neu hier

  • Ciao! Herzlich willkomme und viel Spass i dem Forum, sind liebe Lüt unterwegs hier :winking_face: Nid wie in andere Foren.. z.B. da huere schiss Swissbikers...

  • gränicher sind da umewegs? da hani doch gad mal e frag....


    kennt eine e janine aigner vo gräniche? :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • right right :D! @ skali2 welcome in da house ond ehm jo ebe ben au vo gräniche :)! heisse christian bertschi weiss ned öb der das öppis seit! wie heissisch denn du no?[/quote]



    ehm chonnt ebe drufa wie alt dasd bisch i ghöre zu de jünger generation (16ni) heisse sascha lehner :grinning_face_with_smiling_eyes:
    wo wonsch den duu??

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • also ich wohne am nordring dete wennd be de JOWA d str. hendere fahrsch ond du? hader no en PN (privati nachricht) gscheckt dases do ned so en riise thread werd :P! ossert die andere intressierts au .. denn schribis sälbstverständlich au do ine :P!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

    2 Mal editiert, zuletzt von -=TS=- ()

  • Au no es wälkom vu mir und wünschder vill vill Spass da inne!


    Ps: Eine meh mitere RS 50! cool! :face_with_tongue: 50er Fraktion wird stärcher!

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Zitat

    Original von Dark Spider
    Au no es wälkom vu mir und wünschder vill vill Spass da inne!


    Ps: Eine meh mitere RS 50! cool! :face_with_tongue: 50er Fraktion wird stärcher!


    ond d AG-Fraktion em allg. :P! hehe!


    @ skali2 hesch mini pn scho gseh?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • ja au vo mer no es welcome


    vell spass im forum und natürli au uf de strass


    gruess usem aargau


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...