Euri meinig

  • Hm.. i glaub hesch mi vorhär falsch verstande.. ha wellä säge dassi ebe KEI 7000 stutz han.. also au nit 5000 :face_with_tongue:


    Hei, jetzt bini inenem Dilemma.. eigentlich schlot mis härz fürd RS.. eifach well sie geiler usgseht und i mi irgendwie ufe erste blick verliebt han..
    Anderersits seit mi verstand i sött doch d NSR neh.. wäg de chöste..


    Aiii.. seit mr nit immer mr sött uf sis härz lose
    :ugly:

  • hehe.. TS.. han grad gseh dass du vorenem zitle au chli im zwischt gsi bisch mit dinere entscheidig..


    Chasch mr säge wieso du di denn schluss ändlich trotzdäm fürd RS entschiede hesch?


    I würd eigentlich liebend gärn e RS fahre.. bloss hani halt angscht dassi denn meh i dr Garage stoht als dass ich mitere umefahr..


    ah jo.. und bereusches dasder se kauft hesch?

    Einmal editiert, zuletzt von Teq ()


  • jo genau det hani au en thread uftoh ond ome gfrogt was die liebe lüt vom forum öber aprilia ond so dänked! ond i wörd mol säge ich bereus ned .. also i han sie eifach z geil gfonde ond gloffe esch sie au geil! also weli jetzt sowiso das johr gnue gäld gha han zom en 600er chauffe bereuis ned ... schösch vellecht scho well halt de mocke ergendwie am arsch gsi esch! aber ebe 1. cholbe met öppe 26000km ond de cholbe söttsch jo lut handbuech glaubs scho met 15000km wächsle .. also vo dem här esch äuä de cholbe oder so gsi! ond zo de entscheidig, well sie eifach z geil usgseht ond geil laufft! also i fend d rs oder cagiva eifach die geilschte 125 aber ebe muesch eifach eini chauffe dasd nochli gäld förig hesch wenn denn wörkli de fall wörd iträtte dass sie es motoreproblem het! aber ebe wie scho gseit ... es chader au grad so guet be de nsr öppis schwerwiegenders an arsch go nor dänki mol lut de ussage vo anderne biker dases be z.b. de aprilia wahrschindlecher esch!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • du hesch gschriebe, dass de töff chratzer und en riss het. do wäri halt au vorsichtig, muesch dich vergewüssere dasses kei unfallfahrzüüg isch.....

  • Aso mini Meinig als RS Fahrer (zwar nur 50 aber isch ja gliich) isch, dases sehr en geile Töff isch wennd wetsch Fun und Leistig und Style haa...ich rechne aber au demit, dass ich min Töff mit 18ni wieder verchaufe, es isch also kei langziitinvestition!


    Drum würich dir empfehle, wennd en Töff für jetzt wetsch, solang no jung und arm bisch :grinning_squinting_face: chauf der e RS, es git Tonnewiis Occasione bi http://www.ricardo.ch und mit 18ni chaufsch der denn en grössere...ode au 20gi...efahct wennd Geld hesch!


    Wennd en Töff wetsch für längeri Ziit! Aso wenn du seisch, ich wett eh nie en grössere, will ich Angst hanoder kei Lust oder warum au immer. Wenn du de Töff wo du jetzt chaufsch für es längers Ziitli wetsch...segemer mal länger als 4 Jahr denn würich dir weder d'RS no NSR empfehle, sondern
    d'CBR 125ccm...de Nachteil vo dere isch halt, dass si halt nöd so geil uusgset, defür chasch bi dere in Züri uf Vollgas und in Spanie wieder abem Vollgas.....wo mite RS nödmal würsch bis ad Schwiize Grenze cho :arsch: ......d'CBR isch halt 4-Takt.


    ERGO: Entweder jung und wild und unüberleit aber geil= Aprilia RS 125


    Oder vernunftiichauf, öppis fürd zuekunft= Honda CBR 125 (übrigends isch die 3900.- nigelnagel noi glaub)


    Was dir wichtiger isch musch selber entscheide! :engel:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Bi grosse Maschine, laht sich's drüber strite, was mer denn nun sell neh, ob en Japser oder en Italiener, aber dete isch de Fall meischtens klar: d'Japaner sind zueverlässiger und hesch eifach weniger Problem, det gahts denn würkli drum isch meh en Italiener-Fan und isch eim s'Geld wert oder ebe halt nid und meh will "keh" Lämpe ha.


    Bi de 125er würdi aber definitiv nur Italiener wähle. De Kolleg vo mir het en RS kah und ich bin zwei Jahr Mito gheizt und wenn mer guet zu dene Töff lueget, all 10'000 KM de Kolbe wechslet (wie im Serviceheft feschtghalte) denn sind die Töff tip top, verheben guet, gsehn mit Garantie besser us als die chrüppel NSR und laufe tünd's au na besser. Ich würd mer also guet überlegge, ob der allen Ernstes en NSR willsch zuetue. Wenn du dich würgli in en RS verliebt hesch, denn chauf sie, lueg zunnere und heb viel Spass mitere. Im Gegesatz zu dene NSR-Fahrer, bisch denn en richtige Töfffahrer :face_with_tongue: .


    Und dass es grundsätzlich meh Problem gibt isch klar, da sie eifach höher drehen. Aber wenn massehaft Junglenker uf en RS sitzend und sie kalt uffedrehen isch's nunmal klar, dass es en RS früher lupft als en NSR :wand:


    (Ne, i han nünt gege NSR-Fahrer... oder.. ähmm naja... i weiss zwar nid :arsch: ) :smiling_face_with_horns:

  • Hi
    Ob gerade die Maschine was taugt, kann man nur wissen wenn man sie eingehend angeschaut hat.


    Aber: meine erste Maschine war eine NSR - und ich hatte damit unglaublich viel Spass. Hatte um die 21PS - und das reichte locker um zu Zweit lange Landstrassenausfahrten zu machen - und sogar auf Alpentouren hat mich die etwas magere Leistung im Vergleich zu den Grossen nie gejuckt.


    War meine erste Maschine (neu gekauft mit der Kohle vom ersten Job bei der Bank in Genf) und hat 3 Jahre problemlos mitgemacht. Nie auch nur das kleinste Problem, immer auf den ersten Sekunden angesprungen, wenig Spritverbrauch und doch genug Leistung um mal richtig zu heizen wenn mal das Drezhalband ausreizt (würd ich mir heute nicht mehr erlauben, dafür bekähme man wohl lebenslanges Fahrverbot).


    Hatte danach eine GPZ 600 - aber eigentlich nur noch die Hälfte Spass. Das Teil war für einen Fahranfänger auf Waadtländischen Nebenschrassen (oder auch Neuenburger- und französischer Jura) schlicht zu heftig - viel Glrück gehabt, dass es nie einen Abgang gegeben hat. Für mich unverständlich wie man heute als Neulenker schon nur darüber nachdenkt eine moderne 600er offen zu fahren. Zwar sind Fahrwerk und Bremsen um Klassen besser, aber Krater im Aspahlt, Rollsplitt mitten in den Kurven und LKW's welche an unüberlichtlichen Stellen abgestellt werden - das gib's auch heute noch genug.


    125er 2-T sind nun mal etwas anders zu fahren als grosse 4-Takter. Man mag's - oder eben nicht. Immerhin lernt man vorausschauend fahren, mal zu schalten und sich langsam an die Limiten ranzutasten. Zudem sind die Ersatzteile wesentlich günstiger und die Reifen sind auch nicht so skandalös teuer wie bei den grossen Sportmaschinen mir 190er ZR-Kennung.


    Ich würd mir die Kiste jedenfalls mal anschauen. Und falls wirklich mal was kaputt gehen würde (kann bei jeder Maschine vorkommen), dann hat ein 2-T den Vorteil auch für Nicht-Mechaniker halbwegs verständlich aufgebaut zu sein. So lassen sich viele Teile schneller ausbauen - und somit wenigstens Arbeitskosten vom Mech sparen.


    Ich war und bin immer noch Honda Fan (hab ja auch meine VTR SP-1 und meine Twin - wenn die CRE 450 Elektrostarter und Zulassung gehabt hätte, hätt ich mir auch die gekauft - jetzt steht halt eine WR fürs Geländeferkeln in der Garage). Somit sind die Aussagen natürlich etwas von Markenblindheit gefärbt.


    Marc
    dem die Aprilia's übrigens auch gefallen - aber als Ganzjahresfahrer die Verarbeitungsqualität mit entsprechendem Rostbefall und die Ersatzteilpreise und Lieferzeiten der Italiener lieber verzichtet. Bin mal gespannt auf die ersten Langzeittest der neuen 450er Aprilia :face_with_tongue:

  • Meci zerscht mol für die ville antworte :smiling_face:
    Hm.. ich weiss jo nit ob mini asprüch irgendwie z hoch sind.. abr i ha eigentlich nit meh als 2500 welle füre töff usgeh..
    Muess jo no e gueti usrüstig ha


    E RS mit 35tkm isch scho chli vill oder?


    Aso wenn irgend öppert no gueti agebot het immer het damit :grinning_squinting_face:


    Und wiievill chostet mi en cholbewächsel bi dr RS?


    Greeez


    Teq

  • 35k würdi eidütig nümme näh :winking_face:


    wie scho gseit dä kolleg verchauft sini immerno für 3mille, villicht bringsch ihn no uf 2500 abbe wennt di chli isetzisch :smiling_face:


    Guckscht du hier

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Oder wenn du dich für mich isetzisch :ugly:


    Ahh.. ha vorhär ebe nit so uf dis agebot reagiert welli dänkt ha dass de töff irgendwie chli violett isch.. hätt mr nit so passt^^ abr ha jetzt grad en AHA effekt kha :grinning_squinting_face: blau-metalice..


    Das änderet scho einiges :top2:


    Isch jo aber au nit ganz offe mit 13kw.. weisch zu zuefälligerwiis was do no für drossle dinne sind?


    Greeez

  • ja isch halt speziallaggierig :winking_face:


    so viel ich weiss nur über dä topf drossled. villicht no am uslassventil....


    ich chan do nüm gross öbbis handle, seisch ihm susch halt sigsch vom hypi druf ufmerksam gmacht wurde.

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Nei isch klar.. abr meci dasd mi uf die machine ufmerksam gmacht hesch... vrallem no im aargau.. seeehr praktisch :grinning_squinting_face:


    Wird mi innerhalb de nöchste paar täg (odr minute :ugly: ) mol binem mälde..


    Hoff cha no chli öppis am priis mache .. also drucket mr d duuume :top2:

  • Find i z'tüür die NSR.


    Ich ha sehr gueti Erfahrige gmacht mit ere Yamaha TZR 125 (japanischi Variante, nid die italienischi). Die het es Uslass-System im Uspuff wo chli meh Chraft unde use git. Sehr zueverlässig. 4 - 4.5 Liter Benzin uf 100km bi deftiger Fahrwyys. Bescheidene Ölverbruuch. Chani empfehle.

    Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)

    Einmal editiert, zuletzt von TT ()