Mobiler Radar Glattalstr. SEEBACH

  • Euse Fründ und Hälfer het in Seebach uf dä Glattalstr. nachem Lichtsignal vo de Autobahnusfahrt richtig Rümlang en mobile Riesechlotz heregstellt, wird sicher für öppe 2 Wuche deht stah, bis sie ihm münd Batterie wächsle...


    Greez

    -=[CARPE NOCTEM]=-

    Einmal editiert, zuletzt von Labyrator ()

  • Zitat

    Original von Labyrator
    Euse Fründ und Hälfer het in Seebach uf dä Glattalstr. nachem Lichtsignal vo de Autobahnusfahrt richtig Rümlang en mobile Riesechlotz heregstellt, wird sicher für öppe 2 Wuche deht stah, bis sie ihm münd Batterie wächsle...


    Greez


    Uff... ich hasse die sch... Chäschte, ha immer s Gfühl ich bin z schnell underwägs... Und das nach 2 Wuche Ninja fahre.


    Gits dä eigentli scho lang: http://map.search.ch/8050/binzmuehlestr.-158 ?
    Hät mi grad letschtin erschreckt. Het fasch vollgas geh, ha mi aber grad no churz vor em Chaste chönne Gschwindigkeit apasse...

    Einmal editiert, zuletzt von forecast ()

  • Zitat

    Original von Cedi
    Anderi Frag, bisch du hütt a de schneise gsi ? Zäme mit enere Frau die e gelbi Mito gfahre isch ?


    negativ, bi leider chrank dihei ghocket..

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Zitat

    Original von forecast


    Uff... ich hasse die sch... Chäschte, ha immer s Gfühl ich bin z schnell underwägs... Und das nach 2 Wuche Ninja fahre.


    Gits dä eigentli scho lang: http://map.search.ch/8050/binzmuehlestr.-158 ?
    Hät mi grad letschtin erschreckt. Het fasch vollgas geh, ha mi aber grad no churz vor em Chaste chönne Gschwindigkeit apasse...


    das wüsst i nid, bi aber au grad letschti uf eim redli somne siech engege cho, und ha grad no chönne ufd chlötz gah :smiling_face_with_horns:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Zitat

    Original von Labyrator


    negativ, bi leider chrank dihei ghocket..


    Denn gits en Konkurrent de e Schwarzi ZX-10R in Schwarz mit Goldige Felge mit Polliertem Laufrand, Hochgezogene DEVIL Uspuff,Carbon mit Goldgitter , Carbon Soziusabdeckig etc. :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von forecast


    Uff... ich hasse die sch... Chäschte, ha immer s Gfühl ich bin z schnell underwägs... Und das nach 2 Wuche Ninja fahre.


    Gits dä eigentli scho lang: http://map.search.ch/8050/binzmuehlestr.-158 ?
    Hät mi grad letschtin erschreckt. Het fasch vollgas geh, ha mi aber grad no churz vor em Chaste chönne Gschwindigkeit apasse...



    Pass uf nacherscht 2 wuche!;)

  • Zitat

    Original von Cedi


    Denn gits en Konkurrent de e Schwarzi ZX-10R in Schwarz mit Goldige Felge mit Polliertem Laufrand, Hochgezogene DEVIL Uspuff,Carbon mit Goldgitter , Carbon Soziusabdeckig etc. :grinning_squinting_face:


    das isch doch ken konkurenz, das sind nachahmer :winking_face:


    und zudem würd ich nie goldigschwulifelge mache :wand:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • VERDAMMT WO LÄBE MER!!


    jetzt hend die hünd uf de schaffhauserstr. höhe ca. höhe VIVA nomal eine hiklöpft, dasamal aber en fixe!!


    seebach isch ebe scho es raserzentrum :wand:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • ja ja, si spinnet scho langsam! aber si mached das nur wäg de "sicherheit" so vil chäste ufstelle, nöd us em grund wils no meh wänd verdiene*ironie*... vorallem wäns nur na 3km/h toleranz händ,
    NEIIII isch voll kei gäldmacherei, nei nei... :face_with_rolling_eyes:


    es git jenschti biispiel ide stadt züri... a de rosegartestrass händs öpe 3 chäste ide 50ger zone... die strass chöntisch au mit 60 fahre und und d`sicherheit wär immer na da... aber warum händs deht 3 chäste?!? GENAU, wil praktisch jede deht z`schnäll fahrt und somit chönts kassierä die hünd!! das hät absolut nüt mit sicherheit ztue sondern mit abzockerei vo de bürger... :böse::böse:


    PS: in Buonas richtig küssnacht am rigi händs neu zwei fixi chäste ufgstellt ide 50er... so zur info..:D

  • Zitat

    Original von Labyrator
    VERDAMMT WO LÄBE MER!!


    jetzt hend die hünd uf de schaffhauserstr. höhe ca. höhe VIVA nomal eine hiklöpft, dasamal aber en fixe!!


    seebach isch ebe scho es raserzentrum :wand:


    Jo, de het mich bereits bim überhole verwütscht... fraglich isch nume ob er mis nr.schild druf het, han en deftige knick dine :grinning_squinting_face: