Euri meinig

  • Hypi ha diim kolleg gestert mol es mail gschriibe.. isch aber no nüt zruckcho..


    Ha jetzt aber no e relativ neui NSR entdeckt uf ricardo..
    2000Fr.-, 8800km, neue vorderreife.. hinde müesst mr e neue bsorge..
    Allerdings halt ebe drosslet..


    Mannnn.. i weiss eifach nit wasi neh söll.. i bi so huere schlächt im entscheide wenns um öpis wichtigs goht :wand:


    Schöne obe euch allne no

  • Wie tür en Kolbewechsel isch, chan der nid sege i han de Cholbe + Ring immer selber gwechslet. Aber am beschte kurz nem Aprilia-Mech es Phone geh, denn weisch es :winking_face:

  • Also i ha mi jetzt ändgültig fürd RS entschiede :grinning_squinting_face:


    Hypi.. di kolleg het mr immer noni zruggschriibe... muesm wohl mol alüte..


    Het süscht no öpper e RS z verchaufe? Odr kenneter no öpper wo eini verchaufe will?


    Will MAX, also wirklich maximal 3000Fr.- usgeh..


    S web bini ständig am abgrase.. also bitte kei überflüssige hiiwis uf ricardo.. gratis inserate usw :ugly:


    Greez

  • ja er isch echli ä schälle, er isch zwar es totals internetchind aber muesch ihm scho fascht alüte susch pöggt ers glaubs nid so ;). ich kick ihn mol aa er söll dir gfälligscht zruggschriebe... nürzt mich die ganz ziiit voll er wölli sini maschine verchaufe aber wenns drum gat öbbis z'mache isch eifach sense und dä finger blibt im arsch stecke :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • zu deinem entscheid kann ich dir nur gratulieren.


    hab auch mit ner rs 125 (einer 1998er extrema) angefangen und es keine sekunde bereut.


    keine andere 125er brint so viel rennflair mit.
    mit rennauspuff klingen die dinger schon beinahe wie echte renn-2-takter. *gg*


    hab meine bei 11'500km gekauft und die hat inzwischen über 50'000 Kolbenwechsel bei 30'000 gemacht. Ist laut meinem Mechaniker übrigens nur alle 30'000 (aber wirklich spätestens) nötig.


    das allerwichtigste ist einfach die maschine immer schön warm zu fahren.


    die coolste form haben meiner meinung nach die jahrgänge bis etwa 98 mit der spitzen schnauze und den beidseitigen "ansaugstutzen", aber das ist ansichtssache.


    kostenintensiv sind motorräder sowieso. 2takter erst recht. aber so lange man spass daran hat, lohnt es sich doch, oder?


    wenn du was vernünftiges willst, dann bist du mit einem smart sicher besser bedient. *gg*


    ich hoffe du kriegst deine traummaschine.
    und check mal das angebot hier:
    http://www.motorradhandel.ch


    hier noch n bilschen!
    http://www.bikepics.com/pictures/021732/


  • @ slender de motorradhandel-link funzt net! nor so zor info :P! de link zom pic esch i.o. :D! hehe!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

    Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- ()