Unfallsaison

  • oh jeeeeee


    Han in de letschte täg grad es paar heftigi töffunfäll gseh. resp. halt was sie so am ufruumä und zämmeflicke gsi sind.


    vorem weekend hets s'embrach ein zämmegleit, und letscht wucheänd hani gseh wie ein in winti näbe sim schrotthuffe verarztet wird.


    scheisse, in so momänte frogmi scho ob töff-fahre ned eifach zu gföhrlich isch. es isch scho mega hart wieviel im frühling zum saisonstart immer druff gönnd.


    s'macht eim ächt angscht.... :face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes:

  • han mer das jetzt au scho megal lang überleit ob ich überhaupt na sell uf de Hobel hocke.... Bin jetzt chli me als en Monat im Näscht gläge weg mim Töffunfall......
    Aber ich han mich glich fürs Töff fahre entschiede... au wenns gföhrlich isch. So es geils gfühl wie mer ufem Töff het isches eifach wert wider zfahre.... :grinning_squinting_face:

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!


  • lol, die frag würdi mir scho gar nid stelle. du hesch au grossi chance z'sterbe wennt mitem auto mit 80 inen baum fahrsch :ugly5:


    oder du verschlucksch di plötzli amene smarties und stirbsch :winking_face:


    chunnt alles uf s'gliche use....sterbe müemmer alli mal :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Yep, denn lieber glücklich sterbe bzw ja glücklich nit im Sinne vo Baum küsse etc sondern s lebe gniesse, uffpasse, keini Dummheite mache und eso lebe. Abhaue ka me jo nit, villicht trifft s einem uff em Töff, villicht mit irgendöbbis anderes.


    Darum find ich s au sinnlos sich z froge, ja wiso fahr ich überhaupt töff.. Wenn dir z vili Gedanke machsch, denn lohsch es lieber si.. Ishc ganz eifach... :smiling_face_with_horns:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Zitat

    Original von Ciko
    Yep, denn lieber glücklich sterbe bzw ja glücklich nit im Sinne vo Baum küsse etc sondern s lebe gniesse, uffpasse, keini Dummheite mache und eso lebe. Abhaue ka me jo nit, villicht trifft s einem uff em Töff, villicht mit irgendöbbis anderes.


    Darum find ich s au sinnlos sich z froge, ja wiso fahr ich überhaupt töff.. Wenn dir z vili Gedanke machsch, denn lohsch es lieber si.. Ishc ganz eifach... :smiling_face_with_horns:


    das isch dänk scho klar, aber lueg es git soviel arschlöcher uf derä stroos, ...........irgendwie ischs scho teilwiiis ein heisse. hät eifach kei bock im rollstuehl z'lande oder so.


    s'git halt ebbe au e huffe töff-fahrer wo s'gfühl händ ihne ghört d'stroos elai......also wenn ich so im auto hock, dänki mir oft dass töff-fahrer teilwiis ächt krank am race sind.


    tja, denn hocksch sälber ufem töff, und merksch au dassde schnäll mol 130km/h statt 80 ufem tacho hesch.
    schissdräck, hehe, .....chauf mir jetzt e maxi, haha

  • sinnlos isches sicher nöd sich das zfröge (ämel us minere sicht) aber wie scho gseit es nimmt jede vo eus emal. das händ nöd mier z'bestimme! es muess eifach jedä wüsse wo sini gränze ligget! Aber au eine wo IMMER vorsichtig fahrt und nie zschnell usw. chas verwütsche. denn isches halt en autofahrer oder gar en laschtwage wonen mitnimmt....aber ich fahre töff will ichs geil finde au wenn's mi mal fasch min fuess koschtet het... :ugly5:

  • Würd au meine wenn mer sich zfill gedanke macht sell mers lieber la.... guät es git immer situatione wod der en extreme Kopf drüber machsch... aber entweder lebsch mit em Risiko oder lasches blibe.... hützutags chan der ja sogar bim spaziere was passiere. Vo dem her gnüss ich mis lebe so lang ich chan und wenns so wiit isch isches hald eso... (töhnt mega makaber, isch aber eso.. ) :grinning_squinting_face:

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Hm ja woni bim Mech gsii bin sind auno grad 2 anderi döte gsii... beid Abgleit... aber glaubs me Aafängerfehler als richtig Crash. Aber es isch wie jedes Jahr.... Saison-Aafang...da passierts no schnäller als suscht.


    Bin au de Meinig das söttig überlegige eifach zum Töfffahre ghöred. Wasi eifach wichtig finde isch dasmer sini Entscheidige vorem Fahre trifft und nöd mit Gfahreüberlegige im Chopf uf d'Strass gaht. Git nüt schlimmers als wennder zmitzt ide Kurve iifallt das jetzt ja en Laschtwage cho chönnti, und nacher dLeitplanke und.... scho ischmer abglänkt und reagiert me us irgendwelche Angstreflex als us klare Gedanke use.


    Ich han mir mini Limite für dStrass gsetzt und bin mit dene guet gfahre bis jetzt. Git ab und zue aber glich wider Täg woni uf de Töff hocke und nach 10km wider heigange willi eifach de Chopf nöd frei han und dänn passiered extrem schnäll Fehler...

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Genau so isch es, überlege sött me eigentlich ganz am Afang bevor me uff em Töff stiegt, die Gfahre sind jo einem bewusst, es isch gföhrlicher als Auto wil du eifach nit gschützt bisch wie bim Auto. Denn denk ich ebe entweder machsch es odr lohsch es.... Me ka nit eifach z vorsichtig fahre, sondern wie scho eine gseit het muess me sini Grenze setze und sehr guet beobachte usw. Me kasch au nit, wie gseit wenn s passiert, wird s passiere :face_with_rolling_eyes:


    Abr ich mach s au eso, wenn ich mi unwohl fühl, egal ob es e Gedanke isch odr irgendöbbis, halt ich ah, mach en Pause und denn wittr... Konzentration isch halt wichtig

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • genau bem töff fahre muessmer emmer be de sach sie .. guet wemmer ofere landstr. met 80 cruiset ... chamer scho mol d landschaft chli gnüsse .. aber ebe korve fahre ond so jedi sekonde be de sach sie! ben letzti au chli go körvle met em kolleg ond denn esch riise stau gsi de hoger doruf ond bulle ond krankeauto send au dete gsi! nach ca. 10 min. hämmer chönne wiiter fahre ond woni de töff gseh han wo a de felswand gläge esch hani au dänkt de biker werds rächt verletzt ha! de werd äuä au ned be de sach gsi sie ond d korve falsch igschätzt ha ond somet voll brämset ha ond i die muur ie brätteret sie ... s vorderrad hez om 45° dreiht ond ad verschalig dröckt :/! also frontal id felsmuur dänki mol! eifach nor SCHEIIISSEEEE

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • yeah, ich dänkmir es isch au sicher besser wennmer sich eifach au gedanke macht und respäkt het, ....süscht fahrsch achtlos und ohni gränze.


    ich mein s'kennt jede: bi au scho uf d'frässi keit, und denn dänksch "ok, ab jetzt nur no vorsichtig fahre". ....das machsch so ca. 14 tag, und denn chunsch wieder in die alte gwohnheite dri :smiling_face: aber druss lerne duetmer scho.


    würd vorerscht nie uffhöre, s'isch eifach zu geil!! aber so situatione womer en andere gseht wie's ihn gschlisse het, git eim halt immer zdänke :winking_face:

  • Zitat

    Original von slash79
    yeah, ich dänkmir es isch au sicher besser wennmer sich eifach au gedanke macht und respäkt het, ....süscht fahrsch achtlos und ohni gränze.


    ich mein s'kennt jede: bi au scho uf d'frässi keit, und denn dänksch "ok, ab jetzt nur no vorsichtig fahre". ....das machsch so ca. 14 tag, und denn chunsch wieder in die alte gwohnheite dri :smiling_face: aber druss lerne duetmer scho.


    würd vorerscht nie uffhöre, s'isch eifach zu geil!! aber so situatione womer en andere gseht wie's ihn gschlisse het, git eim halt immer zdänke :winking_face:


    jep guet be mehr sends öppe die nächschte 2,3 korve gsi woni gmüetlich gno han ond denn weder rechtig dri :P! jo i mein ebe i weiss jo wases mag liide ond ben emmer be de sach .. ond vo dem här besch scho rächt of de sechere siite!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Jo abr so Unfäll gseht me au mit em Auto, heisst jo nit dass ich mir au Gedanke muess mache... Bim Töff fahre git s halt kei : "Er isch schuld gse", wil me sich so öbbis gar nit leischte kha, denn isch es villicht scho z spot... Villicht sind die Lüüt eifach z scnell in Kurve und sind villicht au selber Schuld gse... Lönd euch nit abschrecke und fahret nach Gfühl, wird scho guet go :grinning_squinting_face:


    Nie zu vorsichtig, abr immr mit Respekt !!! :smiling_face_with_horns:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Weme scho mit dr Unfallangst umefahrt chunt das sicher nit guet use. Ich bi für mich sälber verantwortlich und fahre au "Ego"-mässig, sprich, ich trau NIEMEREM und brems lieber mol zfrieh als zspot!


    Unfäll sin leider scho nüt schöns, aber passieret halt. Ich sälber bi au nit ganz unfallfrei :ugly5:

  • Zitat

    Original von FlatlinerX
    Weme scho mit dr Unfallangst umefahrt chunt das sicher nit guet use. Ich bi für mich sälber verantwortlich und fahre au "Ego"-mässig, sprich, ich trau NIEMEREM und brems lieber mol zfrieh als zspot!


    :


    so gsehts uss, bin genauso :smiling_face: