Suche Aufkleber
- skali2
- Erledigt
-
-
Kennt villicht öper en Lade, wo mer sälber chan Folie erstelle la? Kenne nur de KMS Plotter Service und de betriebeds im Momänt nöd :\
-
Japanischi Schriftzeiche ane italienischi Maschine??!?!!?!!?!.... *nei-aber-au*...
Ich chläb mir bald en "Piss on Japan"-Sticker a mini Zicke
-
Dä meinsch oder...
[Blockierte Grafik: http://www.msk-motoshop.ch/images/japanpisser.jpg]
isch uf miinerä Tuono und Duc scho druf.
-
eis id schnorre welle? i glaub das gsähnd es paar vom forum ned so gärn !!!
nenei das esch doch mer egal was der of euchem töffl droffe händ :D!
-
Zitat
Original von -=TS=-
eis id schnorre welle? i glaub das gsähnd es paar vom forum ned so gärn !!!nenei das esch doch mer egal was der of euchem töffl droffe händ :D!
es git halt lüt die händ lieber töffe wo längsämer sind und schneller usenand gheied. au die muesch du respektiere TS
-
Zitat
Original von Hypi
es git halt lüt die händ lieber töffe wo längsämer sind und schneller usenand gheied. au die muesch du respektiere TS
jep stemmt hesch jo rächt :D! söles doch eri tschengetöff fahre wo 20 mol pro johr bem mech stöhd ond was au emmer no för anderi markene haha!
ps: just sarkasmus .. ned das do no en bandechrieg afoht haha! get drom lüt wo mini ironie ned verstöhnd!
-
ezt musch aber ufpasse i han au en sogenannte
"tschenge töff" X(X(X( -
Zitat
Original von skali2
ezt musch aber ufpasse i han au en sogenannte
"tschenge töff" X(X(X(han no halbe dänkt dass du dech wedermol agriffe fühlsch met dinere huere dräcksschlüdere haha!
-
Gib ich eui ja recht das di eintä Italo-Bikes Problem händ oder vo früener no en schlächt Ruef händ, aber alles chan sich änderä!
Müend mal läsä...
MasterBike 2006Da hät doch sonen Italo-Töff ali Riiis-Töffli in schattä gstellt
-
Zitat
Original von Joschi
Müend mal läsä...
MasterBike 2006Da hät doch sonen Italo-Töff ali Riiis-Töffli in schattä gstellt
das zum Thema "langsamere Töff"...
und nimmt mi wunder ob du Hypi denn so schnell chasch sii wie dini R1... -
Najaa, man muss da auch mal den Preisunterschied zwischen ner Mille Factory R und ner Japanmaschine von der Stange wie der ZX10R sehen, der ist nämlich gewaltig.
Ich bin eigentlich ein ziemlicher Italobike Fan aber eben im unteren/mittleren Preissegment gibts nur 1 Japaner.
-
Zitat
Original von MikeRR
Najaa, man muss da auch mal den Preisunterschied zwischen ner Mille Factory R und ner Japanmaschine von der Stange wie der ZX10R sehen, der ist nämlich gewaltig.Hallo??... der Unterschied ist gerade mal 3000.--
Und für diesen Betrag bekommst du bei der Mille 3xÖhlins und jede Menge Carbon... -
Hm, ich war grad nachschauen, die alte Factory war doch um die 30k oder?
-
Zitat
Hm, ich war grad nachschauen, die alte Factory war doch um die 30k oder?
schon seit zwei Modelljahren nicht mehr.zum Öhlins gibts noch feinste radial Stopper von Brembo und geschmiedete Alufelgen von OZ