Euri meinig

  • Salli zämme


    Allso ich han jetzt ändlich en Feriejob gfunde.. juhu :grinning_squinting_face:
    Und das heisst natürlich dass ich mir jetzt es "töffle" chan ussueche..


    Han uf ricardo e NSR gfunde für 2300fr.-
    Isches 97er modäll.. het chli meh as 14'000km... e chline riss und es paar chratzer i dr verchleidig..


    wärs genauer aluege will do dr link Klich mich


    Was meineter zum Priis? Isch das okay?


    Schöns tägle no

  • Hmm... s ufmache vum töff wär kei problem..
    Wäg dr RS... das isch scho e geili maschine.. abr ha khört ebe au chli afällig.. wäg däm bini eigentlich au ufd NSR cho

  • ja muesch sie nachher halt eifach go vorfüehre wennt sie wotsch ufmache. i glaub da problem hesch bi jedem 125erli mitem verschleiss. und so tüür isch es ehh nöd, bi mir isch dazumals numme 1 lämpli und mol dä bremsliechtschalter für d'hinderbrems futsch gange. aber wäg dem gaht jez d'wält nid under.



    edit: wie scho gseit, sind beidi afällig, das isch halt so :winking_face: wennt öbbis wotsch wos nid isch ziesch dr ä 600er drossled

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • Hehe.. wenni s gäld hät denn würdi jetzt nit vorem pc sitze sondern mit minere 600er umecruise :ugly:


    Nei isch klar dass 2 takter ziemlich vill fürsorg bruche..
    Ha numme gmeint d RS sig zimlich bekannt für cholbe chlemmer.. oder tüschi mi do :confused_face:

  • Zitat

    Original von Teq
    Hehe.. wenni s gäld hät denn würdi jetzt nit vorem pc sitze sondern mit minere 600er umecruise :ugly:


    Nei isch klar dass 2 takter ziemlich vill fürsorg bruche..
    Ha numme gmeint d RS sig zimlich bekannt für cholbe chlemmer.. oder tüschi mi do :confused_face:



    derfuer ou am meischte leischtig hihihi

  • Do vrsuechi mi 2 persone zunere RS z überrede :ugly: nei überrede stimmt scho nit...
    d RS isch dr erscht töff gsi wo mr ha welle chaufe, bloss hani denn ziemlich vill negativs gläse.. also hauptsächlich ebe die cholbe chlemmer


    was händ ihr do für erfahrige gmacht?


    Und gits no öpper wo mi bi dr NSR unterstützt :engel:

  • nie öbbis gha, cha scho passiere, aber au bi dr nsr cha das passiere. uf da würdi jez nid gah. du chasch au uf d'frässi flüüge wie es paar anderi lüt do inne ;). es chan alles passiere :ugly5: ufzmol flügt dä samichlaus vom himmel und gheit innen kaktus :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Mann mann mann, jetzt händer mi scho fascht so wit :ugly:
    Die qual der wahl.. ach s läbe isch soooooooooo hart :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • Zitat

    Original von Teq
    Do vrsuechi mi 2 persone zunere RS z überrede :ugly: nei überrede stimmt scho nit...
    d RS isch dr erscht töff gsi wo mr ha welle chaufe, bloss hani denn ziemlich vill negativs gläse.. also hauptsächlich ebe die cholbe chlemmer


    was händ ihr do für erfahrige gmacht?


    Und gits no öpper wo mi bi dr NSR unterstützt :engel:


    also teq wörd mol so säge, vor öppe eim johr beni au uf de suechi nachere 125er gsi! ond han eigentilch au grad en rs welle! nor ebe hani denn au chli omeglosst ond so ond au ghört dass d aprilia rs 125 scho vell afälliger of ergendwelchi sache esch als anderi! aber do mer eifach d aprilia am beste gfalle het ond vo de leistig här au keni häre cho esch ossertd cagiva mito hani mer denn en Aprilia AF1 125 kaufft! wasi eifach grad gmekrt han .. die suufft X-treme vell öl! also jo sie sufft of jedefall meh als en honda nsr well en kolleg het so eini ond het wehsentlich weniger öl nochegföllt! also vo dem här i wörd säge wenn of secher en pflegeliechti maschine wotsch denn wördi scho ehner d nsr neh! aber ebe wie de Hypi scho gseit het .. er het praktisch au ke problem demet gha (also mer chan au dorchus en aprilia ha wo genau so pflegeliecht esch wie en nsr)! vo dem här muesch eifach wösse wasd wotsch, also 1. style, 2. leistig ond 3. gäld wot zor verfüegig hesch ond ebe no 4. öbd en of secher pflegeliechti maschine wotsch oder eini wo mol "chönnt" problem geh!


    zo minere aprilia:


    die hett eifach emmer s 1. mol verdammt graucht besi sie mol rechtig dröckt han vorere usfahrt ond schösch hani au ned problem gha ebe eifach emmer rächt mösse öl nochefölle! ond woni denn de storz gha han met ere esch ergendöppis no bem motor gsi .. öppis esch nömm so rond gloffe .. het komisch tönt ond nömm rächt beschlüniget! öbs am storz gläge esch oder eifach well sie scho 27000km droffe gha het ond au dehcolbe ond so no de 1. gsi esch sei dahin gestellt! aber ebe agno du hesch öppe 6,7000 stei denn wördi mer scho au en 600er chauffe of secher .. aber ebe dänke mol du muesch die metere maschine om die 2,3000ome begnüege?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von Hypi
    nie öbbis gha, cha scho passiere, aber au bi dr nsr cha das passiere. uf da würdi jez nid gah. du chasch au uf d'frässi flüüge wie es paar anderi lüt do inne ;). es chan alles passiere :ugly5: ufzmol flügt dä samichlaus vom himmel und gheit innen kaktus :ugly5:


    söll das en aspehlig of mech sie :P? hehe nenei ebe het halt scho einigi gletzt do enne aber das esch au fasch "normal" dasses die früehner oder spöter mol omhaut! jäjo so esches halt dorom eifach öppis vorallem @ teq ==> SCHOTZCHLEIDIG esch verdammt nomol WECHTIG

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • ich meine numme, wennt angscht hesch fahrsch lieber auto :winking_face:
    han jez nid explizit dich gmeint :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Hm.. also so knapp 7000 stutz hani scho grad nit :ugly5:


    Wievill öl sufft dini rs denn? muesch so öppe all 500km nochefülle ?
    Wäg dr pfleg.. ich sälber bi natürlich no kei hirsch, abr hanen vater wo so en schruber isch :grinning_squinting_face:


    Uf Hilf chönnti also sicher mol zelle.. mhm.. s problem isch eifach dassi no schüeler bi, und wahrschienlich no zimli lang nüt verdien... klar, i würd mis ganze gäld in de töff stecke.. abr i muesses halt au no zahle chönne..


    Weiss öpper wievill mi e cholbechlemmer würd choste?
    also i will eifach mol vum schlimmste fall us go :arsch:

  • 1 guttere vollsyntetisches ä 20 CHF all 500 km


    wenn din vater gern schrubed isch ja no weniger s'problem :smiling_face: chaufsch dr occasion für 5 mille ä 600er!

    Cry mich ein river ! :ugly2: