Yamaha TD50R Supermotard

  • Hallo!


    Ich han vor mir en 50cc Töff zchaufe. Ich han mich eigentlich für de Yamaha TD50R Supermotard entschiede, und han es Vorjohresmodell gfunde. Jetzt wet ich wüsse öbs bi de Leischtig Unterschied zwüschet dem TD50R vom 05 und dem vom 06 git?


    Ich hoffe uf e schnelli Antwort!


    mfg michi

  • und au wenn weg dene 0.2kW wirsch nöd schneller!

  • Zitat

    Original von Stephan
    und au wenn weg dene 0.2kW wirsch nöd schneller!


    bi 50ccm macht das meh us als du denksch...


    Mini DRD Racing het 6.1kw, d' DRD SM vom kolleg het 5.9 , beides 04.05 jg. und ich fahr im devo...


    (und ich bin dezue no 20kg schwerer als er o_O )

  • Ich froge das eigentlich well mir en Verkäufer gseit het das es "überhaupt" kein Unterschied, i Sache Leischtig, zwisched dene zwei Modell git (Ich glaube im das aber nid würklich) :face_with_tongue: !

  • jo ou wen jetze 0.2 kw me hesch chunsch glich nid rächt fom fläk wen e chlei ufe got oder wen usere kurve wotsc usebeschlöinige


  • Wie kunnsch druff dass es a dem liegt? Erschtens mol würdsch bi de normali Verhältnis eh verliere wil du 20 kg me gwicht hesch...


    Ich denk eher dine het eifach chli me Leischtig und du kasch guet fahre, odr logisch, er het eifach kei Anig
    :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Zitat

    Original von Ciko


    Wie kunnsch druff dass es a dem liegt? Erschtens mol würdsch bi de normali Verhältnis eh verliere wil du 20 kg me gwicht hesch...


    Ich denk eher dine het eifach chli me Leischtig und du kasch guet fahre, odr logisch, er het eifach kei Anig
    :grinning_squinting_face:


    nei nei! das isch de name vom "töff". sini heisst DRD RACING, das wird de unterschied mache..:P :lol:

  • Zitat

    Original von Linkin


    nei nei! das isch de name vom "töff". sini heisst DRD RACING, das wird de unterschied mache..:P :lol:



    Ciko und Linkin : :arsch: