Mein neues Video

  • Wiso hesch denn du immr no 600 ? Mittlerwil sind nämlig 600 er uff 2000 uffgstiege und das fascht bim jede Abieter....

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Zitat

    Original von Ciko
    Wiso hesch denn du immr no 600 ? Mittlerwil sind nämlig 600 er uff 2000 uffgstiege und das fascht bim jede Abieter....


    @ ciko ... les nomol min post vo obe .. oder ich chaders au do nomol schribe:


    han jo ebe jetzt bemerkt dass sie be mer genau ergendeinisch i dene ca. 4 täg woni ke netz gha han die scheisse ufegschrubt händ ond somet hanich jetzt au die 2000er leitig jo! het mi ebe nor grad riisig verwonderet woni gseh han dasi so schnell abelad, besi gmerkt han dasi au bem game tüfere ping han ond au no die andere downloads so schnell gange send! esch ächt de hammer voll fett was sie do gmacht händ :top:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Hallo junger Freund auf zwei Räder
    :engel:
    Ich wollte auch mal so ein Ding drehen, leider geht das mit der SUMO nicht, weil vor der Kurve das Bild immer quer steht... :wand:

    Über allem das Mass

  • neeeeeiiiiinnnn soooo geil! bitte mach ein video.... bitte bitte mit zucker obendrauf!


    auch eines von aussen damit ich sehe wie du drifftest... finde das suuuuupperrr! :grinning_squinting_face:

  • Heheh echt es kompliment isch en geile Video worde! :top2:


    Aber ich glaube durch d'Fahrprüäfig wersch so nöd durecho!: Vom schnellfahre mal abgseh :arsch::face_with_tongue:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • hehe wieso nid? isch ämu perfekt gange bir prüäfig vor öpe äm nä jahr.... bi fasch glich gfahre...

  • Hihihi riskanti überholmanöver, zwenig bremst bidem schwarze Chrüz ime Drüüeck, wo bedüdet jetzt chunnt e unerwarteti Chrüzig mit Rechtsvortritt und du dusch afange bremse wennd übers 50-Schild drüber bisch und gisch Gas, sobalds duregstrichnige gsesch! :arsch::arsch::grinning_squinting_face:


    Aso wennd so gfahre bisch, machichmer für mini gar kei sorge meh!:P

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud