falls scho eine hesch ), wenn er en nette isch, macht er dir au en geiloe priis.
Aber so nebedher :
mini hinteri siiteverschalig vo de derbi ( ca. 40cm lang und 25cm breit) het 180.- g'koschtet.
Linkin : wo bechunnt mer so rahmeschütz her ? Mine het so hässlichi schmierflecke vo benzin durf
-
also en verschalig för d aprilia af1 125 choschtet 500 stei! nor so als mass! denn werd die förs 50gerli secher onder 500 sie!
-
Zitat
Original von -=TS=-
also en verschalig för d aprilia af1 125 choschtet 500 stei! nor so als mass! denn werd die förs 50gerli secher onder 500 sie!sind die vo de grössi nod gliich ?
-
Zitat
Original von Cedi
sind die vo de grössi nod gliich ?
han de bitrag no welle editiere aber hans doch sie gloh .. han dänkt achtet sech eh niemert druf :P! nei ehhm sie send meh oder weniger scho glich gross .. also d verschalig vo de AF1 esch glaubs scho grösser aber ned vell! vo dem här wördi mol säge sie esch secher ned öber 500 also die förd rs50 ebe äntweder au om die 500 oder sogar 1,2 honderter belliger!
-